Skocz do zawartości

BMW F30 320dA Sport Line - Czarny 'Bączek'


p_zero

Rekomendowane odpowiedzi

...

Historia tego auta zaczęła się w sierpniu 2014 na ekranie komputera. Komputer wypluł następujący wynik:

 

320d Limuzyna

Sport Line

 

Linia:

Sport Line 7AC

 

Kolory, opcje wyposazenia wnetrza i obrecze kól:

czarny (Czesc z Sport Line) 668

Tkanina Track antracytowy, szary akcent (Czesc z Sport Line) BEL1

17" Obrecze kól ze stopów lekkich Double Spoke 392 (Czesc z Sport Line) 2A6

 

Wnetrze:

Listwy ozdobne szlifowane aluminium (Czesc z Sport Line) 4AD

 

Edycje i pakiety:

Pakiet BMW ConnectedDrive ZD1

Pakiet Sight ZPS

Polski pakiet ZP5

 

Wyposazenie dodatkowe:

Servotronic 216

Ogrzewanie kierownicy 248

Kierownica wielofunkcyjna 249

Opony z funkcja jazdy awaryjnej 258

Sruby zabezpieczajace 2PA

Sportowa automatyczna skrzynia biegów 2TB

Czujnik cisnienia powietrza w oponach 2VB

System alarmowy 302

Rezygnacja z emblematu modelu 320

Kamera cofania 3AG

Rezygnacja z dodatkowego oznaczenia zewnetrznego 3DZ

Rolety przeciwsloneczne dla szyb tylnych bocznych 417

Dywaniki welurowe 423

Trójkat ostrzegawczy 428

Lusterka przyciemniane automatycznie, skladane elektrycznie 430

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie (Czesc z Pakiet Sight) 431

Pakiet dla palacych 441

System zaladunkowy (Czesc z Polski pakiet) 465

Sportowe fotele przednie (Czesc z Sport Line) 481

Pakiet dodatkowych schowków (Czesc z Polski pakiet) 493

Ogrzewanie foteli przednich 494

Podlokietnik z przodu, przesuwany (Czesc z Polski pakiet) 4AE

Listwa akcentowa: czarna, blyszczaca (Czesc z Sport Line) 4DL

Spryskiwacze reflektorów (Czesc z Polski pakiet) 502

Czujniki parkowania z tylu i z przodu (Czesc z Polski pakiet) 508

Swiatla przeciwmgielne 520

Czujnik deszczu z automatyczna kontrola (Czesc z Pakiet Sight) 521

Reflektory biksenonowe (Czesc z Polski pakiet) 522

Reflektory adaptacyjne (Czesc z Pakiet Sight) 524

Klimatyzacja automatyczna 534

Pakiet dodatkowego oswietlenia (Czesc z Polski pakiet) 563

Dodatkowe gniazdo/gniazda 12V 575

Asystent swiatel drogowych (Czesc z Pakiet Sight) 5AC

Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu 5DA

Skladane zaglówki tylne 5DC

Aktywny regulator predkosci z funkcja Stop&Go 5DF

Kamera Surround View 5DL

Zestaw glosnikowy HiFi 676

Intelligent Emergency Calling (Inteligentne Polaczenie Alarmowe) (Czesc z Pakiet BMW ConnectedDrive) 6AC

TeleServices (Czesc z Pakiet BMW ConnectedDrive) 6AE

ConnectedDrive Services (Uslugi ConnectedDrive) 6AK

Remote Services (Uslugi Zdalne) 6AP

Zestaw glosnomówiacy z interfejsem USB 6NH

Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie 6WA

Kierownica sportowa M, skórzana (Czesc z Sport Line) 710

Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive 5 lat / 100 000 km 7NH

Polska wersja jezykowa 8A1

Polska instrukcja obslugi 8AT

 

Wtedy wyglądał tak (w konfiguratorze):

.

http://i61.tinypic.com/2q9i6hy.jpg

.

http://i62.tinypic.com/10ooaiq.jpg

.

http://i60.tinypic.com/2dv53sy.jpg

 

...

