Skocz do zawartości

glosna praca silnika 118D


Aluskk22

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o pomoc!!!!!! diagnozy mechanikow doprowadzaja mnie do ruiny ....

Na wstepie mialem problem z EGRem ,auto stracilo moc . po wizycie u mechanika wymieniono mi

przepustnice , czujnik temperatury , elekryczna pompe wody , czujnik spalin , czujnik temperatury spalin ,

sonde lambde ,kompletne sprzeglo , panewki komplet, pompe oleju , zawor egr , wyczyszczono wszystkie doloty z oleju

lacznie z interculerem , lancuchy rozrzadu ( 3 szt ), napinacze ,,,,,

 

Moim zdaniem to wiele a silnik nadal glosno pracuje i nasila wraz z temperatura silnika

auto ma przejechane 278 tys i zalewane olejem 5W40 mobilem

Moze mi ktos powie czy to normalne przy takim przebiegu ?? a cisnienie na silniku cieplym ma 1,3

po wymianie pompya przed mial 0,9

 

glosny dzwiek niepokoi mechanika , moze cos spartolil przy jakiejs wymianie ...

 

RATUJCIE PROSZE !!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
po wizycie u mechanika wymieniono mi

przepustnice

Jesli sie przejezyczyles to spoko ale jesli Ci tak powiedzial mechanik to go zmien albo od razu zabij...

cisnienie na silniku cieplym ma 1,3

po wymianie pompya przed mial 0,9

To nie za bogato - powinno byc ok 4 bar

Jesli twoj meches nie ruszal zaworu przepustowego to trzeba ustalic gdzie traci to cisnienie.

Nagraj prace auta przy zamknietej i otwartej masce przemieszczajac telefon dookola silnika moze bedzie mozna cos wiecej powiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie czesci ktore wypisalem wczesniej , zostaly wymienione na nowe i kupilem je w

serwisie BMW

Wczoraj czyli 27.10 bylem u mechanika i stwierdzil ze koniecznie trzeba wymienic wal korbowy gdyz zuzyta jest zembatka od lancucha

a zembatki sie nie wymienia i jest na stale . stwierdzil ze po tej wymianie auto bedzie cichutko chodzic ....

 

co wy o tym myslicie ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wizycie u mechanika wymieniono mi

przepustnice

Jesli sie przejezyczyles to spoko ale jesli Ci tak powiedzial mechanik to go zmien albo od razu zabij...

cisnienie na silniku cieplym ma 1,3

po wymianie pompya przed mial 0,9

To nie za bogato - powinno byc ok 4 bar

Jesli twoj meches nie ruszal zaworu przepustowego to trzeba ustalic gdzie traci to cisnienie.

Nagraj prace auta przy zamknietej i otwartej masce przemieszczajac telefon dookola silnika moze bedzie mozna cos wiecej powiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pierwszym wpisie napisałeś że wymienili kompletne sprzęgło - skoro tak powinni wymienić również dwumas - jeżeli znowu każą Ci go wymieniać to myślę że albo naciągają Cię na kolejną kasę albo spartolili i naciągają Cie na kolejną kasę. Myślę że powinieneś jak najszybciej poszukać w swojej okolicy (są wątki na forum o polecanych mechanikach) mechanika specjalizującego się w BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
w pierwszym wpisie napisałeś że wymienili kompletne sprzęgło - skoro tak powinni wymienić również dwumas

napisales tez ze wyminili rozrzad...-i nie widzieli zuzytej zebatki? Przeskoczyl Ci lancuch? nic o tym nie piszesz wiec wnioskuje ze nie przeskoczyl - dlaczego zatem wymieniac wal?

Wszystkie czesci ktore wypisalem wczesniej , zostaly wymienione na nowe i kupilem je w

serwisie BMW

Nie powiedzieli Ci ze diesel nie ma przepustnicy?

Z tym cisnieniem oleju to jest tak ze co powyzej 1 bar to mechanik powie ze jes ok

Ma byc ok 4 bary na obrotach cieplego silnika.

Z tego co napisales w pierwszym poscie i nastepnych wynika ze masz poszukiwania usterki na chybil trafil.

Dawaj tu nagranie pracy tego silnika ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pierwszym wpisie napisałeś że wymienili kompletne sprzęgło - skoro tak powinni wymienić również dwumas

napisales tez ze wyminili rozrzad...-i nie widzieli zuzytej zebatki? Przeskoczyl Ci lancuch? nic o tym nie piszesz wiec wnioskuje ze nie przeskoczyl - dlaczego zatem wymieniac wal?

Wszystkie czesci ktore wypisalem wczesniej , zostaly wymienione na nowe i kupilem je w

serwisie BMW

Nie powiedzieli Ci ze diesel nie ma przepustnicy?

