Skocz do zawartości

E87 118d by Kubik


kubik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 128
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Aaaaa.

No nic, już kupiłem wosk. Także może innym razem.

 

A masz dostęp do innych akcesoriów? Potrzebowałbym np. czegoś takiego: http://showcarshine.pl/specjalne/1044-valetpro-foam-detailing-brushes-5-pack.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ok dzięki za info. Teraz tak robię, ale pomyślałem że gdzieniegdzie mogłoby się przydać ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Moderatorzy

Kontynuuję temat z wątku samochodu Bruce'a: http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629&start=105#p1892891

 

Heh Bruce, też powoli dojrzewam do decyzji o sprzedaży (także mam dziecko w drodze, a kupiłem sobie nową zabawkę). Tylko ja będę zmieniał na E90/E91. Jeszcze się nie zdecydowałem - bo ciągle jeszcze mam nadzieję, że jakoś będę się mieścił z wózkiem i fotelikiem w jedynce. Natomiast jeśli się zdecyduję na sprzedaż to kto wie... też chętnie wrócę do jedynki i także chciałbym ją w benzynie ;) Najgorsze teraz będą dwie rzeczy - sprzedać jedynkę za rozsądne pieniądze (wiemy jak jest zepsuty rynek szrotami) i kupić nowe bmw, które nie będzie szrotem :/ Dramat, jak mi się przypomni szukanie jedynki... i od razu odechciewa mi się zmiany na serię 3 - no ale powoli już przeglądam aukcje z trójkami. No i znowu problem... z jakim silnikiem.... ehhh.

Tak czy siak powodzenia przy wymianie :)

...

...

...

 

To może tak... a z ciekawości, za ile byście wystawili (lub kupili) moje auto?

Też coś niecoś jest w wątku mojego auta... wiedząc, że był uderzony w lewy przód - wymieniany błotnik, zderzak, maska i lampa (chłodnica nie ruszona, natomiast po pewnym czasie musiałem zmienić intercooler, bo okazał się nieszczelny - był lekko wygięty po tym wypadku)... wszystko zrobione (żadnych oporników itp). Auto sprawne, robione na bieżąco z fakturami, z historią tankowań na motostat. Wiadomo, że to co napiszecie... to nie będzie tak, że od razu za tyle sprzedam... ale zawsze może mi to pomoże podjąć decyzję o sprzedaży lub rezygnacji z tego pomysłu ;) Tak uczciwie gdybyście się postawili w roli kupującego lub sprzedającego (wiadomo, że w obu sytuacjach, wygląda to inaczej ;) ) to jaka kwota by Was satysfakcjonowała? Prawda jest taka, że temat jest mego trudny, bo rynek jest nieźle zmasakrowany i nie wiadomo jak te auta wyceniać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilbym za 20kPLN, sprzedal za 30kPLN :D Tak na serio to ciezko powiedziec. Wystaw a zobaczysz. Jeden z forumowiczow ma niebieska, ktora juz stoi z 6mies. na allegro za ponad 30kPLN. Mowa o tej niebieskiej co ma felgi 18", gdzies tu jest jego BMW w tym dziale.

 

Ja i tak sprzedam pierwszy z was wszystkich, chodz nigdzie nie wystawiona :8)

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

No tak Krzysiek... to jest myśl... rozbiorę ją na części i tak będę sprzedał wtedy najlepiej wyjdę ;)

To może kupisz ode mnie ze stołkami, przeniesiesz je do swojej i potem będziesz moją sprzedawał ;)

 

Damian, no jak przyjdzie co do czego to tak zrobię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ja i tak sprzedam pierwszy z was wszystkich, chodz nigdzie nie wystawiona :8)

 

Nie byłbym tego taki pewny :norty: moja tak naprawdę to już ma nowego właściciela ale że jest to mój dobry znajomy któremu się nie spieszy z kupnem bo kupuje jedynkę jako kolejne auto i jego przeznaczenie to auto do zabawy :8) to się z nim tak umówiłem, że najpierw sobie znajdę fajne E61 lub E70 a potem sfinalizujemy transakcję.

 

P.S. Moja też nie jest nigdzie wystawiona :norty:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Kontynuuję temat z wątku samochodu Bruce'a: http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629&start=105#p1892891

 

Heh Bruce, też powoli dojrzewam do decyzji o sprzedaży (także mam dziecko w drodze, a kupiłem sobie nową zabawkę). Tylko ja będę zmieniał na E90/E91. Jeszcze się nie zdecydowałem - bo ciągle jeszcze mam nadzieję, że jakoś będę się mieścił z wózkiem i fotelikiem w jedynce. Natomiast jeśli się zdecyduję na sprzedaż to kto wie... też chętnie wrócę do jedynki i także chciałbym ją w benzynie ;) Najgorsze teraz będą dwie rzeczy - sprzedać jedynkę za rozsądne pieniądze (wiemy jak jest zepsuty rynek szrotami) i kupić nowe bmw, które nie będzie szrotem :/ Dramat, jak mi się przypomni szukanie jedynki... i od razu odechciewa mi się zmiany na serię 3 - no ale powoli już przeglądam aukcje z trójkami. No i znowu problem... z jakim silnikiem.... ehhh.

