Skocz do zawartości

E46 318 2002, Kielce, VIN: WBAAY71020CJ67881


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po uszanowaniu uwag o regulaminie, wracam do tematu :D

http://otomoto.pl/bmw-318-prawdziwy-przebieg-C31456834.html

Ktoś może już go oglądał, albo kupował już od tego właściciela samochód. Właściciel jest uczestnikiem forum i sprzedawcą BMW to z jednej strony można chyba mu ufać, a z drugiej zna wszystkie samochody od podszewki. Cena trochę wysoka, choć auto dobrze utrzymane i ten przebieg, czy może być realny? Ze zdjęć nie rzuca się nic podejrzanego, może ktoś jest bardziej spostrzegawczy. Proszę o jakieś uwagi.

Dzięki

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAAY71020CJ67881

Kod typu AY71

Typ 318I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N42

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor STAHLBLAU METALLIC (372)

Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)

Data prod. 2001-12-11

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S464A SKISACK Worek na narty

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

P981A COMFORT PLUS PAKET Top Komfortpaket

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto 320SI

Kilka osób z forum kupowało od niego auta i nikt się nie skarżył a wręcz przeciwnie.

Najlepiej będzie jak zadzwonisz do Marka i wszystkiego się dowiesz.

Z wizytą w ASO również nie powinien robić Ci problemów.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność oglądać dwa egzemplarze u Marka ............. nawet "Kanadyjką" opiekuję się :wink: w ZG.

 

Z moich obserwacji/doświadczeń cena raczej na pewno adekwatna do stanu :) , pewnie jakieś drobne mankamenty przy oględzinach na miejscu by wyszły ........... ale jak chce się nowe-nowe to trzeba do salonu :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wygląda całkiem przyzwoicie, wyposażone też dobrze. Jeżeli po oględzinach nic nie wyjdzie i jeżeli szukasz właśnie z takim silnikiem, to dlaczego nie :wink: ale i tak cenę bym trochę ponegocjował :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli użytkownik forum, którego ludzie znają sygnuje owy samochód to wg. mnie nie ma się do czego przyczepić. Oczywiście obejrzałbym go dokładnie, zrobił jazdę próbną, popatrzył na pare newralgicznych punktów i wtedy się zdecydował. :)

12 letnie auto z takim przebiegiem... No no no . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Przyjaciele Bimmerów!

Generalnie to nie wiem jak mam zacząć, ale postaram się opisać swoja historię od początku – do beletrysty mi daleko, dlatego kto nie chce to niech nie czyta . Otóż miłośnikiem motoryzacji jestem od zawsze, bo tata kierowca zawodowy i jakoś tak samo wyszło, a BMW zacząłem kochać od ok. 1985 roku. Miałem do tej pory dość przykre doświadczenia z BMW, ale byłem tak bardzo zapalony, że w 1991 roku chciałem kupić od araba (gość z Mauretanii – studiowaliśmy równolegle na WSM w Gdyni) „rekinka”, ale jak przyjechał mój tato i go zobaczył to wszystkie marzenia prysły i „ch..j bombki strzelił” – „rekinek” był lekko przełamany w połowie, tylko ja tego nie zauważyłem, bo co tu dużo mówić kierowałem się sercem, a nie rozumem. Potem kilkanaście lat przerwy – żona, dzieci, dom itp., ale wreszcie pojawiła się szansa na realne BMW. W 2005 zamieniłem Omegę B 1995 (z silnikiem do BMW) na e34 2,5 tds Touring 1995 i to jeszcze z dopłatą i tutaj kolejna załamka. Jakoś w tym czasie nie był zbyt popularne korzystanie z for internetowych i nawet do głowy mi nie przyszło, żeby szukać jakiś opinii gdziekolwiek w Internecie. Jak się później okazało to e34 maiła regenerowaną głowicę, niesprawny szyberdach (kupowałem zimą i mógł być przymarznięty – tak sobie tłumaczyłem, bo znowu kupowałem sercem, a nie rozumem), a do tego wiele innych „kwiatków”. Włożyłem naprawdę wiele serca i kasy, żeby doprowadzić ją do porządku, ale dostałem samochód służbowy i trzymanie Buńki dla sentymentu nie miało sensu – realia obecnego świata są straszliwe (spadek wartości, brak kapitału na coś lepszego itp.). Pozostało mi tylko rozkoszować się pięknymi zdjęciami i artykułami na temat BMW w różnych czasopismach i katalogach motoryzacyjnych. A namiastkę frajdy z jazdy miałem dosiadają swojego dwukołowca (VTX 1800), który swoją drogą służy mi do dziś i może zawstydzić swoim przyspieszeniem niejeden samochód – niecałe 4 s. do setki. Ale gdzieś w głębi duszy cały czas miłość do BMW istniała. Jednak cały czas jak to się z angielskiego mówi monitorowałem rynek i przeglądałem wiele ogłoszeń – skupiałem się jedynie na e38, ale mało było aut w dobrym stanie i na moją kieszeń. Aż pojawiła się nadzieja kupna samochodu dla mojej połowicy z bardzo krótkim komentarzem z jej strony: „Jak BMW to tylko trójka sedan i nic więcej”. I znowu mozolne poszukiwanie, telefony itp. I tak właśnie trafiłem na Marka z Kielc (wszyscy zainteresowani prawdopodobnie wiedzą o kogo chodzi). Autko ze zdjęć i opisu wyglądało fajnie, ale cena już nie (za 12 latka), a na wycieczkę do Kielc to nie było mi po drodze :D . I tu z pomocą przyszło nasze forum, kilka e-maili i bardzo szybko zostałem uświadomiony, że Marek jest darzony dużym szacunkiem i w związku z tym już było mi po drodze do Kielc. Do tego jeszcze sympatyczny kolega forumowy z Warszawy też w tym czasie kupował od Marka auto i był taki uprzejmy, że obejrzał ze szczegółami „moją” Buńkę i zrobił chyba z 50 zdjęć – jestem mu bardzo za to wdzięczny, bo jego opinia była znacząca. I wycieczka opłacała się, kupiliśmy e46 318i sedan z bardzo bogatym wyposażeniem. Samochód jest pięknie utrzymany, a kilka słów z Markiem wystarczyło, aby obdarzyć go zaufaniem. Naprawdę ludziska nie bójcie się kupować samochodów w Polsce od sprawdzonych ludzi i na dokładkę takich maniaków BMW jak Marek, co prawda jak wspomniałem cena była wysoka, ale samochód naprawdę pewniak. Jeździmy nim z żoną na spółkę, bo niestety nie mogę go mieć tylko dla siebie, ale nawet te trochę wystarczy mi aby mieć frajdę z jazdy i gnać po zakrętach aż zapali się lampka trakcji :D - nie mam odwagi jej wyłączyć, a poza tym nie ma też toru w okolicy . Także powtarzam raz jeszcze: Nie bójcie się kupować samochodów w Polsce, a w szczególności od Marka. Oczywiście trzeba najpierw zasięgnąć informacji i trochę poczytać, a nasze forum jest znakomitym narzędziem do tego aby kogoś pogrążyć (np. warsztaty, sprzedawców itp.) jak i docenić jego zaangażowanie w zadowolonych klientów i fanów BMW.

