Skocz do zawartości

fajne niedrogie autko


picel77

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem okazje pojeździć seria 4 przez 4 dni jak oczekiwałem na swoje nowe 5GT.Bardzo spodobał mi sie ten samochód.Użytkowałem wersje M Sport z dwulitrowym dieslem.Bardzo bardzo dynamiczny jak na jednostke podstawową i świetnie trzyma sie drogi.Mam porównanie ze swoim Maserati Granturismo.Przyznam że czwóreczka spisywała się nie gorzej pod tym względem.Fajny wygląd w M Sporcie,jeździłem białym z czerwona skórą w środku.Jedynie brak LEDów z tyłu mnie drażnił pod względem prezencji,reszta mega super.Diesel troche klekocze gdy nie rozgrzany w środku ale można to znieść.Bardzo podobała mi się 3ka w sporcie a 4ka wygląda jeszcze lepiej.Polecam gorąco.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Pozwole sobie zacytować:D "Co robisz i jak ty to robisz" masz najlepsze samochody jaki mi się mażą Maserati Granturismo 5gt i śmigałeś czwórką ;p jeszcze tylko do mojej kolekcji brakuje panamery.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie zacytować:D "Co robisz i jak ty to robisz" masz najlepsze samochody jaki mi się mażą Maserati Granturismo 5gt i śmigałeś czwórką ;p jeszcze tylko do mojej kolekcji brakuje panamery.

nie widzisz,że siedzi w Anglii? wole dopłacić drugie tyle jak jeździć z kierownica po ruskiej stronie

http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

tomasztolala

 

najlepsze samochody to stoją pod Harrodsem w Londynie albo w Dubaju pod hotelami,BMW 5GT czy seria 4 to samochody średnie

 

 

 

szaroopl

 

mieszkam w Anglii dlatego kupuje auta angielskie,jak wróce do kraju obiecuje że będe kupował auta z kierownicą po lewej stronie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cierpliwie czekam na swoje auto :) Zamówiłem miesiąc temu, więc pewnie jeszcze ze 2 miesiące poczekam. Budżet miałem ograniczony w związku z czym jest tylko 420i. Podejrzewam, że właśnie mocy najbardziej będzie mi brakowało, bo brak nawigacji czy innych bajerów jakoś wytrzymam.

Z miłych rzeczy - wczoraj kurier dostarczył mi paczkę powitalną z BMW. Całość ładnie zapakowana, a w środku trochę prospektów i pamięć USB z emblematem BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniższej konfiguracji:

420i Coupe 3N11

Sport line 7AC

biel alpejska 300

 

Wyposażenie standardowe:

Tkanina Track antracytowy, czerwony akcent BEL2

Opony z funkcją jazdy awaryjnej 258

Śruby zabezpieczające 2PA

Czujnik ciśnienia powietrza w oponach 2VB

Dywaniki welurowe 423

Trójkąt ostrzegawczy 428

Spryskiwacze reflektorów 502

Reflektory biksenonowe 522

Klimatyzacja automatyczna 534

Dodatkowe gniazdo 12V 575

Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu 5DA

Zestaw głośnomówiący z interfejsem USB 6NH

 

Wyposażenie opcjonalne:

System alarmowy 302

Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym 3BE

Rezygnacja z dodatkowego oznaczenia zewnętrznego 3DZ

Czujniki parkowania z tyłu i przodu 508

Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą 521

18" Obręcze kół Double Spoke 397 2A5

Sportowe fotele przednie 481

Listwy ozdobne czarne, błyszczące 4AT

Listwa akcentowa: matowy koral 4DN

Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive 5 lat 7NH

Polska wersja językowa 8A1

Polska instrukcja obsługi 8AT

 

wyszło 161.500PLN (z katalogowych 171.156PLN). Później dołożyłem jeszcze rozszerzoną deskę 6WA za 750PLN, bo te standardowe zegary wyglądają raczej kiepsko. Zamawiałem w Inchcape Motor w Warszawie.

W Bawaria Motors Janki, gdy poszedłem zapytać pewną panią o ofertę to potraktowała mnie jak zbieracza katalogów ;) Dała mi do zrozumienia, że jak nie mam 250k zł na auto ze stocku, to lepiej, żebym jej nie zawracał głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

szkoda ze nie masz automatu - co do silnika to dobry wybor - nie powinienes nazekac na brak mocy no chyba ze przesiadasz sie z auta z 300KM silnikiem. Pamietaj i z mozna dodac chipbox i wychodzi spokojnie 200-210KM a to tu juz inna bajka( koszt od 1500-7000zl) - zaraz beda dostepne normalne chipy i wtedy mozna spokojnie zrobic na 220-240KM ale czy to wogole cie interesuje?

Co do silnika to ok - szkoda ZF8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt... automatu szkoda, tym bardziej, że przesiadam się z DSG. Ale w tym budżecie mogłem mieć nowego Passata 240KM z DSG, 4motion, albo auto w którym zakochałem się od pierwszego wejrzenia :) Liczę, że za 4 lata wymienię na coś mocniejszego.

