Skocz do zawartości

E87 120d+ >> woytek13


woytek13

Rekomendowane odpowiedzi

Nie może być tak, żebym długo był bez auta więc jeszcze przed podpisaniem umowy sprzedaży mojego złotego e46 szukałem następcy. Jak zwykle chciałem czego innego, a trafiłem na coś kompletnie odmiennego :D Miał być SUV, albo coś bardzo wygodnego, a wpadł gokart :hurra: Egzemplarz skusił mnie fajnym wyposażeniem (trochę szkoda, że xenonów ni ma) i odpowiednim silnikiem. Auto bez DPF, po niezłym serwisie i jak się później okazało "z bardzo dobrego domu" ;) Cena też korzystna, więc grzechem byłoby nie kupić.

 

 

Model description 120d

Market Europa

Type UG51

E-Code E87

Chassis Sports Hatch

Steering links

Doors 5

Engine M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive Heckantrieb

Transmission manuell

Body color Schwarz 2 (668)

Upholstery Stoff Moire/anthrazit (AFAT)

Production date 16.08.2005

Assembled in Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

 

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S411A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear

S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S235A Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachable

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S2CGA BMW LM Rad Sternspeiche 140 BMW light alloy wheel, spider spoke 140

S302A Alarmanlage Alarm system

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

 

S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S468A Skisack Ski bag

S470A Isofix-System Isofix-System

S473A Armlehne vorne Armrest front

S481A Sportsitz Sports seat

S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger

S493A Ablagenpaket Storage compartment package

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S507A Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S563A Lichtpaket Light package

S5DCA Kopfstützen im Fond klappbar Rear-seat headrests, folding

S606A Navigationssystem Business Navigation system Business

P7RPA Paket Advantage Advantage package

P7RSA Paket Comfort Package Comfort

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection

 

Czyli powinno wyglądać tak:

 

http://i.imgur.com/vHUo0M6.png

 

http://i.imgur.com/kpwdMei.png

 

 

Auto za zachodnią granicą spędziło 3 lata, a potem u nas miało dwóch właścicieli. Tu gdzie kupiłem przez 5 lat służyło pewnej Pani do jeżdżenia po mieście. Patrząc na serwisy auto źle tu nie miało, a jak coś trzeba było zrobić to nikt nie szukał na forum jak tanio i samodzielnie coś zrobić. Trochę nie mój styl, no ale akceptuję bo wszystko trzyma się kupy :D Dodatkowo auto ma zrobiony program na coś w okolicach 195/400 (mam wykres, tzn skan później dorzucę) i zbiera się bardzo zacnie :cwaniak: Dostałem też fajny komplet kół na zimę i tu też podejście mi obce, bo gdy trzeba było kupić koła na zimę to kupione zostały 4 takie same alufelgi bmw :D Więc mam 8 sztuk "stoczterdziestek", plus 4 moje zimówki z e46... Trzeba coś pohandlować, żeby się pozbyć zbędnych rolek.

 

Bawi mnie powrót do ręcznej skrzyni, do tego prowadzenie auta które mnie zaszokowało. Skusiłem się na wyjazd po jedynkę, bo w jednym z komisów usiadłem w takim autku. Było na tyle fajnie (pomijając jego stan), że wziąłem ten model pod uwagę. Jazda próbna, która była długa i z autem mogłem robić co chciałem pokazała jak świetnie to auto jeździ. Silnik wiadomo, 200konny diesel przebija m52tu momentem przez co wydaje się pisiont razy szybszy. No ciągle mam ochotę nim jeździć :)

 

Do zrobienia nie mam nic, ale lakier jest trochę zmęczony szczotkami. Chociaż "normalni" ludzi patrząc na zdjęcia stwierdzą, że to igła ;) Dziś pierwszy raz umyłem chamsko-mocną chemią i wyglinkowałem żeby dokładnie doczyścić lakier. Możliwe, że jutro będzie pył z lakieru (jeśli będę miał siłę po dzisiejszym s40 :zakrecony: ).

