Skocz do zawartości

BMW e46 330Ci FL - po Pogórzu Karpackim


dekadent

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

 

Zastanawiałem się długo czy warto się tu pochwalić, doszedłem jednak do wniosku że tak. Mimo większego ryzyka kradzieży, tudzież wykorzystania VINu czy innych informacji do niecnych celów :mrgreen: , uznałem założenie tego pamiętnika za rzecz przydatną. Pamiętnika, bo nie da się ukryć, że galerie e46 wymierają, mimo licznego wysypu całkiem fajnych sztuk o których wielu dawniej marzyło - dziś to bardziej dzienniki, gdzie właściciele dokumentują swoje wydatki, przeprowadzone modyfikacje czy naprawy. Dla przyszłych pokoleń, dla przyszłych właścicieli, czy po prostu dla siebie. W każdym razie popieram idee.

 

 

By nie przedłużać - od wielu lat marzyło mi się e46 w nadzwoziu coupe. Tak, głównie nadwozie, bo do silników przekonałem się dopiero z czasem, gdy miałem okazje tu i tam organoleptycznie sprawdzić różne ich wersje. Z racji realiów poruszałem się jednak innymi samochodami. Niestety, albo i na szczęście, czas ma to do siebie, że kobiety się starzeją, auta tanieją, a my teoretycznie więcej zarabiamy (pomijając realną wartość, czyli tą nabywczą;)). Poszukiwania zaczynałem od przedliftowych 320, ale ciągle to nie było to, więc woda upływała, lata mijały, marzenia się nie zmieniały... Tak skończyłem kilka miesięcy temu na 330Ci po lifcie, w końcu w dostatecznym stanie i z dość satysfakcjonującym mnie wyposażeniem. Cóż, kosztowało sporo, nie mam ochoty pisać ile, bo już nasłuchałem się sporo kpin, że mógłbym mieć super e90 330d, e60 530d, nie mówiąc już jakie śliczne golficzki i octavie są w tej cenie, dużo młodsze. Bzdury :mrgreen: Pozdrawiam też Zenka, który maczał w tym aucie palce :cool2:

 

Przejdźmy do rzeczy.

 

VIN:

Kod typu BD51

Typ 330CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)

Data prod. 2003-11-17

 

Wyposażenie

 

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S326A HECKSPOILER ENTFALL Brak spojlera tylnego

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

S930A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA

S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA

S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

Wyposażenie seryjne

 

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

Historia pojazdu:

 

Ogółem od początku do końca swej historii było 26 razy w ASO. Przebieg regularnie rósł.

Ostatni wpis 11-2013 - 228,596 km.

Nie jest to bezwypadek, jednak praktycznie nic, oprócz jednej naklejki na lampie z datą produkcji 2007, nie zdradzało sprawy. Szczęście w nieszczęściu stało się to dość wcześnie, w styczniu 2008r. za czasów pierwszego właściciela, naprawa została wykonana w ASO na co jest stosowny wpis z ewidencją prac co do jednego kołeczka. Nic dziwnego że lakier jest ori, wymieniali elementy po całości. Jest nawet wpis o ubezpieczeniu, z którego była szkoda likwidowana, a także dopisek "digital photo" - czego niestety nie udało mi się uzyskać, ale po takim czasie pewnie już nie posiadają. Jestem praktycznie pewny, że była to jedyna przygoda, sporo czasu poświęciłem także po zakupie na poznanie i udokumentowanie historii.

 

Dziś:

 

Auto zakupiłem w sierpniu z przebiegiem 247tys. km. Stan był w miarę dobry, slinik pracował równo, nic nie ściągało, było jednak sporo części typowo eksploatacyjnych do wymiany, ale na to byłem przygotowany. W praniu wyszło jeszcze kilka rzeczy, dodatkowo dążenie do - powiedzmy prawie ideału + chęć zrobienia tego w jednym, znającym się na rzeczy miejscu - sprawiło że pierwsza faktura powala na kolana, ale zamierzony efekt pod względem mechanicznym praktycznie osiągnąłem. Choć jest kilka drobnostek, które chciałbym jeszcze kiedyś zrobić.

