Skocz do zawartości

[E82] szpera do 135i z m3


mierzwin

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w trakcie szukania opcji do mojej 135i w kwestii szpery. Oczywiście sa opcje aftermakrketowe jak Quaife LSD ale koszt takiego czegoś to £1850 bo moja 135i jest w manualu i ring jest zespawany.

 

Z moich dotychczasowych poszukiwań na kilkunastu forach zagranicznych doszedłem do wniosku ze najlepsza opcja będzie szpera od m3 e9x DTC, gdyz ma ona najbliżej zbliżone przełożenie do mojego aktualnego.

 

Na 100% da się przerzucić cala rame z m3 wraz z zawieszeniem i hamulcami ale ja bym chcial tego uniknac gdyz mam juz aftermarketowe zawieszenie i chcialbym jednak zostawic standardowe hamulce. Z tego co sie orientuje jest to mozliwe, a pytanie no1 moje jest takie czy ktos moze to robil w Polsce? i ma ktos moze na zbyciu dyfer ktorego potrzebuje z osiami i walem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego nie robiłem, ale tak można to zrobić bez problemu. Słyszałeś kiedyś o BMW 1M ? :wink:

 

tak mozna bez problemu zrobic konwersje z 135i na 1m ;) body kit i zawiecha bo tak naprawde silnik jest ten sam

1m ma tak samo dyfer z m3, i robiac swapa mozna zestawac swoj wal napedowy z m3 i oryginalnego z 135i lub kupic ten od 1m ale z nimi jeszce wiekszy problem niz z dyfrem samym od m3 ;)

 

na 1m mnie nie stac wiec narazie zostane przy 135i i troszke sie pobawie z moca i zawiecha i napedem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem takie coś ale w e91 :P , myśle że w e82 zawieszenie tył jest takie same jak w e81 i e9x (mam takie zawieszenia na warsztacie i są identyczne)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyfra z M3 nie mam ,, trzeba wymienić dyfer, półośki i zaadaptować wał od M3 , bo masz inne łączenie z dyfrem , Ja u siebie w e91 mam założone całe zawieszenie z M3 i przerobiony wał od M3 bo na skrzynie (manual) nie pasował :shock:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki, bede szukal dyfra dalej z oskami i walem w takim razie

Pamiętaj że M3 ma dwa przełożenia dyfra manual 3.85 i DKG 3.15 musisz dobrać najbardziej zbliżone , bo przekłada się to na przyspieszenie i V max

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak pamietam i interesuje mnie tylko dkg gdyz mam u siebie manual aktualnie i wlasnie jest takie zblizone najbardziej.

 

Za woda chlopaki robili rozne manewry z LSD ale ja chce bez koniecznosci wymiany calej ramy.

 

Jak sie uda zdam relacie napewno, narazie pare mniejszych peojektow jak czyszczenie zaworow itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

dyfer juz lezy w garazu i czeka na montaz, mam caly wal z m3 ktory bedzie trzeba przespawac i mam juz firme ktora mi to ogarnie w sensownej kasie, osie w komplecie tez juz sa, musze tylko dokupic pare nowych srubke jeszcze z ASO i zabieram sie do roboty ;]

 

przy okazji bede montowal pare elementow z zawieszenia M3 dla poprawy stablinosci i prowadzenia mojej 135i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup koniecznie stabilizator tył od M3 jest duuużo grubszy :D :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 4 miesiące temu...
Jak się zakonczyła ta historia udało się zamontować dyfer? Też mam 135i i chętnie bym uzbroił się w lsd.

dawno mnie tu nie bylo ale auto bylo zrobione i sprzedane ;)


szpera z m3 weszla jakby byla z fabryki ;) tylko wal byl robiony na zamowinie, zespawalem oryginalny z m3 z drugim z 320d (czesc od strony skrzyni)


photo1.jpg

photo2.jpg

photo3.jpg

photo4.jpg

photo5.jpg

photo6.jpg

photo7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.