Tak czy siak powodzenia przy wymianie :)

...

...

...

 

To może tak... a z ciekawości, za ile byście wystawili (lub kupili) moje auto?

Też coś niecoś jest w wątku mojego auta... wiedząc, że był uderzony w lewy przód - wymieniany błotnik, zderzak, maska i lampa (chłodnica nie ruszona, natomiast po pewnym czasie musiałem zmienić intercooler, bo okazał się nieszczelny - był lekko wygięty po tym wypadku)... wszystko zrobione (żadnych oporników itp). Auto sprawne, robione na bieżąco z fakturami, z historią tankowań na motostat. Wiadomo, że to co napiszecie... to nie będzie tak, że od razu za tyle sprzedam... ale zawsze może mi to pomoże podjąć decyzję o sprzedaży lub rezygnacji z tego pomysłu ;) Tak uczciwie gdybyście się postawili w roli kupującego lub sprzedającego (wiadomo, że w obu sytuacjach, wygląda to inaczej ;) ) to jaka kwota by Was satysfakcjonowała? Prawda jest taka, że temat jest mego trudny, bo rynek jest nieźle zmasakrowany i nie wiadomo jak te auta wyceniać ;)

 

nie wiem czy aktualne ale jeżeli tak to może się przyda.

nie ma wielu kupujących którzy szukają uczciwych samochodów za uczciwe pieniądze (większość się łudzi że kupi uczciwe auto za okazyjną kasę), dopiero dorastamy do wyższych standardów. Na szczęście tragedii tez nie ma. Podstawa to dać uczciwe ogłoszenie z dobrymi zdjęciami tak żeby komus się zechciało pofatygować. Tu mala rada warto napisać w ogłoszeniu żeby Ci nie dzwonili ze smiesznymi propozycjami (dam 15 i biorę) bo szkoda nerwów (przez tel to jeszcze pol biedy w realu przy targowaniu tacy są jeszcze gorsi)

 

ja swoją sprzedałem ok 2 mieś. temu za 29, a wystawiłem za 31. kupujących praktycznie nie było, przez 2 tyg. tylko 1 tel. kupujący przyjechal, przejechał się i stwierdzil ze zabiera samochód od razu. wiadomo chciałbym więcej ale mi się spieszyło (2 auto już do mnie plynęło), ważne żeby zaczynać wysoko a potem poooowoooooli obnizac.

 

Twoja ma taki sam silnik i podobną historię do mojej - ale znacznie lepsze wyposażenie, Ja bym cenił na ok 33 do negocjacji. Takie podejście daję realną szansę sprzedania, samochód może jest wart więcej (ale jak mowi ekonomia przedmiot jest wart tyle ile chcą dać kupujący a nie tyle ile sobie ceni sprzedający).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dzięki wielkie za tą wypowiedź!

I twoje ostatnie zdanie jest w 100% prawdą. Tylko właśnie jest tak, że jak chce się sprzedać bo musisz no to może trzeba postępować wg. tego kryterium. Natomiast jak jest tak jak w moim przypadku - rozważam zmianę na coś większego, ale nie za wszelką cenę i nie jestem pod ścianą. To dochodzą takie czynniki jak - kalkulacje, czy nie szkoda za tą kasę sprzedawać, że może lepiej zostawić ;)

No zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PL jest tak samo jak na calym swiecie….

Cene auta ksztaltuje rok produkcji i jego przebieg….Wyposazenie i stan to sa dopiero kolejne rzeczy na ktore zwraca uwage kupujacy.

Na kazdym forum jest ta sama melodia ze auto "forumowe" pomimo slabego rocznika jest wiecej warte od auta nowszego "nie z forum"…

To kompletna bzdura ktora czesto sie objawia szczegolnie w momentach jak wchodzi nowy model.

Identycznie tez jest w tym przypadku bo auto kolegi kubika jest piekne(2005r.) lecz nie mozna uzyskac na rynku za nie ceny powypadkowej F20(2011r)

Trzeba sie pogodzic z utrata jego wartosci lub jezdzic nim jeszcze przez kolejne 5 lat….

Sam wiem cos o tym bo niedawno sprzedalem swoje doinwestowane JGC warte 39k za 31k i bylo mi zal to robic ale koniecznie chcialem sie przesiasc na nowszy model nie trzymajac starego na parkingu.

