Skocz do zawartości

La Bunia 325xi: ublock forever !


Rivasi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

(uwaga wiekszosc zdjec nisko, z komorki ale udaly sie)

 

To moje pierwsze BMW, zdecydowałem się na kupno tej marki po tym jak znajomy mi pożyczył swoje na week end. Mam auto już rok i dopiero co (prawie) zakończyłem pierwszy etap środka) i z tej okazji chce się pochwalić moja La Bunia.

 

Jaka miała być ?

Miała być to Seria 3 (nie lubię dużych samochodów ale 1 ze względów praktycznych odpadała). Biorąc pod uwagę średni przebieg (głównie trasy) około 50000 km rocznie, samochód miał mieć silnik benzynowy powyżej 200 KM, napęd 4x4, skrzynie automat, nawigacje, radar zbliżeniowy, Klimę automatyczna i czujniki parkowania oraz możliwość rozkładania siedzeń z tylu z mniej więcej plaska podłoga po często musze wozić dosyć długie przedmioty w pracy (BMW Turing) i być bezwypadkowy. Po pierwszym przejrzeniu ofert na rynku gdzie 80% oferty stanowiły Dizle, prawie zrezygnowałem.

 

I się udało…

Po 4 miesiącach poszukiwań nagle wpadłem na ofertę. Turing z 2007 spelniajacy wszystkie wymagania z nawiązka. Samochód demonstracyjny w salonie BMW w Niemczech, kupiony przez ASO polskie gdzie go zakupiła osoba od której nabyłem pojazd. Przebieg 197340 Kilometrów potwierdzony przez ASO, bezwypadkowość również. Ewidentnie zaniedbany.

 

 

Stan na dzień zakupu.

Samochód brudny, zle eksploatowany, zaniedbany. Według mnie stal nieużywany od kilku miesięcy. Powloka lakiernicza oryginalna z odchodzący lakierem bezbarwnym tu i tam. Powierzchowna rdza na części podwozia (przy tylnym moście). Do wymiany oryginalne jeszcze amortyzatory (lalo się w trzech). Okropny środek wychwalany przez właściciela jako Mpakiet czyli okropne listwy aluminiowe, niskiej jakości czarna skora bmw i genialna kierownica

 

Dane pojazdu z Vin.

 

Dane pojazdu

Numer podwozia XXXXXXXXX

Kod typu VT11

Typ 325XI OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N52

Pojemność skokowa 2.50

Moc 160

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2007-08-28

 

Wyposażenie

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BGA LM RAEDER DOPPELSP.161/MISCHB. Obr. BMW, st. le. podw. spr. 161

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S386A DACHRELING Reling dachowy

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S418A GEPAECKRAUMPAKET Pakiet bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

 

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S541A AKTIVE GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Adaptive Cruise Control

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

 

 

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

P7R7A INNOVATIONSPAKET Pakiet innowacyjny

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzień

 

 

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA

S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF. ANFORDERN BMW Handy b. Ausliefer. anfordern

S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Zewnatrz aktualne :

0PaJ1sE.jpg

 

z2OxXDc.jpg

 

 

 

Wnetrze :

Stan przed korekta z listopada 2017

 

7ihnJcE.jpg

 

9IWMoxW.jpg

 

a1gPk3P.jpg

 

zKqjeQo.jpg

 

Yu4eqo3.jpg

 

6HlMtYm.jpg?1

 

SkyHCYw.jpg?1

 

ITOUnJQ.jpg

 

8nv8B5H.jpg

 

6x43DM6.jpg

 

86Ujc7e.jpg

 

JrPCOL1.jpg

 

RLJ2DVm.jpg

 

zN4nDsx.jpg

 

WMvbZAU.jpg

 

yCZ1ji9.jpg

 

qTQEPEk.jpg

 

vkJnHhi.jpg

 

iKCpwjg.jpg

 

gGP02wk.jpg

 

klhk7OG.jpg

 

oFk46T4.jpg

 

Z6JGyJ5.jpg

 

tQXvkww.jpg

 

clYLhOY.jpg

 

DZgbKe6.jpg

 

Ycm0pRn.jpg

 

jhVGJT4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Eksploatacja

 

Biorąc pod uwagę przebieg samochodu, oraz roczny wysoki przebieg to płyny i filtry są wymieniane częściej niż zalecane a z powodów ekonomicznych, są robione jednocześnie. Wybrany 50 tys duzych wymian plynu to mniej wiecej 1 rok jazdy.

