Skocz do zawartości

4 z USA


jago1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam okazję kupić 4, która pochodzi z USA, ale martwi mnie parę rzeczy. Może ktoś się orientuje albo miał styczność z takimi samochodami? Otóż to, że trzeba powymieniać światła wiem i nie jest to problem, ale jak ma się sprawa np. z zawieszeniem, skrzynią (automatyczna)? Części są te same? Z jednej strony czytałem, że w samochodach z USA dużo jest różnić (np. bardziej miękkie zawieszenie), a z drugiej, że nie ma, ponieważ 4 jest robiona w Niemczech i wszystkie modele są prawie takie same? I jak mają się sprawy z wiązkami np. od świateł (USA nie mają przeciwmgłowego) albo radiem, które podobno odbiera tylko fale nieparzyste? Czy wszystko jest plug&play czy jest jakaś grubsza zabawa z tym?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

P.S. przepraszam jeśli to zły dział :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem e92 z usa. Ale z f32 będzie tak samo a nawet łatwiej.

Przede wszystkim samochody z usa bardzo często były totalnie rozbite lub po powodzi. Jeśli masz pewność, że kupujesz sprawdzony egzemplarz to dalej nie ma problemów.

Mechanicznie różnią się właściwie tylko hamulcami, w usa montują mniejsze. Chyba, że zamówisz dodatkowy pakiet. Np ich 435i ma hamulce od naszego 428i itd. Części te same.

Zawieszenie jest to samo, jedynie ich m pakiet nie zawiera m zawieszenia, zamawia się oddzielnie, ale to te same zawieszenia co u nas.

Większość samochodów jest na oponach całorocznych które spalają się podczas jednej rundy, więc od razu do wymiany.

Skrzynia ta sama.

Bazowe wersje w usa mają sensatec zamiast skóry.

Lampy świecą tak samo, trzeba tylko kodowaniem wyłączyć markery czyli te żółte obrysówki które są wymagane w usa.

Boczne odblaski możesz zamalować lub wymienić pod kolor auta.

W tylne kierunki musisz zamontować żółte żarówki.

Tylne przeciwmgielne da się włączyć kodowaniem, potem tylko dokładasz włącznik z eu.

Radio działa normalnie.

Język PL włączysz kodowaniem.

Trzeba dokupić mapę do navi, w aso lub inaczej.

99% części jest identycznych. Nigdy nie miałem z niczym problemu.

Największy koszt i zabawa to zegary które są w milach i km, można ich używać ale zmiana na eu to trochę zachodu.

Gwarancja z usa nie działa w eu.

 

Jak masz ładną wersję i nie po przejściach to moim zdaniem warto, nie ma większych problemów z dostosowaniem i użytkowaniem takiego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Dzięki wielkie za odpowiedź :) BMW, które byłem oglądać niestety okazało się porażką, było podpicowane do zdjęć, w stanach musiało leżeć bez kół na ziemi :/ Póki co stwierdziłem, że chyba najlepiej będzie sobie sprowadzić auto samemu kupione w USA - oczywiście z pomocą firmy która się zajmuje przetransportowaniem go, opłatami itd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.