Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


ARUS1

Rekomendowane odpowiedzi

Przyciski są wszędzie takie same. To samo dotyczy przycisku słuchawki mimo ze nie ma Bluetooth. Przycisk jest wtedy nieaktywny.

W F20 jest zawsze idrive a nie tylko z navi.

Jaki przebieg / rocznik/ cena ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sprawdzilem, rzeczywiście Navi nie ma, mieliście racje - radio Proffesional wyposażone w kontroler idrive.

 

Natomiast czy element zaznaczony na zdjęciu powinien być zabezpieczony pokrywą? w necie nie znalazłem żadnego zdjęcia silnika 116i F20 z zabezpieczeniem tego elementu.

 

http://www.iv.pl/images/69637788844670187338.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam wejść w świat BMW z F20, od kilku dni przeszukiwałem oferty samochodów do 80000 PLN.

 

Znalazłem czarne demo 116i z 2013 roku przebieg 7000 km, niestety dość ubogo wyposażony m.in. podstawowe reflektory, brak ekranu (podstawowe radio), manual, podstawowa deska rodzielcza. Dodatkowe wyposażenie ogranicza się w zasadzie do automatycznej klimatyzacji, alufelg 17", gwarancja i pakiet serwisowy na 5 lat. Cena 72000. Myślicie że warto ? Ponieważ nie mam wielkiego doświadczenia na rynku motoryzacyjnym chciałbym prosic również o opinię czy na podstawie Waszych doświadczeń ew. lepiej wstzymać sie z zakupem do końcówki roku na wyprzedaże rocznika ?

 

 

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie opinie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wyposazenie to kwestia potrzeb ALE nigdy przenigdy nie kupilbym tego auta bez ksenonu bo podstawowe lampy sa tak obrzydliwe ze nie moge na nie patrzec :duh: no i posiadajac manual teraz wiem ze tylko i wylacznie wzialbym automat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za bzdury (chyba, ze to był sarkazm, to przepraszam ze nie zrozumiałem ). Owszem, różnica skrzynia Auto a ręczna jest ogromna, ale cała reszta to sa bzdury. Jesli ktos bardzo chce i uważa ze to w aucie najważniejsze to niech kupuje, ale niech nie twierdzi, ze to jakaś podstawa w aucie, bo to rzeczy ktore nie maja absolutnie żadnego znaczenia dla jazdy. W przeciwieństwie do zawieszenia M, zmeinnego sportowego układu kierowniczego, porządnej kierownicy (M) itd itp. Jesli dla Was sa istotne jakies gadżety poprawiające wygląd auta, to pomyliliscie markę, a co najmniej model.

BMW to marka która ma zapewniać radość z jazdy a tu podstawą jest silnik, zawieszenie, układ kierowniczy, układ przeniesienia napędu. W to warto zainwestować.

 

Silnik 136 KM nie jest zły, i co ważne ma potencjał na zwiększenie mocy, jednak do miasta starczy. Jedyny punkt do zastanowienia to skrzynia, ale obawiam sie ze za 80 k moze byc cieżko kupic jedynkę z automatem.

Mimo wszystko warto iść do salonu i popytać. Moze warto ciut przekroczyć budżet i kupić nowe auto.

 

O ile sie nie mylę wersje SE z automatem można skonfigurować za ok 85 tysięcy.

Ja osobiście bym z wszystkiego zrezygnował byle mieć automat. Natomiast rozumiem ze dla kogos moze to nie być takim priorytetem jak dla mnie. Przy stosunkowo słabym silniku benzynowym skrzynia ręczna to tez jest opcja do przemyślenia. Zależy ile i gdzie sie jeździ. Wtedy to demo za 70 k moze być warte rozważenia.

 

Dokładnie odwrotnie uwazam odnośnie klimy. Tu wole ręczna, bo automat nigdy nie zapewni mi takiego komfortu jak ręczna. Ale ja jeżdzę sam, wiec nie potrzebuje podziału na strefy.

 

W BMW nie ma jakichś specjalnie wielkich akcji w związku z wyprzedażą rocznika. Od nowego roku wchodzi lift jedynki wiec jesli ktos nie czeka na lift i nowe silniki to teraz jest bardzo dobry okres na kupowanie. Ale trzeba mocno nogocjowac.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Bzdury to Ty piszesz o aucie z klima na korbe i swieczkami zamiast lamp. Jak dla Ciebie nie ma roznicy czy Twoje auto wyglada tak samo jak fabia to chyba sam pomyliles marki.

 

Jak ktos nie widzi roznicy to jest raczej slepy

 

http://i152.photobucket.com/albums/s167/logiclee/lights/lights5.jpg

 

http://i1269.photobucket.com/albums/jj582/Remyroc1/DD772C9B-D3E1-44F9-8AA3-F9EDC8618449-4231-000003ADF7C332F8_zps959e733b.jpg

 

Piekne postojowki :lol:

 

http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-116i-F20-IAA-2011-17.jpg

 

Vs

 

http://i.ytimg.com/vi/ijG3MMlosNo/maxresdefault.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnych świeczek tylko wysokiej klAsy halogeny. Nie ma żadnej klimy na korbe lecz w pełni elektryczne (elektroniczne ) sterowanie. Marketing widocznie wypral Ci mózg skoro tak dyskredytujesz te rozwiązania.