 

 

 

A teraz galeria:

 

Ogłoszenie nie zachęcało jakością zdjęć:

 

http://i.imgur.com/A3uixT4.jpg

 

http://i.imgur.com/BUeryZ0.jpg

 

 

Tu świeżo po powrocie do domu:

 

http://i.imgur.com/8CPs3NO.jpg

 

http://i.imgur.com/mQmoTHs.jpg

 

http://i.imgur.com/p6bwBU7.jpg

 

http://i.imgur.com/wl0S3ag.jpg

 

http://i.imgur.com/JdKUYCC.jpg

 

http://i.imgur.com/LaD1VB0.jpg

 

http://i.imgur.com/r0awhDN.jpg

 

http://i.imgur.com/KKiHqXx.jpg

 

 

Zdjęcia z dnia dzisiejszego, po myciu i glinkowaniu. Ciekawostką są numery które udało mi się trafić ;) czyli jedynka w wersji 120. Jakbym mieszkał w Dajsławicach to by było idealnie ale takiej magii nie ma :P

 

http://i.imgur.com/phY0LvA.jpg

 

http://i.imgur.com/QDxLyS4.jpg

 

http://i.imgur.com/Ub96U0K.jpg

 

http://i.imgur.com/6zexfus.jpg

 

http://i.imgur.com/sVLSTcZ.jpg

 

http://i.imgur.com/Dvk08BO.jpg

 

http://i.imgur.com/AMxQzsh.jpg

 

http://i.imgur.com/3zU2GvC.jpg

 

http://i.imgur.com/BRTyNb7.jpg

 

http://i.imgur.com/lzyVZWh.jpg

 

http://i.imgur.com/2D1Hd0T.jpg

 

 

 

Detailing

 

Lakier był mega porysowany chociaż na wcześniejszych zdjęciach wcale tego nie widać. Byłą to moja najcięższa walka z polerowaniem w życiu... Ścinać się nie chciało, a rysuje się to czarne cudo od samego przechodzenia obok auta. Jednak wygląd PO wynagradza te detale ;)

 

Auto dostało 2-etapy polerowania, olałem walkę z każdą ryską a zdecydowałem się na odświeżenie lakieru. Nakłoniło mnie do tego to, że zabiłem futro i dwie gąbki i jakbym ciął dalej to by mi sprzętu zabrakło. Lakier zabezpieczony przez wosk Soft99 King of gloss .... w wersji dedykowanej jasnym lakierom :rotfl: Kupiłem go mając jeszcze e46 więc trzeba używać. Efekt i tak rewelacyjny. Na felgi i wnęki drzwi Sonax Polymer Netshield, szyby oczywiście niewidzialna od Autolandu, a gumy i plastiki z zewnątrz Black To The Future. We wnętrzu odkurzyłem i wymyłem plastiki, potem mycie szyb i zabezpieczenie cześci plastików Natural Look'iem. Nie wylizałem wszystkich bo mi się preparacik skończył :( Czeka mnie też pranie foteli, no ale do tego muszę gdzieś upolować odkurzacz.

 

Dla pokazanie pełni efektów tym razem nie zrobiłem ze zdjęciami NIC poza zmianą rozmiaru. Jest to RAW przekonwertowany na jpg i zmniejszony do 800px na dłuższym boku.

 

 

Moja dziupla:

http://i.imgur.com/qBCEiII.jpg

 

Lakier przed:

http://i.imgur.com/qc86WVd.jpg

http://i.imgur.com/sBGrnlN.jpg

http://i.imgur.com/w7rNWrF.jpg

http://i.imgur.com/i8TxFU0.jpg

 

Nie umiem zrobić dobrego zdjęcia pokazującego różnicę, tzn nie mam halogenu,a słońce nie chciało wyjść i pomóc:

http://i.imgur.com/McpLWSN.jpg

 

Tutaj po pierwszym etapie czyli cięciu lakieru i wymyciu tłustej farby i całego pyłu z wnęk:

http://i.imgur.com/6OCbOpc.jpg

http://i.imgur.com/XkMae2L.jpg

 

 

Wnętrze po czyszczeniu:

http://i.imgur.com/XRCXa8n.jpg

http://i.imgur.com/zI0xGpa.jpg

http://i.imgur.com/57MewUU.jpg

http://i.imgur.com/vn3vG32.jpg

http://i.imgur.com/y4sU4in.jpg

 

A tak wygląda po skończeniu prac, niestety po nałożeniu wosku czyściłem wnętrze i auto nieco się już przykurzyło. Nie wiem jak ja wytrzymam z czarnym autem i moją drażliwością na brud :rotfl:

 

http://i.imgur.com/MvVx0CE.jpg

http://i.imgur.com/m81M72K.jpg

http://i.imgur.com/zRcy3IW.jpg

http://i.imgur.com/s1hzK02.jpg

http://i.imgur.com/v169b90.jpg

http://i.imgur.com/uOTXfEM.jpg

http://i.imgur.com/s8C3qTh.jpg

http://i.imgur.com/uc7E38U.jpg

http://i.imgur.com/UVvdb6R.jpg

http://i.imgur.com/1OPOKVL.jpg

http://i.imgur.com/qY5rMH5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Widziałem na kosmetyce :cool2: Fajna i ładnie wyposażona. Jak masz się zamiar dłużej wiązać to ksenon można dorzucić z czasem. Gratuluję !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem plan na duuużo poprawek pod maską ale zdążyłem tylko najważniejszy czyli problem temperatury silnika dosięgającej zaledwie do 65-68 stopni.

 

Dwa termostaty żeby nie kombinować i nie wymieniać "na raty".

http://i.imgur.com/H4TeP58.jpg

 

Poprzedni termostat (tak jak i większość części w aucie) to jeszcze oryginał z 2005roku.

 

Był też plan na wywalenie klapek, bo przyszedł mi zestaw z Aditech:

http://i.imgur.com/c80oKIX.jpg

 

Jednak nie zrobiłem tego bo wymiana termostatów okazała się drogą przez piekło. Co nowsze auto to trudniejszy dostęp do prostych czynności :zdegustowany: No ale udało się i teraz na liczniku mam:

 

http://i.imgur.com/ny8bXdt.jpg

 

 

A klapki wymienię pewnie jutro :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem czy wojtek zrobił to "na stałe" czy co włączenie auta jak w przypadku tego linku który dałeś (kiedyś czytałem ten temat)

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bawiłem się w piątkowy wieczór:

 

http://i.imgur.com/6YdmXkS.jpg

 

http://i.imgur.com/noMFol8.jpg

 

http://i.imgur.com/18g6oLf.jpg

 

 

Demontaż wredny jak wszystko co robi się przy tym aucie no ale w miarę bezproblemowo udało się wydłubać kolektorek, tak wyglądał świeżo po wyjęciu:

 

http://i.imgur.com/DkJ05el.jpg

 

http://i.imgur.com/KDKL4vb.jpg

 

http://i.imgur.com/4hYZGii.jpg

 

http://i.imgur.com/ou2Fk31.jpg

 

Jak widać spod jednej klapki trochę już się pociło, pewnie oring albo sama ośka puszczała, nie wiem, nie interesowało mnie to bo zaraz i tak miało dojść to "zaktania" ;)

 

http://i.imgur.com/MBE75Jn.jpg

 

 

EGR wołał o szczotkę:

 

http://i.imgur.com/MjJ5hNb.jpg

 

 

 

Dolocik za nim podobnie :/

 

http://i.imgur.com/HOLZoK6.jpg

 

 

Klapki wyjęte, zero luzów, wszystko się trzyma i chodzi sztywno no ale lepiej wywalić je teraz niż czekać aż nabiorą luzów i zaczną się rozpadać w trakcie pracy silnika:

 

http://i.imgur.com/31rTlvf.jpg

 

http://i.imgur.com/tMXlKVB.jpg

 

 

 

No i stare gumki:

 

http://i.imgur.com/QQXpli1.jpg

 

 

 

EGR po wyczyszczeniu wygląda wyraźnie lepiej, nie jest idealnie więc po zdjęciu jeszcze raz czyściłem go szmatą na mokro. Świecić nie świecił ale był czysty ;)

 

http://i.imgur.com/SDn4dWV.jpg

 

 

 

Gotowy kolektor:

 

http://i.imgur.com/3EdW8bl.jpg

 

http://i.imgur.com/uUYjdWx.jpg

 

http://i.imgur.com/HzCXnZ2.jpg

 

 

 

Po złożeniu pojechałem do lublina, wczoraj jeździłem do Zamościa i okolic, potem znów Lublin, teraz znów dom i tak parę kilometrów "testowych" poszło. Auto jedzie jak jechało więc nie ma co narzekać, a bezpieczniej jest na pewno :D:

 

 

Wrzucam też skan obiecanego wykresu, wynik to 198KM i 426Nm :)

 

http://i.imgur.com/VQp3uPA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trwa zbieranie pudełek...

 

 

http://i.imgur.com/nwLbIZp.jpg

 

 

 

... i wiara w to, że znajdę też wolną chwilę na montaż :mad2: :mad2:

 

 

Wciąż szukam też dobrej felgi na lato. Allegro i olx nie oferują nic ciekawego, albo ludzie czasem wystawiają z kosmiczną ceną jakby sprzedawali koła ze złota :zdziwko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Panowie marudzicie ;) BIlstein to dla mnie bardzo dobry wybór, wziąłem je z pełną świadomością. Co wg Ciebie było by lepszym rozwiązaniem? Odpowiadam od razu, że gwintu nie chcę :P Dylemat mam też ze sprężynami bo moje to pr-kit a teraz myślę, że do tych bilsteinów mogłem pokusić się o sportline :oops:

 

Świec nie wymieniałem, bo robione były przed zimą. Za to czeka mnie naprawa sterownika świec, bo rzuca mi błędem cały czas.

 

Uszczelki to Victor Reinz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, że same amortyzatory podniosły Ci auto o 2cm? I też założyłeś te dedykowane do sportowego dostosowania? Wcześniej jakie miałeś? Wybacz tyle pytań, ale mocno nielogiczne jest to co mi napisałeś. Gorzej niż obecnie nie będzie się prowadzić bo mam jeden OEM (wylany), a drugi to Sachs i powiem, że taka konfiguracja z przodu prowadzi się mocno, MOCNO średnio :lol: :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak dokładnie wcześniej miałem OEM i wymieniłem na blistein b4 sport i poszło w górę, mam 226.

Później założyłem OEM uzywke z sprezynami eibach i było super a teraz mam gwint :cool2:

Szczerze jakbym miał kupować amory to wolałbym uzywke jest tyle gratow z małym przebiegiem :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja fabrycznie nie mam 226, więc myślę że u mnie w górę nie pójdzie no i mam jeszcze jeden pomysł żeby nawet poszło w dół. Zobaczymy jak to wyjdzie ;)

 

W używki nie chce się bawić. Kiedyś próbowałem, za dużo nerwów człowiek traci :(

 

 

Żeby jeszcze dało się upolować jakieś fajne koło :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś minął równo miesiąc od zakupu więc wypadało by wymienić części, które zalegają mi w sypialni i przeszkadzają. Wstałem dziś z samego rana (5:30) nauczony tym, że to tylko tak łatwo wygląda na filmikach z YT, a problemów będzie wiele :P

 

Auto gotowe do wyjazdu na kanał:

http://i.imgur.com/0eZjs96.jpg

 

 

