Skocz do zawartości

Układ chłodzenia M52TU25, problem??


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :)

temat dotyczy układu chłodzenia w BMW e39 [523i] M52TU25 z czerwca 1999r.

Problem wygląda następująco :)

Auto nagrzewa się prawidłowo, wskazówka trzyma pion nie ma żadnych wahań do przodu czy do tyłu. Płyn nie ubywa w ogóle.

Dzienny przebieg jaki pokonuje to 15km w jedną i 15 w drugą. "Problem" zaczyna się dopiero w południe na powrocie gdzie trafiam już na światła, jakiś mały korek itd. Przy temp. na zewnątrz około min. 20 stopni po chwilowym przestoju na światłach czy w koreczku załącza się wiatrak/visco. Słychać te charakterystyczne "łuuuuuuu" jakby v8 ale po chwili przestaje. I jak zacznie się tak dziać to później jest tak za każdym razem po chwilowym postoju.

Zaniepokoił mnie ten fakt, ponieważ dla porównania mam E36 z M52B25 i tam nawet przy 30 stopniach na zew. nie ma czegoś takiego chyba że się dobrze jej wstawi :)

 

W planach na początek jest wymiana pompy wody oraz termostat [i tu pytanie czy idę w dobrym kierunku] oraz płynu, ponieważ w tym przypadku wiem że od 4 lat nie był wymieniany.

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.