Kilka miesięcy poźniej podobno pojawił się w Polsce. Nikt nie widział, nikt nie słyszał (a to podobno diesle sa głośne). Ale dostaliśmy cynk, że jest do odbioru. Pewnej soboty ujrzeliśmy 'Bączka':

.

http://i61.tinypic.com/1zqro93.jpg

.

http://i60.tinypic.com/2dgkmtd.jpg

.

http://i57.tinypic.com/2n7h8hz.jpg

.

http://i61.tinypic.com/20rlkc9.jpg

...

Odebraliśmy czym prędzej i w drogę.

 

...

Pierwsze metry/kilometry:

.

http://i58.tinypic.com/vs05kl.jpg

 

...

Pierwsze tankowanie:

.

http://i58.tinypic.com/x3uzpl.jpg

.

http://i57.tinypic.com/33e4ms2.jpg

 

...

Mała sesja po dotarciu na miejsce:

.

http://i60.tinypic.com/ridqnb.jpg

.

http://i58.tinypic.com/2r6pmps.jpg

 

...

Wrażenia "kilometr po kilometrze":

- pierwsza trasa super, nawet radio wtedy nie było potrzebne :)

- (ciągle docieranie :))

- nocna trasa powrotna uruchomiła "inteligentne" reflektory - świat od razu stał sie jaśniejszy, a my z każdym zakrętem, mijanym autem wpatrywaliśmy się w to cudo techniki (w rzeczywistości jest o wiele lepszy efekt niż na filmikach "HD" z youtube)

- (ciągle docieranie :))

- pierwsze jazdy po mieście także super - bajeczny automat i kupę bajerów (przy okazji pierwsze usłyszane lekkie stuki podczas parkowania - wywinięte koła na maksa + moment ruszania i zjeżdżania, albo zjazdy/podjazdy na krawężnik)

- (ciągle docieranie :))

- kolejna trasa pod koniec grudnia wroclaw-nysa-cos tam w czechach-powrot w trakcie opadów deszczu i silnego wiatru i dziwne uczucie, że coś nie tak. Wrażenie, że auto ciągle nosi, myszkuje, strach przed szybszą jazdą

- (ciągle docieranie :))

- znowu trochę miasta, odkrywamy kolejne bajery w aucie

- (ciągle docieranie :))

- wycieczka w deszczu/wietrze tym razem do "dalekich" Niemiec i ciągle to samo. Wizyta w salonie umówiona celem sprawdzenia zawieszenia.

- (auto dotarte :D )

- parę dni później w salonie nie znaleziono żadnych luzów/błędów, sprawdzono je też pod kątem tych delikatnych stuków, które okazało się, że są normą, co uspokoiło naszą psychikę i pozwoliło na nowo cieszyć się autem

- w międzyczasie tajfuny/huragany ustąpiły i auto zaczęło się lepiej prowadzić

- dalej nabijanie kolejnych kilometrow 50/50 trasa/miasto

 

[Dodane w maju 2015] Problem prowadzenia sie auta rozwiazany!! Wina byla zle ustawiona zbieznosc/geometria, szczegoly nizej:

viewtopic.php?f=167&t=265503#p2052434

 

OK - teraz mały komentarz. Jestem typowym "przednionapędowcem" i to moje pierwsze tylnionapędowe auto (pierwsze własne, nie liczę tutaj krótkich przejażdżek RWD), stąd może to wrażenie, że auto "dziwnie" prowadzi się. Z każdym kilometrem jest coraz lepiej, przyzwyczajam się, ale ciągle mam na uwadze, że przy niektórych manewrach po prostu trzeba lekko odpuścić gazu, albo prędkości.

Przy małych prędkościach (do 100-120) jest super - tylni napęd pokazuje wyraźną przewagę nad przednim, dobra trakcja nawet na mokrym, dużo frajdy na śniegu/deszczu, jeśli ktoś ma ochotę pobawić się. Do tego doskonałe wyważenie auta.

