Skocz do zawartości

Ad blue


zan1zan

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz zaznaczam, mozna wlac tylko w awaryjnej sytuacji...

 

...AdBlue w większości składa się z wody to nie wiem jak by miał system rozpoznawać czy to AdBlue czy nie.

 

ogórek też w ponad 95% składa się z wody :-)

 

To przetestuj i powiedz czy pojedziesz ;)

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Zalezy pewnie od tresci umowy dot. pakiety serwisowego. Ja mialem wszystko w cenie (w tym DEF/adblue) przez pierwsze 4 lata lub 50k mil, ktore wlasnie niedawno przejechalem.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

po pierwsze, jesli poczytas wiki w temacie, w ktorym masz wieksze pojecie, moze okazac sie, ze wiki nie jest taka super

 

po drugie, czy ktokolwiek w tej dyskusji podwaza sklad adblue?

 

dziekujemy za przywolanie skladu adblue w dyskusji :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego accord nie ma co dyskutować z Bono ponieważ jest mądrzejszy i wie więcej niż pracownik ASO a nawet wikipedia bo przeczytał instrukcję obsługi e70 .. :duh:
"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panie kierowniku, po co ta przesadna skromnosc?

 

Sądziłem, że to forum służy do wzajemnej wymiany informacji. Swoje poprzednie posty usunąłam ponieważ wydaje mi się, że wciąłem się w dyskusję zbyt tęgich umysłów.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

w instrukcj F15 jest rowniez napisane ,ze jezeli przez przypadek wlejemy inny plyn niz Add Blue nie wolno odpalac silnika,a w przypadku wlania zimowego plynu do spryskiwaczy mozliwy jest zaplon calego systemu.

Osobiscie radze kupic plyn za 60zl za 20litrow ,cienki lejek i po sprawie.raz albo dwa razy do roku mozna dolac i po klopocie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
W US butelka pol galona kosztuje 30 USD u dealera BMW. Ta sama butelka u dealera VW kosztuje 14 USD (ten sam produkt ma numery BMW, Merc, Porsche, VW). Wycialem z tej butelki dno i uzywam jej jako lejka. 2.5 galona DEF z internetu kosztuje 10-12 USD.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z tego co pamietam, BMW twierdzi, ze norma zuzycia DEF to 1-3% paliwa. U mnie DEF miesci ok. 6 galonow. Starcza na 12-15k mil.

 

Mysle, ze niektorzy czesciej musza uzupelniac plyn do spryskiwaczy niz uzupelniac DEF. Jedno i drugie jest jednakowo proste.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
U mnie przy 10tys.km wyskoczył komunikat o natychmiastowej potrzebie dolania 5 l adblue (była noc a ja w trasie na narty) . Skontaktowałem się z BMW Concierge który powiedział jakie adblue dolać i gdzie (jest to mój pierwszy samochód z tym ustrojstwem). Zakupiłem płyn na stacji Shell w Czechach dolałem, ale komputer skasował błąd dopiero po kilku kilometrach. Ciekawe że informację o uzupełnianej ilości płynu również uzupełniał stopniowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Natychmiastowo? Nie miales wczesniej zadnych komunikatow? Nigdy nie slyszalem, aby komputer nakazywal natychmiastowo dolac plynu bez wczesniejszego komunikowania o tym. Jesli tak sie stalo, to z pewnoscia jest cos nie tak w systemie.

 

W USA komunikat ten pojawia sie 999 mil wczesniej. W awaryjnej sytuacji mozna jechac dalej po przekroczeniu tego kilometrazu bez gaszenia silnika.

 

Masz raceje, czujniki potrzebuja kilku kilometrow na kalibracje i aktualizacje poziomu plynu.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie najpierw pojawił się komunikat, że niski poziom. A jak pozostało 800 km to za każdym razem wyskakiwał komunikat (który po skasowaniu po kilkunastu sekundach znowu się pojawiał) - UZUPEŁNIJ AD-BLUE. I dodanie, że jak zabraknie to nie będę mógł uruchomić silnika.

 

Było to tak upierdliwe, że po kilku uruchomieniach silnika nie czekałem dłużej i uzupełniłem. Komunikat zniknął już przy wyjeżdżaniu ze stacji (po kilku sekundach).

 

T_P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dziwny temat. Dyskusja czy nasikać, dolać wody czy wrzucić ogórka do zbiornika AdBlu. Naprawdę bądźcie poważni. Czy ktoś kwestionuje wymianę oleju, próbuje sikać zamiast dodać płyn do spryskiwaczy? Skąd te "mądrości?" Silnik jest tak skonstruowany, że potrzebuje tego płynu, a ostrzeżenie jest na 1000km wcześniej więc o jakim awaryjnym dosikiwaniu tu jest mowa?

 

 

Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.