 

Płyny eksploatacyjne - update 03.2015 - 263 tys km

Olej silnikowy (wymiana co 6 tys. KM z soft płukanka)Motul xcess 5W40 + archoil 9100, 9300 zalany przy 260000 KM. Ubytek oleju 1 litra na 5000 km. (edit 18.06.15)

Olej hamulcowy (wymiana co 25 tys KM) – BMW orginal

Olej wspomagania (wymiana co 50 tys KM) - pentosin chf .

Olej skrzynia automatyczna (wymiana co 50 tys. KM) – ZF

Olej w obu mostach (wymiana co 50 tys. KM) – aktualnie Castrol 75W90

Olej xdrive (wymiana co 50 tys. KM) – specific BMW

Płyn chłodzący (wymiana co 50 tys. KM z płukaniem i antyrdza) – Orginal BMW

Płyn klimatyzacji – 1 x w roku na wiosnę + odgrzybianie

 

Filtry i spokrewnione

Co 6 tys. km : Filtr oleju.

Co 25 tys. km : Filtr kabinowy (węglowy), filtr powietrza

Co 50 tys. km : Filtr skrzyni automatycznej + olej, pasek klinowy

Co 75 tys. km : Filtr paliwa

 

Podziekowania :

Mechanika : Auto Classic Service Raszyn, Mautoczesci, Bimmerupgrades

Cierpliwosc : Moja ukochana zona :)

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Byc moze na żywo lepiej sie to prezentuje, ale moim zdaniem ta czerwień jest przesadna. Mnie by męczyła na dłuższa metę. Byłoby super gdyby to były akcenty takie jak na desce rozdzielczej, najbardziej nie podoba mi sie czerwień na kierownicy. Natomiast doceniam zmiany mechaniczne :cool2:

Z silnikiem N52 nie miałeś problemow i nie musiales go naprawiać ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele na wzór Individual, super ;) Co do reszty... jest trochę drapieżnie i kontrowersyjnie, ale może się podobać i co najistotniejsze... Tobie się podoba :) Przy tak kompleksowej przemianie pokusiłbym się jeszcze o deskę w skórze (to już kropla w morzu wydatków :) ) Pozdrawiam :)

 

PS Gdzie obszywałeś? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję wytrwałości w modzeniu :cool2:

W moim odczuciu trochę gryzą się te trzy rodzaje karbonu ( obszyte, oryginalne i oklejone ), moim zdaniem to co masz oklejone lepiej wyglądało by gdybyś dał to do obszycia.

Podobnie z gałką performance i ręcznym - jakoś ta alkantara z białą nicią nie pasuje mi do skóry z czerwonymi przeszyciami.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze na żywo lepiej sie to prezentuje, ale moim zdaniem ta czerwień jest przesadna. Mnie by męczyła na dłuższa metę. Byłoby super gdyby to były akcenty takie jak na desce rozdzielczej, najbardziej nie podoba mi sie czerwień na kierownicy. Natomiast doceniam zmiany mechaniczne :cool2:

Z silnikiem N52 nie miałeś problemow i nie musiales go naprawiać ?

 

Fotele na wzór Individual, super ;) Co do reszty... jest trochę drapieżnie i kontrowersyjnie, ale może się podobać i co najistotniejsze... Tobie się podoba :) Przy tak kompleksowej przemianie pokusiłbym się jeszcze o deskę w skórze (to już kropla w morzu wydatków :) ) Pozdrawiam :)

 

PS Gdzie obszywałeś? :)

 

Gratuluję wytrwałości w modzeniu :cool2:

W moim odczuciu trochę gryzą się te trzy rodzaje karbonu ( obszyte, oryginalne i oklejone ), moim zdaniem to co masz oklejone lepiej wyglądało by gdybyś dał to do obszycia.

Podobnie z gałką performance i ręcznym - jakoś ta alkantara z białą nicią nie pasuje mi do skóry z czerwonymi przeszyciami.

 

 

No wlasnie to jest problem zdjec z telefonu w pelny dzien bo ta skora czerwona to jest ciemna (najciemniejszy odcien ze wzornika), no bo jak robisz 50 tys km rocznie to rownierz nie chcesz dostawac po oczach ( a tu wychodzi strasznie jaskrawo, wrecz oczojedbne), musze sie pokusic o sesje z prawdziwym fotografem a nie o fotki z telefonu, jak skoncze zewnatrz to zrobie sesje.

 

Jak chodzi o Deske to oczywiscie ze chce ja zrobic (czarna z czerwonym przeszyciem) tylko ze nikt mi nie chce zagwarantowac ze nie bedzie skrzypialo po ponownym montazu jak znajde kogos to zrobie !