 

Pozdrawiam, Tomek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: A nie mówiłem.

Marek to człowiek który handluje BMW kilkanaście lat, więc nie pozwoliłby sobie na wciśniecie komuś lipy i utratę reputacji. Bo reputację bardzo łatwo jest stracić, natomiast odbudować bardzo trudno.

Gratuluje zakupu.

Szerokości i bezawaryjności.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również gratuluję zakupu. :cool2:

 

Przekonałeś się o tym o czym wie kilka osób z tego forum. Od Marka naprawdę warto kupić Bumke. Auta zawsze pierwsza klasa, cena adekwatna do stanu.

Mój kolega ostatnio kupił od Marka klekocika e46. Cena raczej z tych wyższych, ale auto pierwsza liga.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekonałeś się o tym o czym wie kilka osób z tego forum. Od Marka naprawdę warto kupić Bumke. Auta zawsze pierwsza klasa, cena adekwatna do stanu.

 

Nic dodać, nic ująć :cool2: Podpisuję się pod tym obiema rękami! A najlepszą reklamą dla Marka 320SI są jego samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

No cóż przyszedł czas na dalsze "cukrowanie" :D Markowi. Jak to zawsze bywa w używanych samochodach trzeba było wykonać małe eksploatacyjne rzeczy (olej, filtry, itp) i pytanie komu dać do roboty. Co prawda mam w okolicy kilku mechaników i są nawet nieźli, ale oni są od wszystkich marek, a jak jest coś do wszystkiego to jest do niczego - takie jest moje zdanie.

Jak zwykle przyszło z pomocą forum. Trafiłem do Andrzeja Kwiatkowskiego w Luzinie na ul. Ofiar Stutthofu, gnałem tam prawie 150 km, ale było warto, warto i jeszcze raz warto. Żadnych ceregieli, chłopaki od razu wiedzieli co mają robić, warsztacik super, nowiutki i oczywiście robi tylko BMW. Co prawda wymieniałem tylko filtry, olej, tarcze z klockami, końcówkę drążka i ogólny przedzimowy przegląd. Ceny są naprawdę do zaakceptowania i adekwatne do naszych polskich warunków. Robiłem wszystko na oryginałach i za części zapłaciłem tyle co w necie, a parę drobiazgów nawet taniej. Z pewnością tam będę wracał. A dla wtajemniczonych to kawa kosztuje już 50 zł, ale z batonikiem :D

 

Na koniec jedno zdanie: Pan Kwiatkowski potwierdził, że rzadko zdarzają się auta w takim super stanie i chyba zbyt często nie będę u niego witał. Ale ja tak czy inaczej nawet na przeglądy będę do niego jeździł i koniec.

 

Czyli krótko: jak samochody to od Marka, a jak mechanik koło Gdańska to Andrzej Kwiatkowski - jak dla mnie.

 

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.