Skocz do zawartości

M2- najlepsze M ? opinie i spostrzeżenia.


Rekomendowane odpowiedzi

Jakbym się miał przejmować frustratami w internecie to po teksach naszego forumowego głupka "A" musiałbym jechać prosto do krematorium ze wstydu. A całą dyskusję można podsumować prosto:

.

 

a ty leczysz kompleksy na forum :lol: Na prvie wysyla pogrozki, pisze ze mam sie odpiernic od jego tematow na forum(mam rozumiec ze ten temat nalezy do Sławomira) albo pisze do mnie ze brakuje mi kultury, a na publicznym wyzywa od glupkow. Cos nie tak masz jednak z glowa... :duh: nie wiem czy wiesz, ale cala warszawa smieje sie z Twoich wypocin na publicznym forum :wink: rozterki co kupic, ile milionow wydane na bmw itd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dzieciniada gimnazjalna...

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no albo wtedy gdy chwalisz sie ze kupiles auto za gotowke i zostawiles u bmw ponad milion zlotych :8)

Kolego, nigdzie nie pisałem o milionie. I nie ja, a firma w której jestem zatrudniony, ja posiadam tylko motocykl :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no albo wtedy gdy chwalisz sie ze kupiles auto za gotowke i zostawiles u bmw ponad milion zlotych :8)

Kolego, nigdzie nie pisałem o milionie. I nie ja, a firma w której jestem zatrudniony, ja posiadam tylko motocykl :wink:

 

 

true story nie napisales o milionie, ale o kwocie z szescioma zerami... wiec moze glupi sie nie domyslilem i chodzilo o dwa miliony? :D (sorry biedny jestem i na codzien nie operuje takimi kwotami, jak czytam "szesc zer" to wariuje)

slawomir_milioner_z_przypadku_gierki_online_sie.png

 

hehehe dobra, wracajac do M2.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdybym Ci powiedział, że od momentu kupienia M6 nie mam z A kontaktu to byś uwierzył czy nie?

Z tego co widzę nasze opinie są niezależne i nieprzedyskutowane razem.

 

A umieszczanie pierwszego posta nie miało na celu ataku Sławka tylko właśnie auto, jego wątek był jedynym wątkiem na forum gdzie można było pogadać o M2 i gdzie ktoś mógł się do mojej opinii odnieść. Jeśli krytykę auta odbiera się jako atak personalny to polecam: https://www.google.pl/search?q=psychiatria.

 

Chciałem się odnieść do tego, że to "najlepsze M nad świecie" - pomimo, że zdaniem wielu - nie jest.

Po prostu auto jest idealizowane przez wiele osób, które całe życie jeździło zwykłymi samochodami a wsiadając do M2 poczuli się jak w rakiecie i czymś niesamowitym, (i słusznie bo M2 w porówaniu do zwykłych samochodów jest super samochodem) a dodatkowo M2 jest często w zasięgu finansowym zwykłych ludzi (bo nie oszukujmy się, jest tanie jak barszcz ukraiński) to powstają różnego rodzaju mity, podsycane jeszcze przed mediane plotki, Odnieście się też prosze do filmu który załączyłem magazynu autocar, "dużo lżejsze" M2 miało gorszy czas na krótkim i krętym torze niż M4.

 

i tak o ;) Jeśli uważacie, że M2 jest najlepsze na świecie - kupcie. Ale proszę mi potem nie pisać, że jakość BMW zeszła na psy, że materiały słabe, że to że tamto, jak kupujecie gołe auta to tak faktycznie jest, nie zobaczyłem braku jakośći w nowej serii 7 w wersji indyvidual, czy w serii 6, czy nawet w serii 3 lub 4 z pełnym pakietem indyvidual, w aucie klasy średniej można poczuć się wyjątkowo i luksusowo, w M2 można poczuć niedosyt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wujekwaldus jest takie powiedzenie: "nie mierz swoją miarą". NIe pisz takich bzdur, że M2 jest tanie jak barszcz. 300 tys zł to w PL fura kasy. Pewnie chodziło Ci o to , że jak na M to jest tanie, Wszystko było by dobrze w tej dyskusji, jak by każdy pisał tak: wg mnie M2 jest najlepszym/najgorszym M, bo...Tak na prawdę każdy ocenia wg siebie i raczej nigdy nie można stwierdzić, że jakikolwiek produkt jest najlepszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem forumowym świeżakiem, to mój pierwszy post, zatem witam serdecznie i kłaniam się.

 

Od miesiąca jestem posiadaczem M2. Co ciekawe to moja pierwsza BMKa w ogóle. Wielo-wielo letnie marzenie o M3 z czasem przerodziło się w M4 (M3 jak dla mnie zbyt urosła i po prostu przestała mi się podobać). Gdy już byłem gotowy do zakupu M4 to nagle pojawiła się M2 i posypały się pochwały. Przeczytałem bodaj wszystkie, obejrzałem też pewnie każdy film o M2 na youtube. Nie było wątpliwości, to samochód dla mnie idealny. Nie trafiały do mnie argumenty typu "to najlepsze M jakie kiedykolwiek powstało". Trafiały do mnie natomiast argumenty mówiące o prowadzeniu, zwinności, doznaniach kierowcy, zespoleniu z samochodem (to dla mnie bardzo ważne). Zrobiłem do tej pory dopiero niespełna 1000 km, co oznacza, że samochód mocno na dotarciu. Nie przekraczam 4.5-5k RPM i prędkości 140. Czekam spokojnie na dotarcie, zdjęcie blokad, później szkolenia. Na teraz jednak mogę napisać swoje pierwsze wrażenia. I są to dokładnie wrażenia osoby, którą Mką wcześniej nie jeździła. Staram się być obiektywny.

 

Co nie jest ok:

1. Skóra Dakota. Szczerze, jest słaba choć wydaje się być pancerna. Ale ma charakter ceraty babci i nie mam zamiaru tutaj niczego bronić. Wielka szkoda, że nie można w opcjach wybrać choćby materiału. Testowałem M240i właśnie z materiałowymi fotelami i było znacznie lepiej.

2. Same fotele. Brakuje tutaj tych, które ma M4 - tamte są po prostu rewelacyjne,choć tylko w nich siedziałem na teście. Brakuje opcji do wyboru, na pewno bym ją zaznaczył.

3. Tylna oś - potrafi wpadać w dziwne harmoniczne drgania na poprzecznych nierównościach, które rozciągają się na większej długości. Jest to pewnie cena za dość dobrze zestrojoną twardość.

4. System ASD - ten kto to wprowadził powinien zostać wywalony. Ok, rozumiem, że ktoś może chcieć słyszeć generowany dźwięk pseudo-V8. Ja nie. Gdybym chciał V8 to kupiłbym coś z V8 choćby Lexusa ISF. BMW kupiłem dla jego wspaniałej R6 i to ją chcę słyszeć. Rozumiałbym jeszcze gdyby można było ASD w menu wyłączyć, ale nie. Wiem, że można to obejść harnessami i Sławek chyba to robił. Też to ogarnę i po sprawie.

5. Na teraz mam wrażenie, że moc samochodu jest przeciętna, ale jak pisałem wyżej, docieram - pedał nie wchodzi głębiej niż połowa i dzieje się to płynnie. Problem wynika też z przesiadki z dość mocnego pozbawionego turbo V6 RWD. @Sławek: wiem, że pisałeś iż po dotarciu i zdjęciu blokad różnica jest bardzo odczuwalna. Nie mogę się doczekać.

 

No i teraz co jest bardzo ok:

1. Wygląd. Jak dla mnie rzecz bardzo ważna. Gdy odchodzisz od auta i nie odwrócisz się aby na nie spojrzeć to znaczy, że źle wybrałeś. Ja na M2 mogę się gapić i gapić :). Jest piękna.

2. Zwinność, poczucie kontroli i feedback, który dostaję. To co ten samochód wyprawia w zakrętach to jest kosmos. A przypominam, jeżdżę na pół gwizdka i z blokadami. Nigdy nic takiego nie czułem, totalna kontrola, precyzja. Mam poczucie, że moc jest jednak idealnie dobrana. Będę w stanie w normalnym ruchu wykorzystywać w pełni moc samochodu, jadąc na granicy jego limitu i jednocześnie nie łamać zbyt mocno przepisów (i zdrowego rozsądku i wyobraźni). I to jest piękne, gdy można pedał docisnąć, dojść do 7400, posłuchać ryku.

3. Radość z jazdy. To chyba najważniejsze. Poczucie tej zwinności, feedbacku, kontroli.

4. Dźwięki wydechu i silnika. Totalna rewelacja a jestem na stocku. Odgłos zimnego startu rozwala całkowicie.

5. Wykonanie wnętrza. Wiem co napisałem w wadach. Skóra nie ma dla mnie większego znaczenia. Plastiki są takie sobie. Ale...te wstawki z czystego karbonu..za każdym razem gdy ich dotykam dostaję gęsiej skórki, serio dreszcze mnie przechodzą. Wszystko jest spasowane jak z granitu, Pan Pertyn dobrze to wyraził:

- tu nie ma co porównywać z normalnymi samochodami. Ale fakt, pewnie wyższe Mki mają tu przewagę.

6. Uniwersalność. Robiłem cross-shopping z A45AMG, S3/RS3/TTRS, Cayman (4 cylindrowy :( ). Moje potrzeby to totalny DD. Wożę też na tyle małą pasażerkę (co utrudniało wybór Caymana :) ). I ten samochód jest idealny. Może przesadzam, ale po zrobieniu dłuższej trasy w okolicy 300 km miałem pełne poczucie GT.

7. Napęd na tył + szpera + skupienie na kierowcy. Mam dopiero minimalne wykorzystanie tych cech, ale już wiem, że dobrze wybrałem (no jedynie ten Cayman mógłby tutaj być lepszy, ale nie teraz).

8. Poczucie mechaniczności. Skrzynia stuka, słychać sprzęgło, sprężyny zawieszenia. Układ kierowniczy mimo iż nie hydrauliczny jest wyśmienity.

9. M-DCT - długo się zastanawiałem. Uwielbiam manuala, ale tutaj jest to mój DD, jeżdżę sporo po Krakowie w korkach i po prostu chciałem też posmakować czegoś nowego. Jest rewelacyjna. Skonfigurowana tak, że w trybie ręcznym naprawdę ingeruje jedynie w przypadkach gdy albo uszkodzilibyśmy silnik albo doprowadzili do zdławienia. Zmienia biegi dająć poczucie mechaniczności. Owszem czasem szarpnie zwłaszcza w ruszaniu czy powolnym ruchu, ale nijak to nie zmienia faktu, że jest wspaniała.

10. Pojawiają się opinie, iż lepiej wybrać M240i, bo nowy silnik B58, bo tańszy etc etc etc. Polecam przejechać się M2 i M240i. Dla mnie temat nie istnieje i nawet M240i może być i szybsze niż M2 (bo i pewnie jest) - jak dla mnie nie ma startu do M2.

 

Czy jest to najlepsze M w historii? Nie mnie to oceniać. Przyjmuję słowa Wujka, który zjeździł pewnie wiele M wliczając też te słynne starsze. Wiem, że dla mnie na teraz jest to samochód idealny. Ma wady, ale ma też charakter. Nie żałuję zakupu. I bardzo się cieszę, że BMW wypuściło takie coś jak M2.

 

Pozdrawiam, Patryk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie mogę się zgodzić z tezą, że m2 jest tanie jak barszcz ukraiński, no jednak w warunkach PL, na moje oko tak nie jest.

Wujek, odbieram Cię jako znawcę i kogoś kto może wiele ciekawego powiedzieć, n/t różnych samochodów, ale mam wrażenie, że dajesz się ponosić nieco emocjom.

Temat jest ciekawy i myślę, że można by merytorycznie podyskutować o M2 vs cokolwiek, ale trzeba zachować poziom.

Kompletnie nie obchodzi mnie kto ile zarabia, czy go stać, czy auto jest za gotówkę czy w leasingu, może jestem odosobniony w tym, ale interesują mnie wrażenia, ocena merytoryczna, pomiary choćby RL.

Mam swoją opinię, chętnie bym ją skonfrontował z kimś, ale na poziomie, wycieczki osobiste wydają mi się stratą czasu.

 

Wujek, ciekawy filmik, który jednak potwierdza to co już pisałem.

M2 jest wolniejsze od M3/4, ale relatywnie nie, aż tak dużo.

Oferuje porównywalne osiągi, ale jest znacznie tańsze.

Myślę, że BMW to właśnie chciało osiągnąć, jest to model równie szybki, ale nie aż tak prestiżowy jak starsi bracia.

Jakby na to nie patrzeć, czego bym nie wsadził do 1er to nigdy nie może osiągnąć poziomu 6er, tak właśnie ma być.

Stwierdzenie, że m2 jest najlepsze jest z gruntu fałszywe, nie jest i myślę, że nie jest to dla nikogo zaskakujące.

Wujek nie znam osoby, która określiła, że m2 jest "najtańsze i najwolniejsze", stwierdzić mogę jedynie, że w 1/2 mija się z prawdą.

Wiesz równie dobrze jak i ja, że nie jest najwolniejsze, przynajmniej jeśli traktujemy się poważnie i weryfikujemy takich tez na podstawie 100-200 czy 1/4 :wink:

W ogóle uważam, że tytuł wątku jest mocno kontrowersyjny, jak już pisałem, porównujemy garnitur do stroju do biegania, raz idąc do teatru, raz na trening.

M2 jak dla mnie jest ciekawą alternatywą, ale nie dla m3, a dla a-amg lub rs3.

Tutaj bym się pobawił w dyskusje.

Niedawno forumowicz Maja sprzedał swoje m3, w cenie jak się nie mylę nowego m2, oczywiście, że ta oferta była by dla mnie bardziej atrakcyjna, nie każdy jednak dopuszcza używki, nie każda używka jest w takim stanie jak tamten egz m3.

Bez emocji można by dużo ciekawych opinii zebrać, jak jeden drugiemu przestanie udowadniać że jest/nie jest biednym :mrgreen: jeleniem

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Kolor Alpine White...i buduję taki dość typowy setup (czytaj nudny), czyli biały z czarnymi dodatkami. Generalnie nie przepadam za białym, ale jakoś akurat ta wymarzona Mka taka miała być i tyle. No i zdecydowanie pomogły zdjęcia 4er wrzucane przez PaniąE, świetnie to tam wszystko wychodzi. U mnie na razie czarny dach, karbonowy spoiler, czarne nerki i karbonowe lusterka z M3 (czekają na chwilę czasu na montaż). Zdjęcia postaram się wrzucić do galerii, myślę, że jeszcze w maju. Na teraz jeszcze czekam na kontrolę warstwy ceramicznej i folii ochronnej, z jej finalnym docięciem i eliminacją wszelakich niedoskonałości. Co oznacza, że auto jest brudne w cholerę. Wypucuję, ogarnę i porobię foteczki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk, fajna rzeczowa wypowiedz, powiedziales o wadach i zaletach a nie slepo o samych zaletach :) like it.

I gratsy M2, bo to fajne auto (tylko moje wypowiedzi moze sa az nadto interpertowane, albo nie kompletnie czytane:P)

Czekam tez na galerie, bialy z czarnymi akcentami nadal jest modny i nie nudny, fajnie jakbys cos zrobil z wnetrzem np: obszycie deski i drzwi alcantara z biala nicia kontrastowa, wstawil fotele z M3/M4 CP z carbonowym obiciem z tylu i tez obszyl alcantara - albo zostawil w czarnej skorze. chetnie bym zobaczyl jak takie M2 moze wygladac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne moze byc tutaj porownanie, na razie tylko moc i masa, w kolejnych filmach ma byc 0-130mph co jest szybsze, oraz czas na jakims malym torze:

https://drivetribe.com/p/e1GHgGqORBi_BjhkPUkjOg?iid=GTiZPdPjTEup6xTAkeFaCw

 

ps: na prostej to TTrs rozwali te auta, jest juz w necie dragrace TTRS vs Nowy Cayman S PDK, sa tez czasy na torze (z porownaniem z M2) nowego TTRS.

Audi wypadlo lepiej zarowno na prostej jak i na torze.

 

Z miejsca TTRS vs Cayman S PDK (ciekawe jakby wypadli z rolki, jednak ta moc, masa i quattro to z miejsca katapulta jest - 3.6s do paczki albo i lepiej - a oba auta robia potem dosc podobne czasy 100-200 i wyzej)

 

A tutaj jak TTRS na malym torze bije M2 (ale juz np gorzej niz cayman S) - warto tu zobaczyc ze M3 Comp ma lepszy czas niz M2, ale M2 ma lepszy czas niz zwykle M4 - coz, nie od dzis wiadomo ze comp pack to must w emce jak jest w katalogu ;)

 

Audi zrobiło kawał dobrego samochodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fajne moze byc tutaj porownanie, na razie tylko moc i masa, w kolejnych filmach ma byc 0-130mph co jest szybsze, oraz czas na jakims malym torze:

https://drivetribe.com/p/e1GHgGqORBi_BjhkPUkjOg?iid=GTiZPdPjTEup6xTAkeFaCw

 

ps: na prostej to TTrs rozwali te auta, jest juz w necie dragrace TTRS vs Nowy Cayman S PDK, sa tez czasy na torze (z porownaniem z M2) nowego TTRS.

Audi wypadlo lepiej zarowno na prostej jak i na torze.

 

Audi zrobiło kawał dobrego samochodu ;)

 

Wreszcie zaczynamy zmierzać we właściwym kierunku :wink:

Audi daje radę, ale jednak stosunek mocy do masy w porównaniu do pozostałych, zwłaszcza do m2 ma znacznie lepszy - 3.6 - 4.05 (cayman) - 4.26 (m2)

Rozłożenie masy już nie tak neutralne, ale audi nigdy w tym temacie nie brylowało, zwłaszcza rs4 b7 było koszmarnie wyważone.

drivetribe ciekawie podchodzi do testów, ciekawy jestem przejazdów po torze, bo jeśli chodzi o 0-130 mph to audi znokautuje resztę, raczej.

Z TT mam od lat ten sam problem, nigdy mi nie leżało wizualnie :mrgreen:

 

Ten drugi filmik po torze z TT, to kierownik sprawia wrażenie takiego trochę, "chciałbym, ale boje się", myślę, że do urwania jeszcze odrobinę :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag race w sumie juz jest: (cayman i M2 to manuale - ale i tak roznica jest przecholere duza)

https://drivetribe.com/p/X_yuHdJFR-GNShirlR7P8w?iid=SR6itqsUSxeK1gtggwf2AA

 

Audi jest tutaj petarda, nawet patrzac na osiagi z rolki (60-130 mph /~96-210km/h)

Audi: 9.5s (to 100-200 daje srednie 8,x s...)