Powyżej tej predkości zarówno na autobahnach tych lepszych, czy gorszych, albo na naszych kochanych polskich drogach jednojezdniowych nie jest to idealny samochód na pokonywanie dużej ilości kilometrów od punktu A do B, np. gwałtowne wyprzedzanie na śliskiej nawierzchni. Może ROF potęgują to wrażenie? Mam wrażenie też, że to auto jest bardziej podatne na podmuchy wiatru niż konkurenci. Czas pokaże jak to będzie dalej (czekam na roztopy i wiosnę :))

 

Uwaga do komentarza - autami jeżdżę od 10 lat, zrobiłem jakieś 400 tysięcy kilometrów po PL/DE, jazdę autem mam opanowaną w każdych warunkach i prędkościach...

Jak gadałem ze znajomym ostatnio, który również przesiadł się z FWD na RWD miał na początku podobne dziwne wrażenie.

Na obecną chwilę żartuję, że chyba następnym autem będzie AWD - już oglądaliśmy Audi A7 FL, ale moja piękniejsza połowa dalej jest za Beemką :)

 

A jakie były wasze wrażenia po przejściu z FWD/AWD na RWD?

(znam już wszystkie forumowe wojny/wątki RWD vs AWD, nie musicie ich tutaj przytaczać :))

 

[Dodane w maju 2015] Problem prowadzenia sie auta rozwiazany!! Wina byla zle ustawiona zbieznosc/geometria, szczegoly nizej:

viewtopic.php?f=167&t=265503#p2052434

 

...

Pozostałe uwagi - nie będe tutaj opisywać wszystkiego, tylko to co zwróciło moją uwage lub różni ten samochód od pozostałych którymi jeździłem (nie grupuje poniższych punktów na plus ani na minus):

- genialny automat - w trybie comfort jeżdżę najczęściej, najbardziej odpowiada mi jego charakterystyka i spalanie - używa wtedy wszystkich 8 biegów :)

- spalanie bardzo na plus - patrząc na osiągi, wagę, wymiary auta jestem pod wrażeniem. Nawet bardzo dynamiczna jazda nie zwiększa wyraźnie spalania. Po Wrocławiu 7-7,5 przy bardzo dynamicznej jeździe, w trasie szybkiej :) 6 litrów, raz eksperymentalnie pojechaliśmy za TIRem z wynikiem poniżej 4 litrów!

- osiągi jak na 2 litrowego diesla i 184km w połączeniu ze sportowym automatem - jest wyraźnie lepiej niż np. VW jetta/passat 170km czy mondeo 2.0 tdci 163km zarówno na trasie jak i w mieście

- znowu porównując, przynajmniej do silników TDI CR, diesel BMW "klekocze" wyraźniej, ale ma przyjemny dźwięk

- dokładne czujniki parkowania, genialny surround view (tylko dlaczego brak widoku do przodu oraz "łączone" boki z tyłem - chodzi o te czarne przerwy)

- brak paska przeciwsłonecznego na przedniej szybie - wyklucza się chyba z aktywnym tempomatem

- aktywny tempomat bajka zwłaszcza na trasie, w mieście wymaga przyzwyczajenia, czasami trzeba mu pomóc, np. jadąc za autem, które skręca trzeba lekko gazu itp. itd.

- automatyczne wycieraczki działają tak sobie przy drobnym opadzie, mżawce

- oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne piękne i pomocne z małym "ale": ustawiłem wewnętrzne na około 50% mocy i wtedy podświetlenie klamek/drzwi wewnątrz praktycznie staje się niewidoczne

- duże możliwości regulacji foteli i kierownicy z małym "ale": lewy boczek siedziska kierowcy ma taki kształt, jest w takim miejscu, że nie w każdej pozycji można wygodnie oprzeć lewą stopę na właściwym miejscu, ponieważ boczek wbija się w nogę. Albo trzeba inaczej fotel ustawić, albo trzymać nogę bliżej środka. Jestem "standardowych" rozmiarów :)

- śliska i twarda podłoga bagażnika. Dodatkowo po otwarciu schowka pod bagażnikiem w nocy kompletnie nic nie widać, bo ta "dykta" zasłania całkowicie lampkę

- duże, odpowiednio wyprofilowane lusterka zewnętrzne - systemy wykrywające auta w martwym polu uważam za zbędne w tym aucie

- słabe wyciszenie auta w jego górnej części słyszalne przy wyższych prędkościach