 

N52... jakie problemy ? nie no bajka.... po prostu do kosza w koncu poszedl bo byly wlasciciel jezdzil chyba na castrola bez wymiany i wlepilem 3.0 z niskim przebiegiem, teraz ja o niego dbam !

 

Jak chodzi o rodzaje karbony, listwa tunelu centralnego w tym tygodniu zamienia sie na orginal M performance (nie chcialem tunelu centralnego obszytego, wolalem pojsc wzorem BMW tutqj ktory w wersjach hugh endowych robi go na blysk a nie jak w wersjach standardowych tego samego typu co listwy ale to kwestia gustu czyli bedzie jak blenda a powiem szczerze ze te elementy dodatkowe jak radio lub panel to dobrze wspolgra, jest bardzo naturalne w rzeczywistosci.

 

Za to fakt pewnie trzeba bedzie przeszyc na czerwono hamulec i galke zmiany biegow/mieszek, za to myslalem je zostawic na czarno w alcantarze, aby wlasnie zlamac jednolitosc skory, pomysle.

 

Trzeba bedzie sie pokusic o zdjecia pro, ci z forumowiczow ktorzy widzieli ja na zywo potwierdza ogolne odczucie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłeś na hamowni po swapie i zmianach w sofcie ? Ile mocy jest teraz? Ten silnik aktualny jaki rocznik ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zlot probuje sie wybrac i sie pewnie zapisze ale zona bedzie w 8 miesiacu ciazy a wiec to bedzie bardzo zalezne od jej samopoczucia bo jej nie zabiore w tym stanie a wiec tylko jezeli bedzie sie znakomicie czula.

 

Jak chodzi o silnik N52N jest z produkcji 09/2010, wymontowany powypadkowo w 10/2012 przy przebiegu 67200 km (moje 230400 km). Czyli silnik ma juz glowice i tloki nowej generacji tak jak szukalem, mechanik ktory go montowal stwierdzil ze silnik jest jak nowy w srodku (ale nie tani). Swap nie byl prosty bo polaczenie nie bylo bezposrednie (pre lci samochod z pozniejszym silnikiem z innego modelu ale w koncu ACS Raszyn znalazl optymalne rozwiazanie polaczenia - czyli nie na tasme). Po pierwszych 10000 km nie ubylo ani kreski oleju (potem wymiana oleju), amen.

 

Ale najgorsze to bylo programowanie, sprzedawca silnika nie dal rady dostosowac nowego softu (ale uczciwie uprzedzal ze silnik z innego modelu a wiec to moje ryzyko), firme wyspecjalizowana ktora polecono niedaleko skapitulowala po 4 godzinach prob, Warsztat Pompa gdzie bylem ze znajomym ktory chcial chiptunowac swojego Mercedesa tylko podlaczyl i powiedzial ze nie u niego takie bajki no i w koncu skonczylem (jak zwykle) w Bimmerretrofit Polska w Konstancinie Jeziorna, no i tez ich scielo na poczatku jak komputer nie proponowal nic... (dla kompa wszystko bylo super tylko oczywiscie bledy pompy paliwa, skrzyni, mieszanki itd) i juz myslalem ze jestem w szarej dupie ale panowie stwierdzili ze nie wyjade poki im sie nie uda no i zaczeli programowac kazdy modul osobno (pompa paliwa, silnik, skrzynia...) , recznie, wyszukujac moduly innych modeli z tym silnikiem i po jakis trzech i pol godzinach... eureka, udalo sie i nawet mnie nie zabili cenowo, zaplacilem jak za zwykly update softu generalny. Szacun :clap:

 

Hamownia pokazuje 254 KM, jezeli silnik na koniec roku bedzie dalej bez zarzutu, pomysle o chipie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

świetny środek! :cool2:

jedyne co bym zmienił to te chromowane ringi w zegarach z połysku na matowe. powiedz mi ,sam modziłeś zegary? udało się włożyć ringi bez rozklejania obudowy?tam jest mega ciasno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo za zmiany :cool2: , choć szczerze mówiąc nie wszystko jest jak z mojej bajki (inne gusta o których się nie powinno dyskutować, ale forum i galeria jest takim miejscem gdzie można napisać co się podoba a co nie :wink: )

 

wg mnie kierownica - wystarczyłby tylko ten czerwony pasek u góry, dół zostawiłbym czarny

nakładki na pedały też bardziej pasują do subaru niż tutaj

"carbon" z trzech parafii to też co powoduje lekki niesmak...i ten czerwony kawałek plastiku wciśnięty pod listwą środkową

 

ale ogólnie szacun za robotę i włożone pieniądze :cool2:

 

PS. nie myślałeś o czarnej podsufitce :?: pasowałaby idealnie do reszty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetny środek! :cool2:

jedyne co bym zmienił to te chromowane ringi w zegarach z połysku na matowe. powiedz mi ,sam modziłeś zegary? udało się włożyć ringi bez rozklejania obudowy?tam jest mega ciasno...

