Skocz do zawartości

Regeneracja Visco


KinceK

Rekomendowane odpowiedzi

Może za dużo tego oleju, u mnie na początku chodzi na sztywno przez 30s i później jest już wg potrzeby :)

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witaj Kincek !

W mojej 8 wystąpiły przegrzewania płynu więc korzystając z Twojej porady zabrałem się za visco. Ale tu zaraz problem bo po odkręceniu wiatraczka poprawił się dostęp ale nie wiem jak zablokować koło pasowe by odkręcić tą śrubę 32.

Poradź mi jak blokujesz to koło pasowe, aby odkręcić visco . Nie chce czegoś złamać , czy skrzywić . Jak zablokowałem o napinacz (górny uchwyt) to się jego uchwyt skrzywił. Kręciłem w prawo bo podałeś że tam jest lewy gwint - czy tak ?

Dziękuję

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • 3 tygodnie później...
a jak wlało się za dużo oleju i kreci się teraz zbyt lekko co teraz?

 

Co było powodem, że uzupełniałeś olej?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.