- auto nie toleruje wszystkich płynów do spryskiwaczy - dowiedziałem się o tym jak zalałem "biedronką", a potem przeczytałem na forum o tym problemie

- jeszcze raz o super światłach, a właściwie o "adaptive ligths" (chyba największy bajer w aucie, bardzo pomocny, jeśli ktoś jeździ nocą)

- klasyczny hamulec ręczny - na plus

- connected drive - fajne usługi np. pogoda w najbliższej/wybranej miejscowości, wyszukiwarka tematyczna z mapkami googla itp itd

- dostęp zdalny tylko dla android/iphone - wychodzi na to, że mam za "stary" telefon w stosunku do auta

- standardowy zestaw bluetooth nie obsługuje sms oraz słabo funkcjonuje, gdy na telefonie jest bardzo dużo kontaktów/sms (długo łączy się/wczytuje kontakty, albo w ogóle) - z tego powodu zrobiłem porządek na telefonie i od tamtego momentu jest OK

- zaje&%^*a kierownica M - każdy kto dotykał powtarza to samo :)

- w trybie sport moim zdaniem kierownica zbyt ciężko kręci się... do zabawy OK, ale na dłuższej trasie to bardziej męczy niz pomaga. Ideałem bylaby tutaj siła wspomagania coś w połowie między trybem comfort a sport

- nagłośnienie OK, system multimedialny gubi się trochę jeśli załadujemy na pendrive pokaźną ilość mp3, dodatkowo nie odczytuje ścieżki dźwiękowej z plików mp4 (co np. potrafi zrobić Mazda 3)

...

Więcej uwag/komentarzy na tą chwilę nie pamiętam.

 

Tak naprawdę jestem z auta zadowolony, bardziej niż to wskazywałby opis/punkty powyżej :)

 

Zużycie paliwa na stan obecny (sprzed tygodnia :))

.

http://i60.tinypic.com/35d2t7t.jpg

Edytowane przez p_zero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje auta. Co do Twoich wrażeń z pierwszych kilometrów to jest to normalne, nowe opony, układające się zawieszenie itd. W każdym moim nowym aucie był taki efekt, może w Bmw nieco większy. Imho wystarczy, z reguły z 500km i już jest dużo lepiej. Masz zawieszenie m czy zwykłe? Kierownica m'pakowa jest super jedynie skóra na niej jest dosyć delikatna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komentarze :wink:

 

Gratulacje auta. Co do Twoich wrażeń z pierwszych kilometrów to jest to normalne, nowe opony, układające się zawieszenie itd. W każdym moim nowym aucie był taki efekt, może w Bmw nieco większy. Imho wystarczy, z reguły z 500km i już jest dużo lepiej. Masz zawieszenie m czy zwykłe? Kierownica m'pakowa jest super jedynie skóra na niej jest dosyć delikatna.

- na blacie juz prawie 7k kilometrow ;) mam nadzieje, ze to tylko te huragany grudniowo/styczniowe zrobily takie zle wrazenie

- zawieszenie standardowe, servotronic, kola zimowe/letnie 17 cali oba ROF

 

Ładna sztuka ale z tym myszkowaniem cos nie tak, miałem bardzo dużo aut fwd i nic takiego w BMW nie zauważyłem :shock:

- mialem duze oczekiwania do tego auta i niestety pierwsze trasy nie cieszyly tak jak powinny...

 

Ciekawy opis :) Gratuluję samochodu, wnętrze mogłoby być trochę bardziej żywe, ale nie jest źle :D :D

- faktycznie jak patrze na zdjecie to wyglada to troche monotonnie (btw znika troche detali na zdjeciu), ale jak wszystkie diody/lampy zapalaja sie to wyglada to juz o wiele lepiej :wink:

 

 

Chwilowo auto jezdzi tylko po miescie, tutaj nie odczuwam efektu myszkowania w ogole. Plus jest taki, ze serwis obiecal mi jesli po zmianie kol na letnie problem dalej bedzie istniec to bezplatnie sprawdza geometrie/zbieznosci. Takze jezdzimy i obserwujemy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przy standardowym zawieszeniu i bez sport plus f30 myszkuje i przy duzej predkosci traci sie poczucie pewnosci prowadzenia po prostu zawieszenie jest zbyt miekkie.