 

Tak tam jest mega ciasno i nie mozna rozklejac : Znalazlem jeden sposob : kupic ringi dedykowane do modelu bardzo wysokiej jakosci i co do szczegolu przestrzegac sposob montazu. Ja wzialem ringi z tad bo orginalne od M3 mi sie polamaly jak probowalem je zamontowac : https://www.bimmian.com/Gauge-Rings-for-BMW-E90-or-E91-3-Series. Sa szuja bardziej elastyczne i duzo bardziej wytrymale (generalnie jakosc ringow orginalnych nawet sie nie zbliza do tych, trymajac jeden obok drugiego zdajesz sobie z tego sprawe) i jezeli przestrzegasz dokladnie orinetacji montazu jak podaja na stronie to wchodzi.

 

gratuluje wnetrze!!!!!!!!

Podoba mi sie ten czerwony pasek pod listwami, jak zostal zrobiony??

kupilem rownierz w Bimmianie, jest drogo przez koszty wysyluki ale jezeli ktos by cos tam chcial to robie zamowienie raz na 2 miesiace, podzielimy koszty wedlug wagi. https://www.bimmian.com/Interior-Color-Strips-for-BMW-E90-or-E91-3-Series

 

brawo za zmiany :cool2: , choć szczerze mówiąc nie wszystko jest jak z mojej bajki (inne gusta o których się nie powinno dyskutować, ale forum i galeria jest takim miejscem gdzie można napisać co się podoba a co nie :wink: )

 

wg mnie kierownica - wystarczyłby tylko ten czerwony pasek u góry, dół zostawiłbym czarny

nakładki na pedały też bardziej pasują do subaru niż tutaj

"carbon" z trzech parafii to też co powoduje lekki niesmak...i ten czerwony kawałek plastiku wciśnięty pod listwą środkową

 

ale ogólnie szacun za robotę i włożone pieniądze :cool2:

 

PS. nie myślałeś o czarnej podsufitce :?: pasowałaby idealnie do reszty :wink:

 

A ja wrecz przeciwnie uwarzam ze mozna gusty dyskutowac bo czasem czlowiek jest tak wpatrzony w swoja koncepcje ze nie widzi jej minusow :

Po 13 postach zgadzam sie ze musze zrobic ponownie kierownice, bo to ze nie podobal sie czerwony na dole mojej zonie to jedno ale jestes 4 ooba ktora to mowi i fakt zaczynam patrzec na to inaczej. Kawalek plastiku jak mowisz wygladu w realu super, na zdjeciu kiepsko bo go zrobilem z boku :) Pedaly, ja myslalem o czarnych z czerwonymi wstawkami a w koncu dostalem na prezent aluminiowe, nie wiem wacham sie.

Jak chodzi o Carbon w trzech rodzajach, tez sie wachalem, tylko w realu to sie dobrze komponuje oprocz mostu centralnego ktory zastapie orginalnym mostem od M performance (taki jak blenda) a nie chce go obszywac w skorze bo jak pisalem wczesniej uwarzam sluszna koncept BMW w wersjach high endowych ze most nie ma korelacji z listwami tak jak w wersjach standard. Za to zaczynam sie zastanawiac czy nie oddac wszystkiego co jest teraz obklejone folia carbon (most centralny, panele okien i lusterek, panel klimy i radia oraz tyl mostu centralnego) do lakiernika i nie zrobic tego w Piano Black ! wtedy bedzie jeden rodzaj karbonu (skora) + blenda i piano black.