 

Na dzień dobry:

- komplet tarcz i klocków Textar PRO, nowe szczęki ręcznego, nowy płyn hamulcowy

- wymieniony olej silnikowy na Motul 8100 x-max 0w40, zrobiona płukanka

- olej w skrzyni 75W90 i dyfrze 75W80 też na Motula, ori był w ładnym stanie, opiłków nie było wiele

- filtry Knechta

- uszczelki podstawy filtra oleju, pokrywy, itd

- świece komplet Beru

- chłodnica wody i termostat, przez usterkę którego prawdopodbnie się wygięła i przepuszczała, nowy płyn chłodniczy

- czujnik oleju, temat dobrze znany w e46

- amory tył blisteiny, przód sprężyny też niestety nie ori - w sumie żałuję że nie zrobiłem całości amorów i sprężyn na ori, niby nie ma wielkiej różnicy, jedynie przód trochę wyżej teraz siedzi i nie muszę się umartwiać o dojazd do domu ;), ale cóż, kiedyś zrobię całość tak jak fabryka przykazała w sportowym dostosowaniu podwozia, dla psychicznego komfortu oryginalności :mrgreen:

- odboje, poduszki

- tuleje, które to były numery nie pamiętam

- navi prof spolszczone

- światła do jazdy dziennej włączone

- Nokiany WRD3 na zimę kupione, 225/45 r17, na feldze styling 32 8"x17" et35

 

Co do zrobienia:

- muszę dobrze zabezpieczyć uszczelki przed zimą

- maska i zderzak do lakierowania, 2 miliony odprysków, trochę rys tu i tam, nie wiem jeszcze co z nimi zrobię

- konserwacja podwozia, dopóki jest w dobrym stanie

- kilka szczegółów elektryki z którymi będę chciał powalczyć w wolnych chwilach - lewe lusterko się składa, ale już nie rozkłada, nie działa też regulacja w pionie; nie grzeje mata pod tyłkiem kierowcy, jedynie plecy; roleta szyberdachu nie dosuwa się, prawdopodbnie są zerwane ślizgi, może ktoś dociągnął ręką.

 

Mała prezentacja:

http://images66.fotosik.pl/356/c66ef9624ae9dbf9.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/357/0a688b896e515725.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/356/8e493eeb666c557c.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/358/97d34c9b863fb56d.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/357/6840e959a7f34553.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/356/73b191a9d1030d82.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/358/ecb7b0d0aafdb63f.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/356/2af0ee9adfe71e7d.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/358/37f7474c1fa98f9d.jpg

 

http://images68.fotosik.pl/357/2e0cd4fefcb80bab.jpg

Edytowane przez dekadent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

witaj,

 

fajna sztuka, srodek bajka, dbaj o skóre ;)

bogate wyp :cool2: ostatnia fotka dobra polerka + woski, lustro konkret, super !

 

ale...

- pomysl nad felgami m pakietowymi, 17stki czy 18stki , obecne - na zime albo pod młotek, nie pasują do tego auta

- koniecznie utnij tej kozie nogi aby stała jak stać powinna beta w mpaku, niestety ale ten przód w gorze psuje mocno wizerunek

 

do ideału mało brakuje więc do roboty, bezawaryjności zyczę

kusi mnie swoją pokazać hmmm :norty: jak pisałeś, takie e46 to gatunek na wymarciu

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo eleganckie auto :cool2:

 

Podobnie jak kolega zauważyłem że przód stoi zdecydowanie za wysoko, trzeba by to sprawdzić :wink:

 

Te felgi zawsze bardzo mi się podobały i według mnie świetnie będą nadawały się na koła zimowe, natomiast obecnie założone opony wyglądają na zdecydowanie zbyt wysokie

 

Wnętrze i wyposażenie mniam :wink: :cool2:

 

 

Teraz tylko dbać i cieszyć się z posiadania bardzo ciekawego egzemplarza :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie ;)

 

Co do kół, na zdjęciach właśnie są zimówki, trochę się pośpieszyłem z założeniem na początku listopada. Felgi styling 32 8"x17" et34, na nich założone opony Nokian WRD3 225/45 r17 - wybrałem "jodełkę" mimo trochę za niskiego indeksu prędkości, bo nim dojadę do głównej trasy przedzieram się przez wiecznie białe drogi ostatnich kategorii. Wyglądają na wysokie na zdjęciach, może dlatego że bieżnik nie zdążył się dotrzeć, zawias wysoki a felga mała. Na lato myślałem o 18", tyle że już trochę szersze na tył, ale to też zależy od modelu...

 

Marzyłem o BBS CH 18", ale za komplet nówek zrobiłbym pozostałe rzeczy na perfekt. Używek w dobrej cenie nie idzie już znaleźć.

 

 

Może ASA AR1, też mi się podobała, licencja BBS

 

 

Ale prawda jest taka, że musiałbym wrócić do ori zawiasu, by to miało ręce i nogi. Teraz jeszcze tego nie zrobię, przezimuję tak, będzie łatwiej żyć :mrgreen:

 

Ostatnia fota faktycznie po polerce i wosku, była znaczna różnica w "soczystości" (to też brak kurzu z dojazdu na to samo miejsce :D), ale robiona w innym świetle z innym balansem, stąd jeszcze trochę lepiej wyszła niż w rzeczywistości.

Edytowane przez dekadent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jakiś czas temu miałem fantazje odnośnie mojego auta właśnie na tych BBS-ach :wink: :cool2:

 

imgs0100wh3.jpg

 

Natomiast te ASA już widziałem na 2-3 BMW i chyba zbyt mocno rzucają się w oczy. Osobiście wolałbym coś z palety BMW by zachować oryginalny charakter auta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrząc na Twoją wizualizację, widzę że te bbsy to tylko na glebie ;d Auto przyjechało na stylingach 68, ale w coupe szału nie robiły, przynajmniej dla mnie. Z oryginałów najlepsza jest wg mnie klasyka e46, styling 135 18", ale zbyt wiele, zbyt często i nie mogę się przekonać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już posądziłem Cię o poziom expert photoshopa, nawet zastanawiałem się jak zrobiłeś tak dobry fotomontaż ;d

stylingi 72M podobają mi się na przedliftach, ale tutaj jakoś tak nie mam przekonania. Ciągle wracam do tych BBS Ch... ;)

Tyle że 18", bo te nie na nasze drogi, hm...

Edytowane przez dekadent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie

 

Z ciekawostek, wskazania komputera na baku 9,7L/100km, z realnego tankowania 9,3L/100km.

Przy cenie PB98 - 4,89zł/litr daje to w przybliżeniu 0,46gr/km w samym paliwie. Nie tak źle. Pamiętam podobny wynik gdy tankowałem PB95 za 5,65zł/litr do słabszego pojazdu.

Gra na osłabienie Putina świetnie ukazuje jak wiele przepłacaliśmy by ktoś mógł budować nowe czołgi. Jeszcze gdyby uwolnić się od horrendalnej akcyzy każdy mógłby mieć V8 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie opłaca Ci się jechać do Małopolski po paliwo :mrgreen: Fakt faktem po dużych sieciówkach ceny benzyn premium są 5,2x (paliwa z dodatkami), na Shellu v-power racing trzyma nawet 5,79, ale to małe sieci walczą o klienta ceną. Z racji zawodu wiem kto w moim rejonie ma z jakiego źródła, różne "jakościówki" tych paliw mam często w rękach, wiem czego się po kim spodziewać i gdzie mogę jechać bezpiecznie tankować. Korzystam z tego choć tankuję tylko czyste paliwo bez "uszlachetniaczy". Wiele osób uważa że przepłacanie za 98 do przeciętnych silników nie ma sensu, ja mam swoje trochę inne zdanie - ale to temat rzeka do sporów dla chemików, a chemikiem z wykształcenia nie jestem.

