Skocz do zawartości

E91 Alpineweiss - 320d M+ str. 35 malowanie zacisków i tarcz


mlody_d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów:)

Postanowiłem przedstawić swoje autko, którym cieszę się od czerwca.

Na początek VIN:

 

Kod typu VU51

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

 

Wyposażenie:

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2MEA M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 194

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

P735A BASICPACKAGE Basic Package

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7R7A INNOVATIONSPAKET Pakiet innowacyjny

P7R9A EDITION FLEET Wydanie Fleet

S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Business/Handyvorber. Bluetooth

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Bordliteratur deutsch

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

P9BGA NAVIGATIONPACKAGE + M SPORTPACKET Nawigacja pakiet + M pakiet sportowy

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Trochę fotek:

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/plener2.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/plener1.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/plener3.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/d1.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/d2.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/d3.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/d4.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/d5.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/d6.jpg

 

Mam też trochę planów co do niej, niektóre już udało się zrealizować:

- zmiana kół na większe - chyba sobie odpuszczę, aczkolwiek choruję na felgi styling 95 z tego co czytałem jest problem z dopasowaniem - zrobione - 19" Z-Performance 1

- renowacja felg - eliminacja przytarć i ponowne malowanie - zrobione i sprzedane 17"

- dołożenie dystansów do obecnych - ile osób tyle opinii co do tego czy warto montować

- zmiana emblematów na czarne / karbon

- zmiana nerki na shadow line - zrobione

- chip - to już zrobione

- ramka pod tablicę rejestracyjną w białym kolorze - zrobione z przodu, z tyłu klubowa po modach

- relingi - demontaż raczej odpada bo będzie łyso, ale ciekawe jakby białe wyglądały bądź np. carbonowe + carbon dyfuzor i nerka

- poprawa audio - chociaż i tak gra lepiej niż w E46, - zrobione - głośniki Logic7 + wzmacniacz i wiązka Alpine Retrofit

- zmiana lamp na polifowe - też raczej odpuszczę - lampy z tyłu wymienione na blackline

- sportowe fotele z pamięcią - j/w

- nawigacja professional - przyzwyczaiłem się już do obecnej i nie widzę na ten moment potrzeby posiadania większego ekranu - jakieś inne argumenty?

- zmiana poleceń głosowych na ENG - ma ktoś pojęcie jak to zrobić?

- uporanie się z podwijającym się dywanikiem po stronie pasażera - zrobione - wymiana na Petex Comet

 

Auto w tym momencie ma przebieg ok 194 tys. km co pewnie jest normalną wartością jak na 4 letniego diesla z DE.

Edytowane przez mlody_d
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzisiaj udało się zrobić parę fotek białej lali kolegi Plastick ( pozdrawiam ;))

Na zdjęciach doskonale widać różnicę pokoleń ( pre LCI i LCI ).

Wniosek ze spotkania taki, że zmieniam nerkę na czarną i montuję splittery.

Trochę to jednak dodaje zadziornego charakteru.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/p1.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/p2.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/p3.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/p4.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/p5.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/p6.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/p7.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmian ja koniecznie jeszcze wymienilbym lampy tylnie na BlackLine :wink:

 

Powiem tak w każdym innym kolorze nadwozia żałował bym, że nie mam ledów, ale przy białym lampy mi się podobają:)

Z tego co widzę to górna połowa lampy jest cała przezroczysta zamiast trójkątów jak obecnie:

http://data.motor-talk.de/data/galleries/1137628/1000163/dsc07836-26345.jpg

 

Generalnie na ten moment nie mam potrzeby ich zmiany.

Bardziej kusi mnie gałka M-Performance z alcantarą + mieszek ( skóra / alcantara ).

http://bmw-czesci24.pl/Zdjecia_aukcje/Galki/25162153758_1.JPG

http://bmw-czesci24.pl/Zdjecia_aukcje/Mieszki/25162153761_1.JPG

 

Ma ktoś zamontowaną taką, albo widział na żywo bo na zdjęciach mieszek wygląda średnio?