 

A jak chodzi o czarna podsufitke... Oczywiscie !!!! to ztlumi troche czerwony bedzie ultra Gitara. musi byc ! jak moglem tego nie zobaczyc wczesniej ! :duh: To wchodzi natychmiast do programu zmian ! Juz zamowilem na allegro ! Dzieki za pomysl :dance:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor jest ciemno czerwony, piekny tylko na zdjeciach wyszedl bolaoczy czerwony.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szacun za włożoną prace i sporo kasy , generalnie najbardziej nie podoba mi się ten czerwony pasek na dole kierownicy , nappa piękna sprawa choć wolał bym w innym, kolorze ale to tobie ma się podobać ;] nakładki na pedały z czerwonym akcentem również bym zmienił

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bardzo mi sie podoba, tez lubie takie zywe kolory :cool2:

tylko jedno bym zmienil, zdjecie tylniej kanapy bo przy tak ladnym wnetrzu ta plama az kluje w oczy :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi sie podoba, tez lubie takie zywe kolory :cool2:

tylko jedno bym zmienil, zdjecie tylniej kanapy bo przy tak ladnym wnetrzu ta plama az kluje w oczy :mrgreen:

 

jaka plama ? tam nie ma zadnej plamy :) moze jakie defekt zdjecia z iphona.

 

Widze ze moj pomysl na kierownice nie wypalil

 

A jak chodzi o kase wydana to milo slyszec ze "ja widac" nawet jezeli udalo mi sie zrobic kilka dobrych dealow :

- najdrozsze sa listwy challenge koszt mw 9000/10000 zl w tej wersji (individual ze skora carbon z dwoma przeszyciami) ale osoba ktora je sprzedawala nie wiedziala co sprzedaje... a wiec koszt byl absolutnie nie adekwatny do przedmiotu nabytego

- Skora biorac pod uwage jakosc skory i wykonania podstawowo to powinno byc okolo 8K zlotych ale tutaj udalo sie rownierz zrobic bardzo ladny deal.

- Przedmioty performnce (galka/mieszek/hamulec) dostalem w prezencie od zony i znajomego.

- kilka malych pierdolow (dywanki, pedaly, blenda, listwa czerwona,listwy progowe M, uchwyt dedykowany do telefonu, zarowki orginalne led, wskazowki czerwone i ringi... )pochlonelo troche pieniedzy razem wziete ale rownierz nie ma tragedii biorac pod uwage

 

Niestety jeszcze troche sie wyda na wnetrze :

- Czarna podsufitka M-pakiet

- Listwa centralna carbon m-perormance juz zakupiona

- lakiernik aby zmienic elementy plastikowe teraz pokryte folia karbon na piano black

- przeszycie konsoli w skore z gwarancja nie skrzypienia(czarna + czerwone przeszycie)

- ponowne przeszycie kierownicy.

- przeszycie galki i mieszka czerwona nitka

 

a jeszcze trzeba zrobic zewnatrz... no isesje u fotografa bo zdjecia iphona nie oddaja wnetrza :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do obszywania deski i podsufitki polecam firmę Tap-car Łódź http://www.tapcar.pl jakość usług i materiałów na najwyższym poziomie, na życzenie możesz mieć obszyta deskę oryginalna skóra BMW. Widziałbym u Ciebie podsufitke z czarnej alcantary, efekt byłby niesamowity, choć oczywiście to kwestia gustu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info. Zadzwonie, zobaczymy co tam powiedza.

Podsufitka wymieniam na czarna ale nie z alcantary, to juz by bylo chyba za duzo :)

 

To wnętrze jest rakietowe :!: :!: :!:

Szacunek :cool2:

 

:-D doceniam bo twoj projekt X jest jednym z najbardziej sludnych aut ktore widzialem... takie akurat ktore bym nie dotknol jak bym je kupil. I na zewnetrznym projekcie auta przyznam sie ≈ zerznolem kilka drobiazgow bo mi sie bardzo podobaly.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, ze bardzo dbasz o swoje cacko :cool2:

Jestem pełen podziwu za wykonaną pracę wewnątrz :cool2: Co prawda ten czerwony na dole kierownicy za bardzo mi nie podchodzi.

Samochód z niezłym wyposażeniem, jeżeli bedziesz zmieniał swoje audio hi-Fi na Logic7 to daj znać, podpowiem co musisz zrobić i co dokupić, przy wymianie podsufitki musiałbyś wyciąć otwory na głośniki w podsufitce by ponownie jej nie rozbierać, jak będziesz potrzebował porad to śmiało pisz na priv. postaram się pomóc. :D

Wrzucaj zdjęcia lamp Black Line :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

listwy challenge koszt mw 9000/10000 zl w tej wersji (individual ze skora carbon z dwoma przeszyciami) ale osoba ktora je sprzedawala nie wiedziala co sprzedaje... a wiec koszt byl absolutnie nie adekwatny do przedmiotu nabytego

 

 

co jak co ale z tym kosztem listew to przesadziłeś :wink: nie ma bata, że aż tyle kosztują i to bez listwy na tunel środkowy :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.