Porsche: 11.7s

BMW: 13.9s

 

EDIT: Ja tu sie podniecam czasem TTRS a chyba pomiar jest troche popsuty albo komus 13 z 15 sie pomylilo:) te auto 160-210km/h robi w 4.4s wg tego pomiaru, jesli nikomu to nic nie mowi to szybciej niz nowe 991.2 Turbo S, czy prawie tak samo jak moje M6 :D cos tu chyba oszukali :) popatrzylem na inne pomiary TTRS i robi 100-200 w 9.2s np: na youtube na sawomann. - takie sprosowanie aby nie pisac w necie glupot ze ttrs jest tak samo szybkie jak turbo S ;) - ktos jeszcze przeczyta i bedzie propagowal

cayman_TTM2.png

 

Ciekawe jak wypadnie porownanie na torze, ale w codziennym uzyciu audi rozwala system i z miejsca i z rolki. A jego wyglad... coz, nie da sie ukryc ze mimo znacznej poprawy wzgledem poprzednika, to jednak z zewnatrz wizualnie M2 bardziej mi sie podoba ;)

Edytowane przez wujekwaldus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gdybym miał obstawiać na podstawie czystych liczb, to przed testem byłbym raczej pewny, że Audi to co zyska do 100, straci powyżej 100, a już na pewno 160-200.

Jestem pod wrażeniem jak tt jedzie, do 160 miało przewagę nad caymanem ~1.5s, potem dołożyło jeszcze drugie tyle :shock:

 

No ale, jak by na to nie patrzeć chłopaki w manualach zmieniają biegi lewą ręką :mrgreen:

 

Jeśli suchy i kręty będzie tor, Cayman powinien mimo braków w mocy dać sobie radę z tt.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Porsche ma piękny kolor, bardziej nietypowy od pozostałych już nie co bardziej znanych.

Bmw jest piękne i agresywne wizualnie.

Audi jest bardzo szybkie i cholernie brzydkie.

 

Cayman to 325.000 zł+

M2 to 267.000 zł+

TTRS nie ma chyba jeszcze w ofercie, tts ~220.000 zł, więc cena będzie gdzieś pomiędzy caymanem i m2.

 

Tu też powstaje dylemat.

 

Jak już wsiądę, to tt w środku bez zastrzeżeń, ale musiałbym codziennie schodzić do garażu z zamkniętymi oczami :mrgreen:

Taki kompleks powstaje - "mam brzydkie auto, ale i tak na winkach i prostych mnie nie dogonisz" :wink:

 

Swoją drogą ten motor 2.5l nieco pogmerany na okolice 500ps będzie oferował w tt trudnego przeciwnika.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest porownanie na torze:

https://drivetribe.com/p/S0_3TqcwS8OA-4wETxUatQ?iid=aKpLa9erT_2E2avDze34pw

 

Warto sobie posłuchać co mówi o każdym aucie po przejechaniu dwóch kółek na torze.

Jeśli chodzi o M2 (tego dotyczy temat) to wspomniał, że jest dużo fajniejsze do jazdy niż TT (trudno sie nie zgodzic, RWD, manual :) )

ale to co mnie zaskoczylo a czego sam nie miałem okazji sprawdzić to negatywna informacja o hamulcach, że po dwóch kółkach już komputer krzyczał, że hamulce przegrzane i jak ludzie z ///M Division mogą mówić o poprawnych hamulcach do tego samochodu.

 

Nie mniej jednak czas jest tylko odrobine gorszy od TTtki ktora na protej masakruje te auta, nawet patrząc na obrazek poniżej widać, że w niektorych sekcjach był lepszy.

 

zobaczcie film i sami dajcie znać co sądzicie

 

cayman_TTM2_Tor.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

TT nadrabia mocą i trakcją, ale traci z powodu rozkładu masy 60/40.

Audi nie popisało się w tym zakresie. Liczyłem, że wyciągnęli wnioski, TT jest kompaktowe, krótkie, ma lekki silnik.

Oczywiście w mokrych warunkach było by jeszcze inaczej, co też ciekawie było by porównać.

Cayman jest niesamowity, ma 65ps mniej, a wciąga na torze TT.

Miałem nadzieję, że M2 będzie bliżej Caymana, ale w stricte torowych warunkach nie dało rady.

To oczywiście nie są wielkie różnice, ale Cayman jest nie do pobicia i tyle.

 

Ciekawi mnie jak przedstawia się temat w porównaniu r8+ vs Carrera TS.

 

Bardzo ciekawy test.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.