Gdy kupisz juz nowe to stare zazwyczaj oddajesz ponizej ceny ktora mogles dostac przed zakupem nowego :)

 

 

male sprostowanie do strony nr1. tego watku….

ad1. Fajne tablice rejestracyjne bawia do pewnego stopnia wzbudzajac niezdrowe zainteresowanie ze strony innych kierujacych jak i policji,nie sa warte nieprzyjemnosci jakie moga spotkac ich wlasciciela wiec moi drodzy zapomnijcie o takich pomyslach dla waszego dobra.

Byly wlasciciel numeru XX12345…..

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę się zgadzam a trochę nie :-)

 

NIe generalizujmy. Nie kazdy kupujący jest taki sam i nie każdy ocenia w tej dokładnie kolejności. Takie generalizowanie daje obraz rynku daleki od rzeczywistości. Oczywiście dla większości populacji to się sprawdzi ale to nie oznacza że nie można znaleźć w PL lepszego kupującego dla którego stan ma wybitne znaczenie. Przecież nie kazdy kupuje u słynnego "Pana Mirka" (przerysowałem wiem :-)).

 

Myślę też, że w PL nie jest już tak źle. Nawet u nas rynek degraduje szybko ceny modeli nieudanych (np 116i) trzyma ceny udanych (130i), rozróżnia lepsze marki od słabszych (bmw znacznie wolniej traci na wartości niż np. citroen). Ceny są też są zróżnicowane w zależności od stanu pojazdu (118d z 2006 może kosztować 24 000 i 33 000pln) 9 tysi różnicy myślę że dowodzi tej tezy - oczywiście trochę tu upraszczam ale to nie praca dyplomowa zeby tak się rozpisywać. Sam przy okazji sprzedawania swojej 118d miałem okazję zapoznać się dokładniej i wiem co piszę. To co nas różni to zamożność społeczeństwa a więc skłonność dopłacenia do wybitnego stanu może być mniejsza. Z tym trzeba się pogodzić.

 

Przyznaję, że czasami jak czytam ogłoszenia/forum to mi się wydaje że niektóre ceny za samochody forumowe są przeszacowane, to już sprawa sprzedającego. Za przeszacowanie przyjdzie mu zapłacić - taka taktyka daje zwykle słabe efekty. Trzymając przez kolejne 5 lat cena spadnie i tak i tak a wtedy dorożenie się (bo forumowy) będzie miało jescze mniejszy sens. Sam kiedyś tak przeczekałem ze sprzedaniem Audi A3, ostatecznie wyszedł 1 lift potem kolejna generacja - cena spadła na ryj ja za samochód wziąłem praktycznie nic (wkład do kolejnego auta był praktycznie zerowy).

 

Wg mnie najwazniejsze jest działać, a nie czekać nie wiadomo na co. Czekanie jest dobre gdy ma się klasyka który juz się odbija w 2 stornę albo samochód który ma zadatki na klasyka w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustalmy konkretnie korekte za stan….

Mysle ze uczciwie mozna dodac 10% za stan pojazdu do ceny auta wyliczonej z audatex/eurotax.

Niestety za wyposazenie nikt nie da wiecej niz 5% od ceny powiekszonej za wczesniejsza korekte.

Nie znam przebiegu auta i nie moge zastosowac zwyzki/znizki wiec przyjmuje ze licznik jest gdzies w granicach <165tys km

 

Bmw 118d z 2005r.

 

Czyli 21700zl + 10% 23870zl +5% 25063zl :)

 

Tak wyglada realna cena obliczona przez KumatyWujek dla tego pojazdu.

Obawiam sie ze bedzie ciezko uzyskac 30 tys zl pozadane przez jego wlasciciela wiec sprzedaz osobno felg aluminiowych i tapicerki skorzanej warto rozwazyc jako dodatkowe zrodlo zmniejszenia przyszlych strat.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co byś wyliczył dla BMW 118d z 2006 (przed liftem) z przebiegiem 150 000 ?

W dobrym stanie, historia wypadkowa (1 słtuczka) nic powaznego ale jednak.

 

Bazowa stawka dla tego auta to 22600zl(grudzien 2014r) + 10 % 24800 zl + minimum 10% wyposazenie (fel alu,klima,skorzana tapicerka OEM vin equipm.) 27280zl

Korekty za stluczke nie zastosowano biorac pod uwage naprawe na nowych czesciach.

 

Za ile ja sprzedales?

Edytowane przez KumatyWujek
MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co byś wyliczył dla BMW 118d z 2006 (przed liftem) z przebiegiem 150 000 ?

W dobrym stanie, historia wypadkowa (1 słtuczka) nic powaznego ale jednak.

 

Bazowa stawka dla tego auta to 22600zl(grudzien 2014r) + 10 % 24800 zl + minimum 10% wyposazenie (fel alu,klima,skorzana tapicerka OEM vin equipm.) 27280zl

Korekty za stluczke nie zastosowano biorac pod uwage naprawe na nowych czesciach.

 

Za ile ja sprzedales?

 

za 29 000 (opisywałem wcześniej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.