A ja miałem/mam w 3 na 4 posiadane dotąd beemki ksenony i klimę auto i wiem o czym piszę. Z pełna świadomością posiadania obu rodzajów tych rozwiązań twierdze ze ręczne ustawienie nawiewów jest bardziej komfortowe niz automatyczne i w życiu mając wybór nie wezmę klimy auto. Co do ksenonow jest to głownie różnica estetyczna, a przy deszczu, mokrej drodze na halogenach widać nawet ciut lepiej drogę. I owszem siedząc w aucie praktycznie nie widzę różnicy w wyglądzie auta, a to co inni maja na ten temat do powiedzenia mało mnie interesuje. Nie mam zamiaru wydawać 5 tysięcy po to żeby sie komuś moje auto podobało. Gdyby tak myślał to zamiast jedynki kupił bym f10 w podstawowym wyposażeniu. Cena była w zasadzie identyczna.

 

A jesli ktos myśli ze fabia z ksenonani = BMW to współczuje.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wysokiej klasy halogeny haha faktycznie sprali mozg ale napewno nie mi. Nikt nigdy nie musial mnie do ksenonu namawiac bo jakbym mial jezdzic takim kundlem to wolalbym e87 w normalnym wyposazeniu. Ale nie widze sensu dalej z toba dyskutowac bo zaraz znajdziesz jeszcze teorie ze dzieki super zoltym swieczkom auto jest szybsze i mniej pali, pozdr.

 

Ps. Wspolczuj sobie bo napisales cos odwrotnego niz ja powiedzialem. Fabia moze miec wszystko ale nigdy nie bedzie bmw, ale bmw ze swiecami wyglada rownie fajnie co fabia. I mnie w przeciwienstwie do ciebie INTERESUJE jak wyglada moje auto. Nie jak inni na to patrza tylko czy mi sie podoba. A na swiecach mi sie NIE PODOBA. Wiec nie wmawiaj mi na sile swoich chorych teorii.

Edytowane przez Randall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne wyposażenie to jest skrzynia automatyczna przy dieslu, a nie jakieś gadżety bez znaczenia w jeździe.

Mam wrażenie ze Polacy to strasznie zakompleksiony naród. W UK trafić na jedynkę z ksenonani to święto, a w Polsce to jak widać halogeny to wręcz ujma dla marki. Serio współczuje tych kompleksów.

Mam w swojej jedynce ksenony i są to najbardziej zmarnowane pieniądze jakie w życiu wydałem.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co napisalem dwa posty wyzej, umiesz czytac ?

Napisałeś że w aucie ważne są gdżety niemal kompletnie bez znaczenia dla jazdy autem a przede wszystkim dla satysfakcji z tej jazdy. Do tego sie odnosiłem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Hmm do tego sie odniosles ? Moze wkleje Ci tutaj zebys mial pod reka:

 

Wyposazenie to kwestia potrzeb ALE nigdy przenigdy nie kupilbym tego auta bez ksenonu bo podstawowe lampy sa tak obrzydliwe ze nie moge na nie patrzec :duh: no i posiadajac manual teraz wiem ze tylko i wylacznie wzialbym automat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do tego sie odniosłem. Jak widzisz odnośnie asb mamy podobne zdanie. To dla ciebie problem ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie opinie i rady. Najprawdopodobniej poszerzę budżet i będę szukał egzemplarzy z automatem i bogatszym wyposażeniem (głównie pakiet polski plus), za ~90 tysięcy są osiągalne.

Obawiam się że decydując się na ubogą konfigurację będę tego w przyszłości żałował (a samochód planuję użytkować 3-4 lata) a późniejszy upgrade wyposażenie jest ekonomicznie nieuzasadniony, dodatkowo przy ew. odsprzedaży wersja z podstawowym wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde to trzeba troche pojezdzic z danym wyposażeniem żeby ocenić jego przydatność.

Po 4 latach od zakupu uważam, ze polowe rzeczy zamówiłem bez sensu mimo, ze to była moja druga jedynka.

Gdybym zamawial dzis to wywalił bym ksenony, sportowe fotele, radio profesional, Bluetooth, czujnik deszczu, a w to miejsce kupił bym fotele performance. Natomiast nigdy nie czułem ze mi czegoś brak w wyposażeniu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Dziękuję za wszystkie opinie i rady. Najprawdopodobniej poszerzę budżet i będę szukał egzemplarzy z automatem i bogatszym wyposażeniem (głównie pakiet polski plus), za ~90 tysięcy są osiągalne.

Obawiam się że decydując się na ubogą konfigurację będę tego w przyszłości żałował (a samochód planuję użytkować 3-4 lata) a późniejszy upgrade wyposażenie jest ekonomicznie nieuzasadniony, dodatkowo przy ew. odsprzedaży wersja z podstawowym wyposażeniem.

 

Dobrze myslisz bo upgrade w serii f jest malo oplacalny. A po 4 latach takiego kundla bez ksenonu i jeszcze ze zwykla klima niky by nie chcial kupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym jeszcze zapytać o kierownicę, czy ma ktoś z Was doświaczenia z kierownicą BMW M Performance i czy ew. wymiana ogranicza sie do kosztu samej kierownicy czy też jest to związane z koniecznością wymiany większej ilości elementów ? Samą kierownicę znalazłem np. w sklepie BMW (link poniżej)

 

https://www.bmwsklep.pl/kierownica_sportowa_bmw_m_performance,1068,7208.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.