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super porównanie i super autka :8)

 

Mieszka nie widziałem na żywo ale tutaj rzeczywiście nie prezentuje się nazbyt okazale, już lepiej chyba zlecić jego uszycie z prawdziwej alcantary i za gorsze :)

Tego typu obszycia można podziwiać u Klagosza ;)

 

Jaka moc auta wyszła po chipie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne zmiany za mną:)

- czarne nerki

- splittery

- tablica z przodu zamontowana do białej ramki

 

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/n1.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/n2.jpg

 

Tak z ciekawości co myślicie o tym żeby lusterka i dyfuzor okleić w carbon, a końcówkę wydechu zmienić na taką:

 

http://bmw-czesci24.pl/Zdjecia_aukcje/Koncowki_wydechu/18302160452_10.JPG

 

lub

 

http://img16.allegroimg.pl/photos/400x300/25/95/94/91/2595949163

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Lusterka, dach i dyfuzro w Carbon !

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabrała pazura :8) ale...

 

lusterka i dyfuzor ale profi a nie folia - carsdream.com

Przy czym te mody mają sens jeśli pojawi się większa felga i blackline. Inaczej auto będzie wyglądało dziwnie niestety

Podpisuje się pod tym :cool2:

 

Sam miałem dokleić parę rzeczy z carbonu (lusterka, dyfuzor itp.) ale jak masz juz splittery i patrzysz na nie jaki jest prawdziwy carbon to potem uznasz że jedno do rugiego nie pasuje. Nakladek na lusterka poszukaj na ebay-u jest ich tam sporo do wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a montował ktoś z Was te nakładki na lusterka??

 

wydaje mi się że to nie będzie dolegało idealnie na łączeniu, szczególnie z jasnym lakierem lusterka

 

 

świetna furka, Twoje plany są jak najbardziej trafne, u mnie też czekają dokładki carbon, później lusterka i dyfuzor w carbon a dach w czarny połysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a montował ktoś z Was te nakładki na lusterka??

 

wydaje mi się że to nie będzie dolegało idealnie na łączeniu, szczególnie z jasnym lakierem lusterka

 

 

świetna furka, Twoje plany są jak najbardziej trafne, u mnie też czekają dokładki carbon, później lusterka i dyfuzor w carbon a dach w czarny połysk

 

Nie wiem jak wygląda sprawa montażu nakładek carbonowych na zwykłe lusterka (BMW chyba nie robiło takich OEM nakładek, jedynie do lusterek od M3 są takie nakładki), montaż tych do lusterek od M3 wygląda w ten sposob że ściąga się z lusterka nakładkę w kolorze nadwozia i na jej miejsce wpina się carbonową i wszystko powinno idealnie pasować tym bardziej, że cena jest za nie dosyć wysoka (500euro). Sam myślę na kupnem tych nakładek do lusterek od M3. Poderzewam, że nakałdki dostępne na rynku do zwykłych lusterek montuje się w ten sam sposób. Problemem może być ich spasowanie do lusterka. Wiele osób miało problemy z dopasowaniem nie oryginalnych splitterów carbonowych więc i z tymi nakładkami może być różnie.

 

 

Śliczny touring :cool2: dobrze że założyłeś splittery (OEM czy zamiennik :?: ) auto nabrało agresywnego wyglądu, przydałoby się jakieś duże czarne koło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze że założyłeś splittery (OEM czy zamiennik :?: ) auto nabrało agresywnego wyglądu, przydałoby się jakieś duże czarne koło :wink:

Splittery na ten moment to zamiennik, nie byłem pewny czy będą mi się podobać:)

Jak z tymi coś się stanie to będę już myślał o OEM.

Co do dużych kół to wiem, że lepiej by pasowały, ale jak na razie trzymam się tych, tym bardziej, że mam nowe opony, a nawet nie wiem za ile te można by je sprzedać zwłaszcza z uszkodzonym rantem.

Poza tym dobrze mi się na nich jeździ, musiałbym się przejechać na 18 lub 19.

Myślałem czy by tych felg nie pomalować w metaliczny / tytanowy kolor.

Na razie do realizacji czeka kolejny mod:)

PS: Gdzieś czytałem post osoby, która miała nakładki carbon i nie bardzo pasowały. Pytanie jak bardzo folia się różni od oryginału zwłaszcza dla laików takich jak ja;)

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Oj znacznie sie rozni, folie odroznisz od prawdziwego carbonu na pierwszy rzut oka z 30 metrow.