 

P.S. ON - 4,79zł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
19" to dla mnie zbyt wiele, strasznie wybredny się zrobiłem :mrgreen:

 

Z ciekawostek, tak wyglądały amory z tyłu:

 

http://images68.fotosik.pl/372/89b1713f3ec11a43med.jpg

 

Spokojnie da się jeżdzić na 19 " osobiście latam na gwincie i 19" BBS CH i praktycznie nie ma róznicy miedzy 18" a 19" ,jeden warunek to porządne ogumienie i broń Boże Run flat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Przebieg:

254 307 km

 

Przez ostatnie 8 miesięcy nic tu się nie działo, jednak auto żyło, dawało sporo przyjemności z jazdy, wady / usterki były usuwane na bieżąco, ale czasu brakowało na przelanie tego w tekst ku pamięci. Felgi w tym sezonie odpuściłem, długo nie mogłem znaleźć tego, co chciałem, zafundowałem sobie za to paczkę od Maćka:

 

http://images66.fotosik.pl/1106/d61517c0c7bb3008med.jpg

 

Dwumas + komplet sprzęgła, wydaje mi się że powoli zdradza oznaki zużycia, wolę dmuchać na zimne. Jeszcze muszę doposażyć się w uszczelki, które przy okazji warto wymienić, tj zebrać ich listę, a także wszelkie zdradzające oznaki zużycia tuleje, bo skoro już robić, to wszystko za jednym zamachem. Przede mną poszukiwania kumatego serwisu, który będzie potrafił to ogarnąć, przy okazji robiąc konserwację podwozia, o dobry serwis jest bardzo, bardzo trudno. To coś jak z klockami hamulcowymi, jeśli sam nie zmienisz, nikt dobrze nie oczyści i nie nasmaruje prowadnic.

 

]http://images70.fotosik.pl/1105/715af773581865f6med.jpg

 

Odma z przewodami, to już będę potrafił sam ogarnąć, przy okazji sprawdzę sobie disę, bo jeśli ją kupić to teraz, nim jeszcze bardziej podrożeje :duh: wyczyszczę przepustnicę, bo coś mi mówi że przez cały przebieg nikt do niej nie zaglądał, mimo bardzo bogatej oficjalnej historii serwisowej do czasu mojego zakupu. Choć to musi poczekać do jakiegoś wolnego.

 

Ogółem przebieg zbiera powoli swoje żniwo, mechanicznie jest ok, choć czuć że sporo koni uciekło ze stada, ale rączki drzwi nadają się do pomalowania / oklejenia, plastiki na tunelu środkowym także, bardzo jasna skóra nie wybacza zaniedbań ani czasu który jawi się zmarszczkami, mocno kontrastującymi z jej kolorem.

Swoje zbiera też fala upałów, która po raz kolejny chyba w życiu tego auta odklejała te materiałowe, przyjemne uszczelki od gumowych ramek drzwi. Oczom mym ukazały się różne rodzaje kleju, ktoś już walczył z tym wcześniej. Po oczyszczeniu ze starych śladów walki i odtłuszczeniu przykleiłem to, co wisiało, a to co jeszcze nie odstaje zostawiam, nie chce odrywać siłą, podklejać, więcej może wyjść z tego strat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przy okazji porządków postanowiłem rozprawić się z drobną usterką, która nie dawała mi ostatnio spokoju. Jeśli mnie pamięć nie myli, wyjeżdżając z fabryki auto wraz z pakietem schowków otrzymało dodatkowe 2 gniazda 12V, umiejscowione na środkowym tunelu tuż przy tylnej kanapie. Od momentu zakupu nie korzystałem z nich, więc żyłem nieświadom do pewnego czasu, że jedno z wysuwających się gniazd jest zacięte. Pojawiły się pomysły, że być może ktoś pociągnął prąd do jakiegoś lokalizatora gps :mrgreen: ale to by było bez sensu, więc teoria szybko upadła :mrgreen: Jak to ja, za "naprawę" zabrałem się od końca...

