Skocz do zawartości

BMW 135i E82 (USA) WRAŻENIA Z JAZDY str. 4 - Robert


ronf1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie

Moja poprzednia czarnula (118d) ma już nowego właściciela a ja mam już nową czarnulę :D

Na razie zdekodowany VIN zdjęcia trochę później. Żeby nie było wątpliwości auto sprowadzone samodzielnie jako uszkodzone (tak jak poprzednie) tylko tym razem z USA. Jeżeli ktoś mi może zdekodować VIN "po polskiemu to bym poprosił :oops:

 

VIN: WBAUC735X9VK95730

Model description: 135is

Market: USA

Type: UC73

E-Code: E82

Chassis: Coupé

Steering: links

Doors: 2

Engine: N54B30O0 - 3,00l (225kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Schwarz 2 (668)

Upholstery: Leder Boston 2/schwarz (LWSW)

Production date: 13.07.2009

Assembled in: Leipzig

 

S321A Exterior parts in vehicle color

S473A Armrest front

S645A BMW US Radio

S663A Radio BMW Professional

S704A M Sports suspension

S823A Hot-climate version

S845A Acoustic belt warning

S850A Additional Export tank filling

S853A Language version English

S876A Radio frequency 315 MHz

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S205A Automatic transmission

S249A Multifunction f steering wheel

S2MRA BMW LA wheel, dual spoke 261

S2VBA Tyre pressure control (TPC)

S319A Integrated universal remote control

P337A M Sports package

S403A Glass roof, electrical

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S481A Sports seat

S488A Lumbar support, driver and passenger

S494A Seat heating driver/passenger

S4ASA Fine-wood trim poplar grain grey

S4NAA Interior mirror with digital compass

S502A Headlight cleaning system

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S563A Light package

S570A Reinforced power supply

S639A Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S655A Satellite tuner

S676A HiFi speaker system

S697A Area-Code 1 for DVD

S6FLA USB/Audio interface

S760A High gloss shadow line

S775A Headlining anthracite

S7XAA M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc.

S840A High speed synchronisation

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8SPA Control unit COP

S925 Transport protection package

 

Jeżeli zakup okaże się udany (co wyjdzie po ok pół roku użytkowania) to na pewno jakaś kosmetyka grill deko alcantary i takie tam. Auto nie będzie udawać europejczyka, więc:

- lampy zostają te same tylko przekodowanie przednich kierunków zeby ciągle nie świeciły,

- dolne kratki w przednim zderzaku tak samo zostają - nie wstawiam żadnych halogenów itd.,

- zegary też zostają ori,

- przerobione wszystkie emblematy na czarno białe,

 

 

ZROBIONE:

- wkłady lusterek (z płaski na wypukłe) nie wiem jak amerykany mogą jeździć na tych płaskich i dlaczego BMW coś takiego produkuje (moze jakieś wymogi homologacyjne)???

- nerki performance wraz z wycięciem połowy blaszek,

- gałka performance (ale chyba coś tu jeszcze innego wymyślę bo mi nie przypadła do gustu),

- zdjęcie oznaczeń silnika

 

PLANY:

- być może przekodowanie całego oprogramowania na wersję EU (niby wszystko działa więc tego nie jestem jeszcze pewny ale moze tak być ze przekoduję przy okazji zmieniając na nowsze)

- blenda kierownicy alcantara,

- tylne lampy blackline,

- przerobienie wszystkich emblematów na czarno białe,

- malowanie proszkowo felg dual spoke 261 (takie mam ori) na czarno lub jakiś grafit (ma być ciemniej),

- zdjęcie folii przyciemniającej z przednich bocznych szyb (nie chcę ale muszę :-(),

- czarny mat pasy przez cały samochód.

 

Jeżeli macie jakąś wiedzę przemyślenia nt oklejania folią proszę o info :-)

Pozdrawiam wszystkich fanów marki.

 

IMG_4853%20kopia.jpg?psid=1

 

IMG_48511a.jpg?psid=1

 

IMAG0591.jpg?psid=1

Edytowane przez ronf1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wersje amerykańskie mają lepsze wyposażenie w standardzie np. Hi-fi, które już gra bo standardowe jest dobre do słuchania wiadomości. :evil:

 

Ta chromowana nerka bije strasznie po oczach jak gruby srebrny lancuch na szyji "dresa", szczególnie na czarnym lakierze.

 

Podobno Amerykanin tym BMW tylko do McDrive-a jezdzil. :mrgreen:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersje amerykańskie mają lepsze wyposażenie w standardzie np. Hi-fi, które już gra bo standardowe jest dobre do słuchania wiadomości. :evil:

 

Ta chromowana nerka bije strasznie po oczach jak gruby srebrny lancuch na szyji "dresa", szczególnie na czarnym lakierze.