Co do zwiększenia mocy to poczekam na Performance Power Kit, szkoda gwarancji, bo zamierzam ją rozszerzyć.

Swoją drogą ładna kolekcja aut. Gratuluje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
chip np. AC Schnitzera czy każdej innej firmy (elektronika ta sama, jedynie logo na obudowie inne) nie wyskakuje w komputerze więc jedyna upierdliwość to konieczność odłączania przed wizytą w salonie i gwarancja zachowana :o

Pozdrawiam,

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Cały czas czekam. Nawet nie mam podanego tygodnia w którym auto będzie gotowe do odbioru. 14. listopada miną 3 miesiące od zamówienia. Szczerze to już nie mogę się doczekać - jak dziecko ;)

To dziwne. Zamawiałem ostatniego marca. Miała być produkcja ostatni tydzień czerwca. Serwis wpiął mi się w 16 maja. Nawet bez żadnego proszenia się. Tylko jak zawsze lepiej wcześniej niż później, w końcu zostałem bez samochodu po rozliczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje pojeździć seria 4 przez 4 dni jak oczekiwałem na swoje nowe 5GT.Bardzo spodobał mi sie ten samochód.Użytkowałem wersje M Sport z dwulitrowym dieslem.Bardzo bardzo dynamiczny jak na jednostke podstawową i świetnie trzyma sie drogi.Mam porównanie ze swoim Maserati Granturismo.Przyznam że czwóreczka spisywała się nie gorzej pod tym względem.Fajny wygląd w M Sporcie,jeździłem białym z czerwona skórą w środku.Jedynie brak LEDów z tyłu mnie drażnił pod względem prezencji,reszta mega super.Diesel troche klekocze gdy nie rozgrzany w środku ale można to znieść.Bardzo podobała mi się 3ka w sporcie a 4ka wygląda jeszcze lepiej.Polecam gorąco.

Zawsze mnie dziwiło, czym się motywują ludzie, kupując najbrzydsze BMW w ofercie? No teraz drugie najbrzydsze, zaraz po serii 2 AT :D

 

Co do 2 litrowego diesla, jest to silnik absolutnie niegodny polecenia. Miałem nieprzyjemność tym jechać (320d sedan) i kultura pracy tego silnika jest porównywalna do ruskiej ciężarówki :/ Klekocze jak 1.9TDI po 1.5mln kilometrów. Tutaj duży respekt dla Andrzejka że wziął 420i - auto pali minimalnie więcej niż diesel (kumplowi w 320i zeszło nawet do 4l/100 przy super oszczędzaniu), a dźwięk i komfort zauważalnie lepszy. Generalnie jest teraz bardzo okropny trend w motoryzacji do minimalizowania masy np. kosztem wygłuszeń. Stąd te diesle dzisiejsze hałasują w kabinie czasem gorzej, niż te 10 lat starsze. Pozdrawiam i czekam na fotki nowej 4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry :)

przejechałem "fajnym niedrogim autkiem" 428i Xdrive coupe już 11kkm i nadal uważam że czwórka to świetny wóz, szczególnie z tym silnikiem (pije od 8 do 14 litrów) pomimo że na zimno brzmi identycznie jak gwoździe potrząsane w metalowym wiadrze ( dla utrzymania dobrego samopoczucia nie otwierac maski przy rozruchu :lol: )

 

z denerwujących spraw:

-odgłosy dobiegające z wnętrza drzwi gdy jest mróz ( wtedy człowiek czuje że mocno przepłacił :lol: )

- tylko castrol w cenie "darmowych" przeglądów

- brak synchronizacji zmiany temperatury dwusterefowej klimy

 

na razie tyle :D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje pojeździć seria 4 przez 4 dni jak oczekiwałem na swoje nowe 5GT.Bardzo spodobał mi sie ten samochód.Użytkowałem wersje M Sport z dwulitrowym dieslem.Bardzo bardzo dynamiczny jak na jednostke podstawową i świetnie trzyma sie drogi.Mam porównanie ze swoim Maserati Granturismo.Przyznam że czwóreczka spisywała się nie gorzej pod tym względem.Fajny wygląd w M Sporcie,jeździłem białym z czerwona skórą w środku.Jedynie brak LEDów z tyłu mnie drażnił pod względem prezencji,reszta mega super.Diesel troche klekocze gdy nie rozgrzany w środku ale można to znieść.Bardzo podobała mi się 3ka w sporcie a 4ka wygląda jeszcze lepiej.Polecam gorąco.

