Skocz do zawartości

335i e92, mock (404KM 590Nm TC-performance)


mock

Rekomendowane odpowiedzi

Przy samochodzie nic się nie zmieniło, ale kupiłem sobie taki gadżet do gabinetu :)

 

http://images62.fotosik.pl/1119/2fa7693edd3d38ce.jpg

 

Co prawda wolałbym e92, ale tylko takie myszki były

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 291
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Zrobiłem kolejne podejście do chipa w R-performance, ale tym razem też się nie udało. Wstępna diagnoza to że coś z katalizatorem jest nie tak, w piątek oddaję samochód na dokładniejsze sprawdzenie.

 

Ale są też lepsze nowości:

 

- nowe hamulce - tarcze Zimmerman Coat Z i klocki EBC yellow stuff

- wymiana oleju (Motul 8100 x-clean)

 

http://images67.fotosik.pl/99/891a29f5ff29e08bgen.jpg

 

i taka zaległa fotka z ubiegłej zimy :)

 

http://eplo.pl/garaz/wp-content/uploads/2013/12/s83taer.jpg

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Gość mi wjechał w przedni w zderzak, co pociągnęło za sobą szereg wydarzeń.

 

Skoro nadarzyła sie okazja, to zmieniam zderzak na wersję europejską ( w USA mi się nie podobają odblaski po bokach). Przy okazji daję do malowania tylny zderzak, bo był trochę przerysowany tu i ówdzie. A z kolei przy okazji tej okazji (jesli jeszcze ktoś się łapie w tych "okazjach" ;) ) tooo pomyślałem, że pozbęde się czujników parkowania.

I tak są nieaktywne, bo samochód nie był w nie wyposażony seryjnie, a jedynie ktoś zamontował taki zderzak po pierwszej naprawie parę lat temu.

 

wymontowałem czujniki:

 

http://images66.fotosik.pl/243/474fe09c9213f32bgen.jpg

 

odrysowałem kształty zaślepek:

 

http://images66.fotosik.pl/243/b1a2acc45d93cdfbgen.jpg

 

powycinane zaślepki, etap dopracowywania kształtów:

 

http://images68.fotosik.pl/244/c858e992dbd1b8c7gen.jpg

 

zaślepki "wspawane" (nie wiem czy się używa tego określenia w stosunku do tworzyw sztucznych :) )przy użyciu lutownicy i przygotowane do szpachlowania

 

http://images67.fotosik.pl/246/e78ecc93f0fc3413gen.jpg

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nie lepiej było kupić cały zderzak tył? pełno tego na allegro.wolałbym się nie bawić w "naprawę" starego. a ten zderzak przedni z US dodawał autu wyjątkowości.teraz będziesz jak cała reszta ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem sensu w kupowaniu innego zderzaka tylnego, skoro przerobienie tego to jakaś godzina pracy.

 

Zderzaki są u lakiernika, a BMW jest kadłubkiem :)

 

http://images70.fotosik.pl/256/db9ba000cc3bfb54gen.jpg

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ATE ceramic to klocki polecane do słabszych samochodów i do spokojnej jazdy, więc nie dziwię się, że uklękły przed 335i. One się fajnie nazywają, ale to jest nazwa myląca - nie mają nic wspólnego z prawdziwymi hamulcami ceramicznymi. Mają ceramiczny dodatek który powoduje, że klocki mniej pylą, ale niestety są mniej odporne na prace w wysokich temperaturach.

Czyli krótko mówiąc - to jest produkt dla emerytów, którzy chcą mieć czyste felgi :)

 

Więc jeśli ATE to zwykłe, nie ceramic. Przed wymianą jeździłem na takim zestawie (ATE + tarcze fabryczne) i było dobrze.

 

Natomiast o obecnym zestawie - Zimmerman + EBC yellow - złego słowa nie powiem, wszystko jest poprawnie, ale też nie ma jakiegoś szału i niesamowicie lepszej skuteczności niż miałem poprzednio. Natomiast pylenie jest ogromne - po zrobieniu trasy 300-400km felgi są czarne.

A nie mam zwyczaju katowania hamulców, bardzo mało hamuję.

 

Dlatego przy moim stylu jazdy drugi raz bym nie kupił klocków EBC yellow, tylko zwykłe ATE. Różnica w cenie ogromna, a skuteczność praktycznie taka sama. No i to pylenie cholerne :)

 

Różnica może by była przy bardziej ekstremalnej eksploatacji, ale w trasie wolę wcześniej odpuścić gaz niż często hamować, a na track daye nie jeżdżę tym samochodem.

 

 

A w kwestii tarcz hamulcowych - ATE i Zimermany są robione w tej samej fabryce w Niemczech. Ale ATE są też produkowane w Czechach i jeszcze gdzieś tu w Europie wschodniej, nie pamiętam. I (podobno) te 2 fabryki poza Niemcami miewają wpadki z jakością. A Zimermany są tylko z Niemiec, dlatego wybrałem tą firmę.

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatem konkludując...dobrze zrobię jak poprzestanę na Zimmermannach Sportach i dołoże ATE normalne...

jakie macie zdanie o Taroxach?...widzę że tarcze po 1800zyla do 335 chodzą...ale czy dają rade :?:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znowu akcja - tym razem gość wjechał mi w lewe drzwi, trzeba całe malować. W tym tempie do wiosny będę miał cały nowy lakier :/

 

http://images68.fotosik.pl/345/d4c451e4b0b8c9d6gen.jpg

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
punktowe usługi s-plus mogą Cię kosztować więcej niż lakierowanie całego elementu.no chyba,że robisz to na firmę itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.