Z tym cisnieniem oleju to jest tak ze co powyzej 1 bar to mechanik powie ze jes ok

Ma byc ok 4 bary na obrotach cieplego silnika.

Z tego co napisales w pierwszym poscie i nastepnych wynika ze masz poszukiwania usterki na chybil trafil.

Dawaj tu nagranie pracy tego silnika ...

 

 

Nie ma przepustnicy ? Popatrz dobrze dwa razy na ten silnik . To nie diesle z lat 70 .

Edytowane przez gorus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pierwszym wpisie napisałeś że wymienili kompletne sprzęgło - skoro tak powinni wymienić również dwumas

napisales tez ze wyminili rozrzad...-i nie widzieli zuzytej zebatki? Przeskoczyl Ci lancuch? nic o tym nie piszesz wiec wnioskuje ze nie przeskoczyl - dlaczego zatem wymieniac wal?

Wszystkie czesci ktore wypisalem wczesniej , zostaly wymienione na nowe i kupilem je w

serwisie BMW

Nie powiedzieli Ci ze diesel nie ma przepustnicy?

Z tym cisnieniem oleju to jest tak ze co powyzej 1 bar to mechanik powie ze jes ok

Ma byc ok 4 bary na obrotach cieplego silnika.

Z tego co napisales w pierwszym poscie i nastepnych wynika ze masz poszukiwania usterki na chybil trafil.

Dawaj tu nagranie pracy tego silnika ...

 

 

Nie ma przepustnicy ? Popatrz dobrze dwa razy na ten silnik . To nie diesle z lat 70 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To nie jest przepustnica. Oni sobie to tylko tak nazwali z tego co wiem. To jest klapka gasząca. Ona jest albo otwarta albo zamknięta. Otwarta jest podczas jazdy a jak gasisz auto to się zamyka po to żeby delikatnie wygasić silnik. Montowałem to u siebie w E46 320d w celu łagodniejszego gaszenia ( oszczęsność na poduszkach pod silnik) oraz po to że jak się silnik zapętli żeby go zgasić. Automatu nie zgasze inaczej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To nie jest przepustnica. Oni sobie to tylko tak nazwali z tego co wiem. To jest klapka gasząca. Ona jest albo otwarta albo zamknięta.

:cool2:

Otwarta jest podczas jazdy a jak gasisz auto to się zamyka po to żeby delikatnie wygasić silnik

Ona nie jest aby delikatnie wygasic silnik tylko zeby go mozna bylo zatrzymac.

W starych dieslach gasilo sie silnik paliwem ale dawka wypluta przez pompe byla zaciagnieta ze zbiornika .

W Autach z pompa CR nie bardzo mozna tak gasic wiec zastosowano gaszenie powietrzem za posrednictwem tej wlasnie klapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
M47N to silniki CR i nie ma tam standardowo klapki gaszącej, a gasną tylko mało subtelnie. Po jej montażu ròżnica jest kolosalna. Szczerze to nie zastanawiałem się czy jest ta przepustnica jeszcze w jakimś celu potrzebna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale to nie ma nic do pracy silnika i się nie psuje. W dieslu się tego nie wymienia. Jak to wywalisz to auto będzie śmigać, tylko brzydko będzie się gasić, dlatego też się zdziwiłem jak autor wątku pisał o wymianie przepustnicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
M47N to silniki CR i nie ma tam standardowo klapki gaszącej, a gasną tylko mało subtelnie.

Ale maja klapki wirowe- klapa gaszaca to tylko ulepszona wersja

Czyli działa jak przepustnica ...

Nie.Dziala ja zawor.

Z przepustnica nie ma nie ma nic wspolnego

Jak to wywalisz to auto będzie śmigać, tylko brzydko będzie się gasić

Brzydko bo dluzej-musi wytracic cisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mój M47N nie ma klapek wirowych od 6 lat. W sumie to nigdy nim nie jeździłem, jak miał klapki. Te klapki wirowe, z tego co wiem to mają powodować, że podczas niskich obrotów powietrze do silnika jest dostarczane w postaci ukierunkowanego wiru, czy jakoś tak przez co lepiej jedzie od dołu. Nie jestem jednak w stanie powiedzieć czy jest jakaś różnia, bo jeździłem tylko bez. Do gaszenia nic nie wnoszą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Te klapki wirowe, z tego co wiem to mają powodować, że podczas niskich obrotów powietrze do silnika jest dostarczane w postaci ukierunkowanego wiru, czy jakoś tak przez co lepiej jedzie od dołu

Dokladnie.A podczas gaszenia sie zamykaly i co producent to bylo inne tego rozwiazanie.

Chyba odbieglismy troszke od tematu a jego autor jest chyba nim najmniej zainteresowany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.