Zawsze mnie dziwiło, czym się motywują ludzie, kupując najbrzydsze BMW w ofercie? No teraz drugie najbrzydsze, zaraz po serii 2 AT :D

 

Co do 2 litrowego diesla, jest to silnik absolutnie niegodny polecenia. Miałem nieprzyjemność tym jechać (320d sedan) i kultura pracy tego silnika jest porównywalna do ruskiej ciężarówki :/ Klekocze jak 1.9TDI po 1.5mln kilometrów. Tutaj duży respekt dla Andrzejka że wziął 420i - auto pali minimalnie więcej niż diesel (kumplowi w 320i zeszło nawet do 4l/100 przy super oszczędzaniu), a dźwięk i komfort zauważalnie lepszy. Generalnie jest teraz bardzo okropny trend w motoryzacji do minimalizowania masy np. kosztem wygłuszeń. Stąd te diesle dzisiejsze hałasują w kabinie czasem gorzej, niż te 10 lat starsze. Pozdrawiam i czekam na fotki nowej 4 :)

 

Rozumiem dzwiek benzyny V8 ale dwulitrowej? Poza tym diesel bedzie bardziej trzymal cene...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem dzwiek benzyny V8 ale dwulitrowej? Poza tym diesel bedzie bardziej trzymal cene...

Moje pierwsze BMW kupiłem dlatego, że zakochałem się w dzwięku 2 litrowej benzyny :) Ale to było R6 w E34. Co do aktualnej 320i jej zaletą jest to, że jej NIE słychać. Co do trzymania ceny, wątpię by była jakaś duża różnica, skoro oba silniki podobnie palą, a benzyna tańsza w naprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem dzwiek benzyny V8 ale dwulitrowej? Poza tym diesel bedzie bardziej trzymal cene...

Moje pierwsze BMW kupiłem dlatego, że zakochałem się w dzwięku 2 litrowej benzyny :) Ale to było R6 w E34. Co do aktualnej 320i jej zaletą jest to, że jej NIE słychać. Co do trzymania ceny, wątpię by była jakaś duża różnica, skoro oba silniki podobnie palą, a benzyna tańsza w naprawach.

 

To ze benzyny nie slychac jest akurat wada!Co do utraty wartosci zobaczymy,czas zweryfikuje.Wg mnie czas malolitrazowych benzyn juz sie skonczyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze benzyny nie slychac jest akurat wada!Co do utraty wartosci zobaczymy,czas zweryfikuje.Wg mnie czas malolitrazowych benzyn juz sie skonczyl.

Że niby jak jest cicho w aucie to jest źle? :D To chyba źle jest z tym, co tak sądzi :) Auto ma być 99% najcichsze jak się da. Fajnie jest, jak np. u mnie w M135i, że odpalam tryb sport i wydech robi sie głośniejszy i zaczyna mocno strzelać przy odpuszczaniu gazu. Zresztą wiele sportowych wydechów, typu Akrapovic, ma do tego specjalne przełączniki, bo na co dzień auto powinno być ciche. Jeśli ktoś lubi głośny klekot diesla, niech jeździ Solarisem a nie BMW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze benzyny nie slychac jest akurat wada!Co do utraty wartosci zobaczymy,czas zweryfikuje.Wg mnie czas malolitrazowych benzyn juz sie skonczyl.

Że niby jak jest cicho w aucie to jest źle? :D To chyba źle jest z tym, co tak sądzi :) Auto ma być 99% najcichsze jak się da. Fajnie jest, jak np. u mnie w M135i, że odpalam tryb sport i wydech robi sie głośniejszy i zaczyna mocno strzelać przy odpuszczaniu gazu. Zresztą wiele sportowych wydechów, typu Akrapovic, ma do tego specjalne przełączniki, bo na co dzień auto powinno być ciche. Jeśli ktoś lubi głośny klekot diesla, niech jeździ Solarisem a nie BMW :)

 

 

Na co dzien auto powinno byc ciche? Gdyby moj Maser byl cichy nigdy bym go nie kupil... a co do diesli to proponuje posluchac (na zywo nie na You Tube) Maserati Ghibli z dieslem albo Cayenne S Diesel.

Niestety nastaly czasy kiedy nawet M5 brzmi... ...nie brzmi w ogole.

Dla tych co lubia absolutna cisze mamy auta hybrydowe ,do tego nie dlugo czekac jak bedziemy mogli sobie sprawic auto z silnikiem w pelni elektrycznym.Czy ta cisza bedzie (albo juz po czesci jest) czyms fajnym?No nie wiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co dzien auto powinno byc ciche? Gdyby moj Maser byl cichy nigdy bym go nie kupil... a co do diesli to proponuje posluchac (na zywo nie na You Tube) Maserati Ghibli z dieslem albo Cayenne S Diesel.

Niestety nastaly czasy kiedy nawet M5 brzmi... ...nie brzmi w ogole.

Dla tych co lubia absolutna cisze mamy auta hybrydowe ,do tego nie dlugo czekac jak bedziemy mogli sobie sprawic auto z silnikiem w pelni elektrycznym.Czy ta cisza bedzie (albo juz po czesci jest) czyms fajnym?No nie wiem....

Moment, ale co ma Maserati czy Porsche do beznadziejnego 2.0d? No i co ma piękny dzwięk np. benzynowego V8 do 4 cylindrowych silników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.