Sport trocho pomaga ale nadal jak rozpedzilem sie do 160km/h na kretej drodze nie bylem pewny jak auto sie zachowa bylo lekko nieprzewidywalne.

Standardowe zawieszenie jest miekkie i nie nadaje sie do dynamicznej jazdy gdybym mial auto z takim zawieszeniem odrazu zmienil bym sprezyny na sztywniejsze.

Rwd nie moze byc miekkie jak ma sie dobrze i pewnie prowadzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak już 7kkm i nadal masz wrażenie, że myszkuje to może trzeba się temu faktycznie przyglądnąć. Ja pisałem raczej o pierwszych 300 - 500km. Z drugiej strony jeżeli masz standardowe zawieszenie to ono generalnie jest dosyć miękkie i jeżeli chcesz więcej kontroli nad autem (ofc kosztem komfortu) to polecam podłubać w zawiasie (twardsze sprężyny?). Ja przed zakupem jeździłem serią 3 z każdym możliwym zawieszeniem (std., m oraz adaptacyjnym) i, mimo że dealer odradzał mi zawieszenie "m" (bo się tym nie da jeździć u nas :lol: ) to jestem z tego wyboru zadowolony - auto jest wyraźnie twardsze niż na std. zawieszeniu, ale bez przesady - również uważam, że BMW w rwd to raczej z twardszym zawieszeniem niż to standardowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Informacja juz troche z przeszlosci (kwiecien) - problem prowadzenia auta rozwiazany :D

 

1) w marcu zmienilem kola na letnie (mimo, ze fabryczne/nie uzywane, sprawdzono czy sa wywazone) i identyczny problem jak na zimowych... (myszkowanie auta, problemy ze stabilnoscia przy duuuzych predkosciach, odczuwalne szczegolnie przy silnym wietrze, zlej aurze)

2) pomiar zbieznosci zrobiony prywatnie:

(apropo watku viewtopic.php?f=163&t=268755 :) ):

 

http://i58.tinypic.com/2efuyp1.jpg

 

- po tym wszystkim mail/telefon do ASO i umowienie sie na ustawienie zbieznosci/geometrii w ramach gwarancji. Wyniki przed/po:

 

http://i61.tinypic.com/2z9fdk1.jpg

 

Po tym wszystkim auto zaczelo jezdzic tak jak powinno, czyli prosto :8) Efekt sciagania/myszkowania zniknal, auto prowadzi sie bardzo stabilnie nawet przy predkosciach >200 km/h (oczywiscie na niemieckim autobahnie :) ) Nie ma porownania do tego co bylo przed korekcja zbieznosci/geometrii.

Zadowolenie z auta wzroslo i teraz z checia wsiada sie do auta przed wyjazdem na trase.

 

Garsc innych informacji:

- auto wiecej czasu stalo niz jezdzilo przez luty/marzec/kwiecien

- spalanie bez zmian okolo 6,5 litra/100 (przy okazji komputer pokladowy podrozy pokazuje wyniki z max ostatnich 10000 km podrozy... a myslalem, ze zachowam srednie spalanie z calego przebiegu auta)

- silnik (aktualnie przebieg ok 14000km) "ucichl" - najpewniej dopiero teraz dotarl sie do konca i minimalnie ciszej pracuje/bardziej miekko

 

 

Wiecej informacji wkrotce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Troche czasu minelo od ostatnich wpisow, maly update - jak kazdy wie pakiet serwisowy BMW nie przewiduje wymiany filtra powietrza podczas kazdego przegladu. Dlatego po pierwszym oficjalnym przegladzie (25k km) nie pozostalo nic innego jak kupic filtr powietrza i samemu wymienic. BMW wymiane filtra przewiduje teoretycznie przy 60k km :lol: (praktycznie ok. 50k km), ale nie wiem czy do tego przebiegu samochod mialby swoja oryginalna moc :) szkoda silnika poza tym... po wymianie auto wydaje sie wyraznie żwawsze (kilka koni mechanicznych pewnie wrocilo :D)

 

zdjecia z wymiany ponizej:

 

http://i66.tinypic.com/29kxl39.jpg

http://i63.tinypic.com/14xzadc.jpg

http://i68.tinypic.com/30ku877.jpg

http://i65.tinypic.com/25i0w2f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej wymienialem pierwszy raz wtedy - auto pokazywalo, ze przeglad powinien odbyc sie przy 25k km przebiegu, ale umowilem sie 2k km wczesniej, tak jak pozwala BMW. Czyli u mnie przeglady beda realnie przy 23k, 46k, 69k i 92k km. Uznalem, ze jesli auto jezdzi glownie w trasie to wystarczy taki interwal wymiany oleju. Jak skonczy sie pakiet serwisowy przejde pewnie na interwal ok 20k km.

