Skocz do zawartości

123d reaktywacja


stinger123d

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu agregat w mojej bejbe zdechł stracił kompresją na jednym garze. W dniu dzisiejszym zakupiłem świeżutkie silniczek 2011 rok ze 123d i bedziemy przekładać szpeje najfajniejsze sa sprężarki bo namacalnie sa inne niz w prześlijcie a wedle realorm sa te same. Jakby cis komuś trzeba było to stary motor rozbieram i idzie na teile. Mój cel to 28x ps min

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 nie ma opcji mysle ze jak bedzie kolo 540 to bedzie kocur. chce jak najabrdziej plasko miec przebieg niutona. musze podjechac i zrobic foto turbin przed i poliftowych bo wedle realoem sa takie same a na stole wygladaja inaczej.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz już diagnozę, dlaczego zdechł na jednym garze? Czyżby problem z pompą olejową, czy jednak coś przy głowicy?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz 280/540NM, jest średnio płasko

 

cd2389c13792bf7

widze ze kolega jest kolekcjonerem wykresów tak modzi swoje auta ale niech mu będzie. ten akurat jest z dupy. kolega dawidd ma 490 nm przy 2000 i 490 przy 4000

co do unfalla silnika to nie wiem jutro rano maja go rozebrac dzis go targają z komory

pompa olejowa na pewno do sprawdzenia albo dokupie nową zeby mieć pewność

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor rozebrany. czapa wyglada niezle tloki tez niczego sobie blok tez w miare bez tragedii natomiast przyczyna dymienia odmą były zużyte pierscienie. tlokami można ruszać. Sprzegło i dwumas jeszcze dałyby chwile rade ale wpada wszystko z polifta. czekam na reszte gratów i jutro skladamy n47d20d :)

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stinger czy jednak nie na śrubki? niech sie darzy;)!

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedajesz pompę wtryskową z 123d ?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymać kciuki. Dzis był odpal na poliftowych wtryskach. Ekologia wyrzucona musimy przerobić downpipe z rm motors bo nie pasuje trzymać kciuki na 28x ps

 

No myślę że na pompie 2000bar , wtryskach z 4,0d i dwóch turbinach to wynik 28x to na spoko wykręcisz :D

Ja przy takiej konfiguracji cisnąłbym na 3 z przodu :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz panie problem jest takowy ze nikt nie wie jak to wyjdzie na poliftowych turbach ktore mam u siebie. gadalem z kolega dawidd i w uk robia 300. wyjdzie ile wyjdzie ja chce miec tak zrobione zeby nie trzeba bylo scinac mocy gora jak to ma zrobione np dawidd. tak czy siak stare turba pojda do peruna i najwyzej zrobi hybrydowa duza lohe.

w moim dziadku czyli z3 coupe mam fabryczna mechaniczna szpere i jazda ze szpera to bajka, ktos kminil szpere z czegos do 1 er ?

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można założyć od m3 e9x, oryginał 25%

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jest 3,15 dla automatu i 3.85 dla manuala , to raczej nie podejdzie ( ja mam podmieniony 3,08 na 3,15 w e91 ale to mała różnica ) ale do diesla w e8x ?? przy N47 tylko automat ma przełożenie 3,15 :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie poszukałem troszeczke i znalem to http://allegro.pl/bmw-1-f20-f22-3-f30-most-tylny-dyfer-3-15-nowy-i5726068146.html idąc dalej tym tropem widać ze jest to dyfer z diesla http://allegro.pl/bmw-1-f20-f22-3-f30-most-tylny-dyfer-3-15-nowy-i5726068146.html tak więc może wystarczy wrzucić dyfer emkowy do skrzyni z f diesla, :)

poza tym skoro skrzynia z f pasuje do e90 to do e81 tez powinna tu jest jakas cena smiech http://allegro.pl/show_item.php?item=5714893177&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze powinno sie zachować rozsądne zestopniowanie zestawiając skrzynie z poliftowej 118d i dyfrem z m3 o przełożeniu 3.15.

 

Z tego co sprawdzałem to 118d ma seryjnie dyfer 3.07

Przełożenie główne podobne do automatu gdzie jest dyfer 3.145

pytanie tylko czy skrzynia ma odpowiednia wytrzymałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw, ewentualnie tak jak pisałeś skrzynia z serii F10, F30 z podobnym zestopniowaniem,

A powiedz mi Stinger Ty masz może pompę wtryskową ze starego silnika?

W moim temacie zastanawiam się czy jest sens wywalenia DPF i montażu wydechu ze 123d w moim 120d, czy lepiej zrobić kompletny np w MG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.