Skocz do zawartości

BMW 730 V8 E38 czy LEXUS GS 300 ???


max-ii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem na etapie zmiany autka , oglądałem dwa - BMW 730 3,0 V8 (E38) i Lexusa GS300. Obydwa są z roku 1996, w zbliżonej cenie, przejechałem się jednym i drugim, i mam dylemat. Proszę o opinie osoby, które miały styczność przede wszystkim z Lexusem (o BMW wiem,że wiecie wszystko - wiele postów czytałem). Może jakieś porównanie ? Niestety klubu Lexusa jeszcze nie ma, stąd to pytanie na forum BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następne porównanie które nie ma sensu. Bo Lexus GS300 i E38 to nie ta sama klasa samochodu!!

Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcesz mieć samochód klasy luksusowej czy klasy średniej wyższej.

Poza tym nie znam się na lexusach ale jak mowa jest o tym już z tymi podwójnymi światłami z przodu to on jest po prostu paskudny :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat powinien brzmiec - ' bmw e39 czy lexus ....'

 

w porownaniu z e38 - to lexus raczej ma niewielkie szanse ........ ale z e39 juz wieksze....

 

ja bym wybral e38 - prosta sprawa :mrgreen:

 

wersja z forum lexusa - ' ja bym wybrał lexusa .... prosta sprawa' :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.Mysle ze tu nie masz co sie zastanawiac tylko bierz E38. Lex juz wizualnie jest gorszy,no chyba zebys mial do wyboru LS 400 i E38 wtedy bylby powod do zastanowienia.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach