Skocz do zawartości

E90 320d Sparkling Graphite | Poszukiwanie następcy :)


2girls1horse

Rekomendowane odpowiedzi

tzw. follow me home - swiatła zostają włączone chwile dłużej po zgaszeniu auta

 

Czyli jak to uaktywnić w E90? Da się tak o, bez komputerów?

Ja mam tak, że postojowe się święcą jeszcze po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i gasną w momencie otwierania drzwi. Fajnie jakby się świeciły jeszcze jakiś czas :twisted:

A gdyby tak było z xenonami to już w ogóle kosmos!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A pociagnij za wajche od długich po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka.

 

Ja mam idrive i mam opcję do aktywowania i wybór czasu trwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pociagnij za wajche od długich po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka.

 

Ja mam idrive i mam opcję do aktywowania i wybór czasu trwania.

 

Faktycznie działa, ale niestety tylko jednorazowo. Czyli za każdym razem trzeba by pociągać długie. Troche bez sensu :P

Fajnie też jakby coś takiego robiło się przy otwieraniu auta. Nie wie ktoś czy da się coś takiego odkodować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pociagnij za wajche od długich po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka.

 

Ja mam idrive i mam opcję do aktywowania i wybór czasu trwania.

 

Faktycznie działa, ale niestety tylko jednorazowo. Czyli za każdym razem trzeba by pociągać długie. Troche bez sensu :P

Fajnie też jakby coś takiego robiło się przy otwieraniu auta. Nie wie ktoś czy da się coś takiego odkodować?

 

Z tego co wiem tzw. Welcome light da się zakodować na FRM2, ale nie wchodziłem głębiej w temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za 100 pkt. czy w kluczyku normalnym - nie Keyless Go - jest jakaś bateria którą można wymienić czy jest w nim akumulator ? Bo ostatnio zauważyłem że muszę podejść do auta na jakiś metr - dwa żeby go otworzyć :roll:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem, moje kluczyki padły. I nie dało sie otworzyć je za pomocą przyciska. Na początku zauważyłem, że w deszczową pogodę oraz po myciu bezdotykowym problem sie pojawiał, piloty nie działały. Pada Ci Diversity, wzmacniacz antenowy, w e91 jest on w lotce nad tylną szybą, ja wysyłałem go do gościa, który ogłaszał się na olx z Katowic bodajże. 260 złoty jak pamiętam naprawa z przesyłkami mnie wyszła, wlutował 3 elementy i działa. Od tego czasu, problem zniknął. Moim zdaniem opłaca się, bo nowy kosztuje sporo a ponoć i tak problem sie pojawi znowu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pociagnij za wajche od długich po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka.

 

Ja mam idrive i mam opcję do aktywowania i wybór czasu trwania.

 

Faktycznie działa, ale niestety tylko jednorazowo. Czyli za każdym razem trzeba by pociągać długie. Troche bez sensu :P

Fajnie też jakby coś takiego robiło się przy otwieraniu auta. Nie wie ktoś czy da się coś takiego odkodować?

 

Dzisiaj sprawdziłem tą metodę za pomocą pociągnięcia wajchy od długich po wyjęciu kluczyka i na normalnych światłach, nie xenonach działa też :D

No szkoda, że nie działa przy otwieraniu od razu, nawet w xenonach. Ale myślę, że na bank da rade zakodować. W Golfie 7 mam tak że przy otwieraniu i zamykaniu jak wcześniej czujnik zmierzchu odpalił xenony to po wyjściu właśnie świecą jeszcze trochę światła.

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem, moje kluczyki padły. I nie dało sie otworzyć je za pomocą przyciska. Na początku zauważyłem, że w deszczową pogodę oraz po myciu bezdotykowym problem sie pojawiał, piloty nie działały. Pada Ci Diversity, wzmacniacz antenowy, w e91 jest on w lotce nad tylną szybą, ja wysyłałem go do gościa, który ogłaszał się na olx z Katowic bodajże. 260 złoty jak pamiętam naprawa z przesyłkami mnie wyszła, wlutował 3 elementy i działa. Od tego czasu, problem zniknął. Moim zdaniem opłaca się, bo nowy kosztuje sporo a ponoć i tak problem sie pojawi znowu.

 

Zamówiłem na allegro, mam nadzieję że pomoże, dzięki :cool2:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiedz mi jakie masz markery Led u siebie w ringach?

 

To są moim zdaniem najlepsze ZAMIENNIKI Depo jakie są na rynku do E90 :D :

 

http://allegro.pl/lampy-bmw-e90-e91-05-08r-angel-eyes-ringi-led-depo-i5569923423.html

 

Wczoraj wróciłem z pełnego kodowania także ringi działają w pełni jako dzienne po ustawieniu przełącznika od świateł w auto, tak samo po wymianie modułu świateł na FRM2 zakodowane zostały "Welcome lights".

 

Poniżej fotki robione w ramach dokształcania się nową lustrzanką :P

 

http://s33.postimg.org/5ifez565r/prz_d.png

 

http://s33.postimg.org/4urp7eulr/image.png

 

Jak na pierwsze kilka godzin obycia ze sprzętem wydaje mi się że zdjęcia wyszły zacne, teraz tylko muszę znaleźć jakiś ciekawy kurs fotograficzny :twisted: .

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Drobna aktualizacja", sprzęgło, dwumasa, oraz łącznik wału nadają się do wymiany, a w zasadzie dwumasa tłucze jakby chciała się wydostać z obudowy także słowo nadaje się jest nad wyraz delikatne. Komplet LUKa już zamówiłem, tak samo łącznik FEBI, czy ktoś orientuje się w jakiej kwocie powinien zmieścić się montaż całości ? Aktualnie w ogóle szukam warsztatu który w jakimś rozsądnym terminie mi to zrobi... :mad2:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem po cichu że ktoś chociaż jakimiś widełkami cenowymi się pochwali hehe. Pytanie z innej beczki, jakie są żarówki w halogenach (przeciwmgielnych) w E90 i jaki jest do nich dostęp ? Bo co inny temat to po kilka różnych opcji oO
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drobny update:

 

Odebrałem wczoraj auto, została wymieniona dwumasa w komplecie ze sprzęgłem na nowy komplet LUKa, żałuje trochę że nie pomyślałem i nie wrzuciłem sprzęgła Sachs Performance, ale pewnie tak zrobię jeżeli posypie się aktualne, chociaż pewnie to już nie za moich czasów posiadania tego autka :). Do tego został wymieniony łącznik wału i... problem wibracji jest obecny cały czas. CAŁE SZCZĘŚCIE że chłopaki z Precision Sport Service znają się na swojej robocie - czego nie można powiedzieć o reszcie... - i po konkretnej "jeździe testowej" zdiagnozowali uszkodzone łożysko podpory środkowej wału. Mogę jedynie żałować że na pierwszą diagnozę nie trafiłem do nich.

 

Bunia póki co na chodzie i czeka na dostawę ww. łożyska.

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUTO W KOŃCU NA CHODZIE :cool2: :cool2: :cool2:

 

Podsumowując: okazało się że łącznik wału był już bardzo mocno wyrobiony, ale nie tak mocno jak podpora wału która żyła własnym życiem. Sam wał został wyważony, bo także tego potrzebował. Przy okazji zostało sprawdzone całe zawieszenie, łącznie z resztą układu przekazania napędu i wszystko jest w b. dobrym stanie, martwiłem się czy przypadkiem dyfer nie dostał po dupie przez te wszystkie niespodzianki - ale przy okazji wymieniono w nim olej i nic złego się tam nie dzieje. Dwumasa ze sprzęgłem nowa, teraz zostaje jedynie sprawdzenie turbo i wtrysków i mogę w spokoju robić jakiś mocniejszy program. Na hamowni miesiąc temu wyszło mocne 160, także jestem ciekaw ile po takich wymianach będzie można z niego wycisnąć. :twisted:

 

Po tych wszystkich "prezentach" musiałem przełożyć detailing z malowaniem felg na lipiec... ALE.

 

Pytanie generalne, czy jest sens montować do tego silnika jakiś ciekawy wydech (bez końcowego tłumika) ? Oglądałem kilka różnych filmów z 2.0d i byłem pod wrażeniem efektów, ale nikt nie wspomina o kosztach...

 

 

 

 

 

Gdzieś ostatnio widziałem na forum jak ktoś chciał montować do 2.0d E92 wydech Schmiedmana - cena wydawała się rozsądna. Jakie są wasze odczucia ?

 

EDIT:// Takie toto: http://www.schmiedmann.com/en/bmw-e90/1943377-new?product=SCM9XD1820R276

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaki efekt chcesz osiągnąć (chociaż przy 2.0d za dużo nie zdziałasz). Możesz zrobić albo przelotowy albo standardowy z puszką. Ten ze Schmiedmanna jest niezły, wraz z montażem koszt powinien zamknąć się w 2 tys. zł. Teraz pytanie czy to nie za dużo jak na wydech do diesla? Za mniejsze pieniądze dostaniesz wydech robiony na zamówienie np. w MG Motorsport (wydechy tej firmy przerabiało już kilka jak nie więcej osób na forum i z tego co wiem nie było nikogo kto byłby niezadowolony), albo możesz podjechać do PSS Service, gdzie już byłeś. Z tego co wiem chłopacy też się zajmują wydechami, przygotowując samochody do motorsportu. Miej tylko na uwadze, że dźwięk za dużo się nie zmieni (może delikatnie słyszalny będzie efekt "zasysania" powietrza, mocowo nic się raczej nie zmieni).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.