Skocz do zawartości

E39 520i 2003 , Radom WBADT21030GZ17702


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowy na forum i chciałbym stać się nowym posiadaczem BMW E39 jako że wcześniej nie posiadałem auta tej marki każda opinia na wagę złota :D

Znalazłem fajnie wyglądające E39 z silnikiem 2.2 Pb 170 KM i zaznaczę że interesuje mnie tylko benzyna.

Jeżeli ktoś zechce zerknąć "fachowym okiem znawcy" na ten egzemplarz będę wdzięczny za opinie,dzięki z góry :cool2:

Jutro chcę go obejrzeć więc będę mógł się podzielić spostrzeżeniami

 

http://allegro.pl/bmw-e39-520i-2-2-clima-alu-skora-lift-z-niemiec-i5128333068.html

Edytowane przez cinek74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daten für die Fahrgestellnummer: WBADT21030GZ17702

Modellbezeichnung: 520I

Ausführung: Europa

Typschlüssel: DT21

E-Code: E39

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: M54 - 2,20l (125kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: automatisch

Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)

Produktionsdatum: 21.05.2003

Werk: Dingolfing

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S167A Abgasnorm EU4 EU4 exhaust emissions standard

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S441A Raucherpaket Smoker package

S465A Durchladesystem Through-loading system

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S601A TV-Funktion TV function

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

S964A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping

 

== Decoded using http://www.decodervin.pl ==

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie auto na zdjęciach wygląda ok ale to tylko ze zdjęć . Auto z Niemiec wiec może jest możliwe sprawdzenie jego historii serwisowej . Do tego oglądanie z ogarniętym mechanikiem i kompem . Powrot na kolach to już na ryzyko kupującego - auto jest wymeldowane w Niemczech .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem po oględzinach auta.

Więc zewnętrznie lakier wygląda myślę normalnie jak na swój wiek na lewym boku rysa na całej długości-myślę że do spolerowania,obmierzyłem miernikiem i całość ma taką samą wartość jedynie to co mnie zastanowiło i sprzedającego niby też to szpachla na dachu w przedniej części od szyby do szyberdachu,reszta dachu ok,przednia szyba oryginał BMW,po za tym na tylnej klapie w okolicy lampek podświetlających tablicę rejestracyjną minimalne ogniska korozji.Widać że lakier nie był picowany do sprzedania.

Teraz wnętrze tu też nie było picowania skóry trochę zaniedbane,lekko wygniecione ale to normalne w końcu auto ma już swój wiek,strasznie wytarta kierownica co prawda to skóra więc mogła się powycierać ale równie dobrze może to świadczyć o większym niż deklarowany przebiegu.

Mechanika no tu ekspertem nie jestem ale silnik zupełnie suchy nie widać żadnych wycieków a nie był myty(tak na marginesie jestem pod wrażeniem jego wielkości mam Forda MK3 2.5 V6 i jest mniejszy),skrzynia automatyczna zmienia biegi płynnie bez żadnych szarpnięć zarówno w manualu jak automacie.Słychać na dziurach trochę zawieszenie pewnie jakieś końcówki byłyby do wymiany.Jedyne co zauważyłem że nie działa to czujniki cofanie przód i tył,wcześniej podobno działały.

Ogólnie BMW wygląda dość ciekawie jak na swój wiek na pewno wymaga dopieszczenia i kosmetyki no i za 16 tys. z małym kawałkiem oddał by.

Może ktoś dorzuci jakieś swoje spostrzeżenia,opinie,porady.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolałbym dołożyć te 3000 i samemu coś sprowadzić choć niekoniecznie z tego rocznika, zabrać ze sobą DISa, czujnik i wtedy masz pewność bo takie auta od handlarzyków zawsze mają ukryte "nieładne" historie już nie raz się o tym przekonałem. :roll:

 

Pamiętaj zawsze kieruj się stanem auta a jeśli chcesz młodszy rocznik to musisz niestety zapłacić wiem że to boli jak cholera ale z czasem się opłaci zobaczysz :mrgreen:

Edytowane przez RobertE39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego najlepiej wziąść ze sobą jakiegoś znajomego który sprowadza samochody, ja sam tak właśnie chcę zrobić po wakacjach jak trochę hajsu wpadnie :mrgreen:

 

bo w POlsce nic dobrego nie kupisz zawsze będzie "COŚ". Nawet zwykła inpa myślę że by wystarczyła a z przebiegiem to i tak byś musial do ASO podskoczyć już tam tak jak koledzy wyżej napisali chyba że byś ogarnął sobie DISa to mógłbyś odczytać z modułów. Szczerze? Ja kupiłem rok temu lepsze 520i z rocznika 1998 natomiast z większym przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie jeżdżę Mondeo Mk3 2.5 V6 170 KM również w automacie i jego charakterystyka mnie zadowala a tą BM-ką jechałem i mam wrażenie że jest bardziej dynamiczna więc automat mi nie przeszkadza zdaję sobie sprawę że 200 KM i więcej poradzi sobie lepiej i takiej opcji też nie wykluczam na razie się rozglądam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam ogrom pracy włożonej w przygotowanie tego auta do zdjęć :D Blacha wygląda tak, jak z fabryki (nawet lepiej) I doprowadzenie fotela kierowcy do takiego stanu jaki widać. Wątpię, żeby ten samochód miał tyle przelatane ile "deklaruje" własciciel.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam F 30 2012 122 tyś km przebiegu, E 87 2009 130 tyś km przebieu.Jest jeszcze w rodzinie E 91 260 tyś km 2006 tok. Sprzedałem E 91 2007 rok z przebiegiem 180 kilka tyś km. Kierwnica w Bmw wyciera się dopiero około 200-250 tyś km. W E 91 z przebiegiem 260 tyś km coś zaczyna być widać a auto jeździ 90 % po mieście. Więc auto w którym są klamki kierownica fotele, podłoga, dźwignia zmiany biegów ect.. już nie świeże na sto procent ma powyżej 300 tyś km. Jeżdżę do Dojczów od 6 lat po samochody dla siebie. Auta 2-3 letnie mają tam nawet powyżej 200 tyś km. Powiedzmy takie E 39 jeśli jest w stu procentach sprawne na pewno nie pojedzie do Polski. Bo pierwsze nikt by jej nie sprzedał po drugi jeśli tak piękna to kosztowała by 30 tyś zł. Na autostradzie duża ilość aut sprowadzonych jedzie na lawetach rozbitych lub z jakimś defektami. To jest właśnie to co do nas trafia nawet komisy mają auta dla klientów indywidualnych lub na eksport. Zaznaczę ze nawet te dla klientów indywidualnych nie są igły, więc ekspirt jest dużo gorszy tym bardziej ze zaszczegają sobie prawo rejestracji w Niemczech. .Myślę że to wszystko wyjaśnia. .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.