 

Apropo gwarancji... jesli BMW odmowiloby naprawy gwarancyjnej za zastosowanie zamiennika filtra powietrza (co uwazam za smieszne :D) to nie ja bylbym stratny, tylko oni. Nie kupilbym juz wtedy kolejnego auta tej marki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p_zero gratuluję porządnej Furki! :)

I zdrowego podejścia do motoryzacji :D tak ogólnie mi to przyszło po przeczytaniu całego tematu ;) O Klientów w dzisiejszych czasach trzeba dbać :) Mnie też delikatnie dziwi dość długi okres oczekiwania u siebie na pierwszy przegląd, ale tak ma być, więc nie można być nadgorliwym.

Sportowa kierownicą jaką mamy, jak dla mnie obecnie najlepiej trzymająca się w dłoni (nie mówię tylko o BMW), dla mnie bajka. Noi automat ;)

Pozdrawiam!

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dzisiaj odebrałem z DE auto dla żony.

F31 320 dA sport line 2013.

Wewnątrz identyczne (kierownica, biegi, dekory).

Trasa 700 km i same pozytywne wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
p_zero gratuluję porządnej Furki! :)

I zdrowego podejścia do motoryzacji :D tak ogólnie mi to przyszło po przeczytaniu całego tematu ;) O Klientów w dzisiejszych czasach trzeba dbać :) Mnie też delikatnie dziwi dość długi okres oczekiwania u siebie na pierwszy przegląd, ale tak ma być, więc nie można być nadgorliwym.

Sportowa kierownicą jaką mamy, jak dla mnie obecnie najlepiej trzymająca się w dłoni (nie mówię tylko o BMW), dla mnie bajka. Noi automat ;)

Pozdrawiam!

Dzieki - kierownica M i sportowy automat to dwie najwazniejsze opcje do tego auta :)

 

Bardzo ładna!

Moim zdaniem bardzo dobrze dobrana konfiguracja - wszystko co potrzeba ma, trochę bajerków jest a nie jest przekombinowana, super :cool2:

Z wyborem wyposazenia mialem mniejszy dylemat niz z wyborem silnika - po prostu wzialem to co potrzebuje :D Apropo silnika to najchetniej jezdzilbym 30/35d, ale polska akcyza wybrala za mnie 20d :lol:

 

Dzisiaj odebrałem z DE auto dla żony.

F31 320 dA sport line 2013.

Wewnątrz identyczne (kierownica, biegi, dekory).

Trasa 700 km i same pozytywne wrażenia.

Gratulacje! To jest najlepsza okazja do zalozenia galerii :wink:

Edytowane przez p_zero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne auto, skonfigurowane zdroworozsądkowo. Użyteczny i ciekawy opis wrażeń, przeczytałem 2 razy. :mrgreen:

 

Często auto traci trakcję po korekcie geometrii? Chodzi mi o mokrą, śliską powierzchnię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem o jaka trakcje pytasz, dokladniej przy jakiej predkosci. Jesli pytasz o trakcje podczas ruszania czy na niskich biegach (1-2-3) to korekta geometrii nic nie zmienia. Roznice pojawialy sie dopiero powyzej 80-100km/h przed i po ustawieniu geometrii/zbieznosci.