 

P.S . Widzisz co znowu z mojego spania wyszlo :/ leze w lozku i [BAD]

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakładki (do montażu w zamian fabrycznych) carbon OEM na lusterka chyba występują.

Lecz znacznie lepszym rozwiązaniem będzie wykonanie tego w firmie którą poleciłem na poprzedniej stronie.

Robią naprawdę profesjonalną robotę i wszystko pasuje w przeciwieństwie do tego co jest na rynku z zamienników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakładki (do montażu w zamian fabrycznych) carbon OEM na lusterka chyba występują.

Lecz znacznie lepszym rozwiązaniem będzie wykonanie tego w firmie którą poleciłem na poprzedniej stronie.

Robią naprawdę profesjonalną robotę i wszystko pasuje w przeciwieństwie do tego co jest na rynku z zamienników.

 

Dzięki za namiary, na pewno jak przyjdzie mnie ochota na zmianę nakładek zwrócę się do nich i poinformuję na forum o efektach.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wczoraj udało mi się wprowadzić w życie kolejną planowaną modyfikację.

Zamontowałem sobie głośniki z Logic7, na razie bez gwizdków.

Stwierdzam, że w porównaniu do standardowych głośników to... nie ma co porównywać:)

Wszystkie dźwięki czyste, bas soczysty i nic nie charczy jak się rozkręci muzykę.

Z całej operacji zrobiłem tylko zdjęcie poglądowe na głośniki basowe:

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/bas.jpg

 

Jak na razie głośniki mam podpięte bez wzmacniacza i szczerze mówiąc nie mam wrażenia żeby był w ogóle potrzebny.

Jako ciekawostkę dodam info znalezione w specyfikacjach dotyczące mocy wyjściowych:

- radia - 4 x 15 W 4 Ohm

- navi buisness ( M-ASK I i II gen. ) - 4 x 40 W 2 Ohm

- navi professional ( CCC i CIC ) - 4 x 25 W 2 Ohm

 

Chociaż raz navi buisness okazała się w czymś lepsza;)

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suby L7 bez wzmacniacza? Ja miałem HiFi gdzie jest wzmacniacz w bagażniku, 2x60W na 2ohm na subwoofer (wzmacniacz HiFi jest 6-cio kanałowy) i nie wyrabiał po podmianie subów z HiFi na L7. Dopiero zamontowanie mocniejszego wzmacniacza do napędu nowych subów (2x70W ale na 4ohm, AUDISON SR 2) spowodowało, że zaczęło to grać. Teraz aż trzęsie wnętrznościami i środkowe lusterko drży.

 

Montuj wzmacniacz, będzie jeszcze 10x lepiej to grało. No i gwizdki. Po wszystkim przyznasz mi rację :wink:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suby L7 bez wzmacniacza? Ja miałem HiFi gdzie jest wzmacniacz w bagażniku, 2x60W na 2ohm na subwoofer (wzmacniacz HiFi jest 6-cio kanałowy) i nie wyrabiał po podmianie subów z HiFi na L7. Dopiero zamontowanie mocniejszego wzmacniacza do napędu nowych subów (2x70W ale na 4ohm, AUDISON SR 2) spowodowało, że zaczęło to grać. Teraz aż trzęsie wnętrznościami i środkowe lusterko drży.

 

Montuj wzmacniacz, będzie jeszcze 10x lepiej to grało. No i gwizdki. Po wszystkim przyznasz mi rację :wink:

 

Pozdrawiam

 

Nie przeczę, że będzie lepiej grało z wzmacniaczem ( miałem w planach właśnie ten co Ty masz ), ale naprawdę zdziwiło mnie jak suby grają bez niego.

Ja nie miałem u siebie nawet opcji HiFi, więc przeskok ze zwykłej wersji na tą z Logic7 jest dla mnie ogromny.

Skoro ja czuję mocny baz to chciałbym zobaczyć jak to u Ciebie gra dla porównania:)

 

Tak się jeszcze zastanawiam czy dołożenie gwizdków nie osłabi efektu basu.

Jak głośniki są w standardowej wersji podłączone?

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.