 

Podobno Amerykanin tym BMW tylko do McDrive-a jezdzil. :mrgreen:

 

i płakał jak oddawał :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żarty żartami ale pogody to nie ma do zrobienia foto, ciągle cosik pada, ponuro jakoś ale skoro obiecałem to wrzucam 3 poglądowe.

Tak jak pisałem wcześniej look straciła bo felgi 17 ale takie idą ori na zimę więc kupiłem jak bmw karze.

 

Z planów to nie za dużo będzie - zrobię update w 1 poście. Ci co widzieli posta z 118d będą wiedzieli w jakim kierunku to pójdzie. (czarna musi być jeszcze bardziej czarna :-)) W związku z tym że moc większa to możliwe że pojawią się jakieś akcenty typu czarny mat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AH elegancka :) jak wypelnie garaz zabawkami to jeszcze 120d zmienie na 135i :) gratuluje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki,

szkoda ze zima nie sklania ku modom. dopiero w lecie będzie się trochę działo. :D

 

Chyba u damiana widziałem ostatnio jakiegoś posta (a-la porównanie 2 samochodów). Mam już pierwsze refleksje po przesiadce z E87 118d na obecną, które muszą jeszcze trochę dojrzeć. Z tego co czytam część z Was chciałaby albo wręcz planuje przesiadkę ze swoich obecnych buń na 130 lub 135. jak mi się nazbiera w glowie tego materiału to opiszę swoje subiektywne wrazenia z mojej przesiadki a nie jestem dziennikarzem i zaden dealer się na mnie nie obrazi za to co napiszę :D :D :D.

 

Generalnie ciekawa sprawa bo niby ta sama seria a naprawdę duze roznice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tą mocą? :shock: :shock: niedostatek skutecznie utrudnia zabawę, szybką jazdę itd. ale jak mocy już trochę jest to raczej trzeba rozwijać własne umiejętności.

- nie planuję podnosić mocy,

- zbieram doświadczenie w obcowaniu z nowym nabytkiem (i tu spodziewam się największych efektów),

- jak dojdę do ściany w experience to pomyślę o mocy.

 

z innej beczki - Randall, thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Fura super i ta moc :D a dlaczego się zdecydowałeś drugi raz na serię "1" nie chciałeś czegoś większego np serii "3" :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura super i ta moc :D a dlaczego się zdecydowałeś drugi raz na serię "1" nie chciałeś czegoś większego np serii "3" :?:

 

hehe, Krzysiek ma rację :wink:

 

ja ujmę to tak - generalnie 1 b. trafia bardzo w moje upodobania:

- wnętrze opina kierowcę sprawia wrażenie ciasnego (szczególnie z czarną podsufitką), a tak naprawdę miejsca wcale nie brakuje (szczególnie z przodu).

- jest w miarę lekka. Wiem, wiem 1500kg to nie jest lekki samochód ale w klasie 3l. i pow. to nie jest dużo (Audi RS4 wazy ok 1800kg).

- coupe ma najpiękniejsze proporcje. W 1 bardzo to widać z profilu.

 

Naprawdę b dobrze się czułem w mojej poprzedniej 1. Gdyby nie silnik diesel (do którego nie mogłem się przyzwyczaić nawet po 2 latach) to nigdy bym nie pomyślał nawet o zmianie samochodu. Taki mix marzyłem o coupe a w poprzedniej 1 świetnie się czułem :-) dlatego E82.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, chłopaki macie racje 1er świetnie się jeździ :D Ja jak swoją kupowałem w 2011 roku to chciałem 123d które strasznie mi się podobają i nadal tak jest, ale była poza moim zasięgiem finansowym wiec kupiłem 120d która tez daję dużo frajdy z jazdy :) i teraz jak będę kupował to już zapewne seria "3" (E90 lub E92) i minimum silnik 3 litry :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd siadłem do Forda i Peugota to BMW dla mnie jest daleko z tyłu :roll: Ford prowadzi się fenomenalnie, a Peugeot rwie do przodu jak głupi :mrgreen:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek, cokolwiek kupisz silnik 3litry polecam.

 

Damian, gdyby nie wcześniejsze żarty to może bym Ci uwierzył, chociaż fordy naprawdę prowadzą się dobrze.

 

A to 1 mod przed instalacją, taki sam miałem w poprzedniej tu tu też mnie korciło :-) nie lubię tego usuwania tych łopatek ale było silniejsze ode mnie.

 

IMG_5004.JPG?psid=1

Edytowane przez ronf1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to już po założeniu. nie wiem jak Wam ale ja uważam że nerki performance prawie zawsze robią niezłą robotę.

20150308_124916%20kopia.jpg?psid=1

20150308_124943%20kopia.jpg?psid=1

PS. Trochę brudna ale co poradzić taka pogoda :-) aaa i te całe chromowane (ori oczywiście) mam do sprzedania - może do innego koloru buńki komuś będą pasować.

Edytowane przez ronf1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.