 

A jesli chodzi o trakcje podczas ruszania, przyspieszania na biegach 1-2-3 to niestety ale jest niewystarczajaca :) Mimo, ze na forum panuje zasada, ze 20d "nie jedzie" to naprawde bardzo latwo tyl slizga sie i tanczy. Nie jest do tego potrzebna mokra nawierzchnia - przy niskich temperaturach i "syfie", ktory zawsze lezy na naszych drogach samochod bardzo latwo slizga sie tylna osia. Kwestia do przyzwyczajenia, daje to przy okazji bardzo duzo radosci, ale nie jest to przyjemne w niektorych momentach ;) Nastepne auto bedzie raczej z 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o jaka trakcje pytasz, dokladniej przy jakiej predkosci. Jesli pytasz o trakcje podczas ruszania czy na niskich biegach (1-2-3) to korekta geometrii nic nie zmienia. Roznice pojawialy sie dopiero powyzej 80-100km/h przed i po ustawieniu geometrii/zbieznosci.

 

A jesli chodzi o trakcje podczas ruszania, przyspieszania na biegach 1-2-3 to niestety ale jest niewystarczajaca :) Mimo, ze na forum panuje zasada, ze 20d "nie jedzie" to naprawde bardzo latwo tyl slizga sie i tanczy. Nie jest do tego potrzebna mokra nawierzchnia - przy niskich temperaturach i "syfie", ktory zawsze lezy na naszych drogach samochod bardzo latwo slizga sie tylna osia. Kwestia do przyzwyczajenia, daje to przy okazji bardzo duzo radosci, ale nie jest to przyjemne w niektorych momentach ;) Nastepne auto bedzie raczej z 4x4

 

 

Ślizgu można się nauczyć, daje dużo frajdy na rondach ;)

A tak serio to co Kto lubi, generalnie zaraz i tak jedynka ma byc tylko przednionapędowa ;( ;(

I od przyszłego roku nie będzie już 3D. Także jak mam się przesiąść do M135i to muszę przyspieszyć zakup... Albo znaleść coś innego ;)

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
To już chyba lepsze będzie M2 :D. Żeby nie było za małe dla mnie to bym poczekał :mrgreen: . W połowie kwietnia premiera - pewnie w czerwcu pierwsze egzemplarze. Niewiele więcej cenowo wyjdzie co dobrze wyposażone 135i.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już chyba lepsze będzie M2 :D. Żeby nie było za małe dla mnie to bym poczekał :mrgreen: . W połowie kwietnia premiera - pewnie w czerwcu pierwsze egzemplarze. Niewiele więcej cenowo wyjdzie co dobrze wyposażone 135i.

 

Zobaczyy jak to będzie, generalnie jakaś nowa wersja 2jki ma wyjść, wyglądem przypominającą 3 i 5 GT.

Wszak 1 series 3D jest dla mnie wzorem hot hatcha, z przymrużeniem oka podobne do Ferrrari FF :D Także trzeba będzie jakoś pożegnać to dzieło sztuki, a z racji tego, że kończą produkcję itd może będzie na wartości po jakimś czasie zyskiwać :D

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
- standardowy zestaw bluetooth nie obsługuje sms oraz słabo funkcjonuje, gdy na telefonie jest bardzo dużo kontaktów/sms (długo łączy się/wczytuje kontakty, albo w ogóle) - z tego powodu zrobiłem porządek na telefonie i od tamtego momentu jest OK

 

Zupełnym przypadkiem to rozwiązało mój problem w systemie CCC w E90. Auto posiadam od roku i nigdy nie udało mi się wczytać kontaktów z LG G3, do pewnego razu, kiedy to ostatnio, po upgradzie do Androida 6.0 wczytały się jeden jedyny raz. Wtedy postanowiłem że rozwiążę ten problem i tak walczyłem bezskutecznie od kilku tygodni. Wertowałem zagraniczne fora, porównywałem różne telefony, przenosiłem kontakty między telefonem a kontem googlowym, robiłem reset do ustawień fabrycznych itp itd, zero efektu. Kolejnym krokiem miała być analiza kodu źródłowego androida:) Finalnie problem wygląda na rozwiązany, wyłączyłem synchronizację kontaktów dla wszystkich kont poza googlowym, usunąłem wszystkie kontakty nie będące na koncie google, z konta google usunąłem część kontaktów bez numerów telefonów, automatycznie dodawanych przy odpowiadaniu na maile. Finalnie zostało mi około 100 kontaktów i voila... działa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.