Emo muzyka leci ze spotifaja:

http://i.imgur.com/6UMETpM.jpg

 

 

 

Pierwsze koło, to chyba 3 godziny szarpania w każdą stronę żeby ten amortyzator wyszedł na świat.

http://i.imgur.com/8mqQY89.jpg

 

 

Miejsca wiele nie było, a temperatura w garażu dochodziła do 40 stopni :roll:

http://i.imgur.com/ehp8iXz.jpg

 

 

Porównanie wysokości OEM Bmw i Bilsten B4 w wersji do sportowego dostosowania podwozia (czy jakoś tak:P )

http://i.imgur.com/xKoQx0i.jpg

 

 

Pro-kit vs zwykła sprężyna:

http://i.imgur.com/CwVyIE3.jpg

 

 

Jak widać mocowanie amortyzatora OEM też minimalnie niższe niż Lemforder:

http://i.imgur.com/a0NLCWJ.jpg

 

 

W międzyczasie minęło mnóstwo godzin i wypiłem dużo litrów wody. Oczywiście jak to ze sprężynami bywa, mój ściskaczo-ściągacz chciał mnie zabić.... DWA razy :shock: No ale nie dałem się tak łatwo, przód gotowy więc odwracamy auto:

http://i.imgur.com/b7Nlb4U.jpg

 

 

Porównanie sprężyn na tył:

http://i.imgur.com/DBogRzb.jpg

 

 

 

No i porównanie:

 

Przed:

http://i.imgur.com/mknIUos.jpg

 

 

Po:

http://i.imgur.com/VDzhScC.jpg

 

 

I jakieś tam zdjęcie z zewnątrz oraz z sprawdzania, które koła zostawić sobie na zimę: 43 vs 140 ;)

 

http://i.imgur.com/EDHrOoz.jpg

 

http://i.imgur.com/QcDEZvA.jpg

 

 

Mam zdjęcia z "linijką" ale nie wiem czy jest sens wrzucać, bo auto siadło 1cm z tyłu i niecały 1cm z przodu. Zważywszy na to, że zawias miałem w wersji "trup" to liczyłem że nie siądzie wcale :lol:

 

Do zrobienia jeszcze łączniki stabilizatora z przody i zmierzyć w końcu w jakimś warsztacie czy auto jedzie prosto, bo dziś dostało młotków na bogato więc trzeba skorygować ]:>

 

 

 

Bez odbioru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Plan od rana był prosty, ponieważ miałem wymienić filtr paliwa (ten chciałem ogarnąć przed wyjazdem, a reszta już razem z olejem za 4tys km) i wyprać tylną kanapę bo wygląda jakby na niej psy podróżowały. Algorytm postępowania banalny, czas który powinno mi to zająć również nie wydawał się jakiś ogromny.

 

Nowy filtr już czekał:

 

http://i.imgur.com/PPqittW.jpg

 

 

 

A stary był już mocno wysłużony. Dziwi mnie, że nikt przez 9 lat nie wpadł na pomysł żeby go wymienić :oczami:

 

http://i.imgur.com/sKb1dlh.jpg

 

 

 

Potem jak już byłem "obok" to wyjąłem takie pudełeczko:

 

http://i.imgur.com/dP2W8YK.jpg

 

 

 

Sterownik świec wysłałem do Rogera żeby zrobił z nim porządek, ja nie mam ani wiedzy ani narzędzi żeby takie lutowanie ogarnąć w sposób zapewniający mi spokój podczas jazdy. Zaraz bym się zapalił czy coś innego :P

 

http://i.imgur.com/AG6AejM.jpg

 

 

 

Potem zaczęli się pojawiać kurierzy, firma krzak przywiozła mi felgi z olx. Felgi jak już ktoś odgadł to styling 131, wygrzebałem jedno zdjęcie e87 na takich i wyglądają super. Zobaczymy co z tego wyjdzie na moim aucie. Niesety koła były w stanie skundlonym do granic możliwości więc wylałem na nie większość preparatów do czyszczenia felg i wyszła taka mini-relacja. Od razu wspomnę, że nie mam takiego pełnego zdjęcia "przed" ale na samym starcie widać mniej więcej z czym toczyłem walkę.