 

http://images67.fotosik.pl/1107/743579a04899c4e4med.jpg

 

..zdjęcie dla poszukujących, jak wygląda owy moduł z tyłu:

 

http://images69.fotosik.pl/1105/44da9a5773a86fc1med.jpg

 

..i tak to wygląda sprawne:

 

http://images68.fotosik.pl/1106/2105eac8648016c3med.jpg

 

Oczywiście jak to u mnie, powodem zacięcia był wystający ponadmiarowo kapsel, który wystarczyło wcisnąć w gniazdo przez szparę czymś cienkim, bez rozbiórki.... :mad2: Ale zawsze miło coś rozebrać i złożyć bez pozostających śrubek i wiedzieć, że jest w porządku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu z przykrością stwierdziłem, że coś się dzieje z audio w mojej 330. Padł całkiem dźwięk, nie paliła się dioda, nie dało się włączyć radia. Wszystkie fora mówiły, że to padł procesor dźwięku, i pewnie tak niestety będzie. Choć u mnie pomogła wymiana tych 2 bezpieczników od radia, mimo że żaden z nich nie był przepalony... Mam wrażenie że ich wymiana to był po prostu substytut odłączonej klemy od aku, która też powodowała powrót radia do życia u innych forumowiczów, ale tylko chwilowy. Niemniej trochę już działa. Ale nie mam pomysłu jak zaradzić całkowitej śmierci modułu radia.

 

I pytanie laika od sprzętu audio / video. Czy ktoś mógłby mi nazwać rzeczy ponumerowane na poniższym zdjęciu? (zdjęcie jest dodane przeze mnie na jednym z foto portali, niestety nie mogę inaczej hotlinkować do pełnego rozmiaru niż przez ten serwis, z góry przepraszam).

 

http://images70.fotosik.pl/1105/36752e45ab18d1cam.jpg

 

Wiem że 2 zmieniarka, 3 DVD z navi, za resztę mi wstyd, ale nie wiem. 1 to jakiś wzmacniacz antenowy? Rozebrałem tapicerkę, zobaczyłem plątaninę kabli, ale w końcu niczego nie dotknąłem :duh:

Ten kurz tam już posprzątany :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł Ci tuner radiowy BM 54 ,to ten drugi za tym z widocznym chłodzeniem to tuner tv i właśnie za nim jest tuner radiowy

 

Padła Ci końcówka mocy i prawdopodobnie też procesor dźwięku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz, dzięki wielkie. Chyba nic innego mi nie pozostaje, jak szukać używki, pewnie najłatwiej z anglika. Swoją drogą jestem ciekaw ile teraz pożyje to radio, po tym jak znowu się zaczęło uruchamiać.

 

Marko0424, dorastam powoli do gleby, może nie koniecznie zaraz gwint i to b8, ale ciężko mi się patrzy nawet po roku na ten wysoki, choć wygodny przód u mnie... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj żadnego angola,bo prędzej czy później się zepsuje

Daj do naprawy

Firma V Garaż z Warszawy ,ja tam naprawialem

 

Co do gwintu to nie wyobrażam sobie teraz żadnego auta bez takiego zawieszenia :wink:

Wszystko ustawiasz pod siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza firma jak widzę, która robi coś więcej niż tylko końcówki mocy w tym tunerze, dzięki za namiar. Myślałem że jestem skazany na wymianę całości, ale jest nadzieja. W ogóle to ktoś tam grzebał, bo śruby tej szafki były już ruszane. Wysyłałeś czy byłeś tam na miejscu?

 

Cały czas kalkuluje i nie mogę się zdecydować na zmiany w zawieszeniu, i dom, i pracę mam z podjazdami i przełomami, jest ryzyko że nie wjadę za bramę, ale kusi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.