 

http://i.imgur.com/aKOszCw.jpg

 

 

Tak wyglądają felgi po dwukrotnym myciu Autolandem Atack, na felgach widać już żel bo potem polałem je Tugą:

 

http://i.imgur.com/642rLu6.jpg

 

http://i.imgur.com/S91D0Ye.jpg

 

http://i.imgur.com/Z8VMzRJ.jpg

 

http://i.imgur.com/M4qJjJU.jpg

 

http://i.imgur.com/jzYMeFd.jpg

 

http://i.imgur.com/8KYT6xl.jpg

 

http://i.imgur.com/jOFyd6D.jpg

 

 

 

Szorowanie:

 

http://i.imgur.com/SCAgkbH.jpg

 

http://i.imgur.com/OCPkhpc.jpg

 

http://i.imgur.com/49Z4vd0.jpg

 

 

 

Tuga już coś zaczęła robić, więc po spłukaniu i wysuszeniu dolałem jeszcze jedną kolejkę. Potem sprawdziłem czy prickbort coś zbierze:

 

http://i.imgur.com/9YEhrAJ.jpg

 

http://i.imgur.com/lWtJVPz.jpg

 

 

 

A na koniec resztki najlepszego płynu jaki miałem czyli koch chemie reactive wheel cleaner, ten skurwol dopiero pokazał ile można zdziałać za pomocą kilku mililitrów żelu:

 

http://i.imgur.com/vU2wvyn.jpg

 

http://i.imgur.com/ayiAoEH.jpg

 

 

 

Środek polałem tylko raz tugą i spłukałem ciśnieniem więc tam jest bieda, ale docelowo zaraz miałem jechać na wulkanizację i chciałem tylko obmyć środek żeby łatwiej dało się kleić ciężarki. Na koniec wysuszyłem i nałożyłem finish kare 1000p hi-temp paste wax, bez żadnego cleanera bo felgi nie są idealne. Jak kiedyś je domyję na spokojnie to wpadnie Sonax PNS.

 

http://i.imgur.com/XnblEL9.jpg

 

http://i.imgur.com/9Z7WB0p.jpg

 

http://i.imgur.com/9A4EQm9.jpg

 

http://i.imgur.com/wvehIBm.jpg

 

http://i.imgur.com/h1zIdOJ.jpg

 

Gdy już było za późno na wulkanizację pojawił się kurier z oponami:

 

http://i.imgur.com/LrgtTMZ.jpg

 

http://i.imgur.com/uezRUxF.jpg

 

Z oponami pewnie poleci dużo krytyki ale nikt nigdzie nie potrafi powiedzieć nic sensownego na temat tych opon poza krytykowaniem bo to chińczyk, bo pewnie twarde jak plastik, nie hamuje, nie skręca, nie jedzie. W tej cenie kupowałem rok temu osiemnastki sprzed 8 lat i mam ich mocno dość. Tu mam nowe i będę mógł stwierdzić czy było warto, czy nie. Z pewnością napiszę o tym na forum, żeby inni wiedzieli czy podjąć taką samą decyzję. Nawet jeśli okaże się, że są beznadziejne to opiszę ;)

 

Jutro rano jadę złożyć komplet koło + opona i zobaczymy jak to zagra. Jestem mega nakręcony ale dziś już nie mam możliwości założyć ich nigdzie. No nic, poczekamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi sprezynami to uważaj na przyszłość bo może to byc twoj ostatni montaz jakichkolwiek sprężyn w życiu.

 

P.s na przyszłość wpadnij do Chełma to ogarnieny to we dwóch i w 3h miał byś przód i tył. Co prawda na razie rzadko jestem w domu.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.