Skocz do zawartości

[E87] LCI 120d+ | Brembo | Sparco | Bilstein


mikiE87

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 485
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Forumowy kolega maciekE81 i jego aparat kontra moja jedyneczka! :8)

 

http://i.imgur.com/v3JSLPd.jpg

http://i.imgur.com/gLZxNkb.jpg

http://i.imgur.com/Z2D3XSj.jpg

http://i.imgur.com/1Q41MrX.jpg

 

Póki co ze względu na inne wydatki dalsze mody wizualne zawieszone. Ogarniam póki co bałagan pod maską. Do lata postaram się wrzucić gwint i zejść 2cm niżej... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczę jeszcze na kolejną okazję do zdjęć jak ogarnę lepszy sprzęt :D i muszę Ciebie gonić z tym obnizeniem bo u mnie póki co seria a Ty już masz w planach kolejny etap :)

Maciek, podziałamy jak wpadnie gwint :)

 

Tak , jest zdecydowanie [bAD] :D ja aktualnie ciagle jestem na etapie rozkładania auta , w dosłownym tego słowa znaczeniu ;p

 

A jak z mocą ? Cos działasz ??

 

W tygodniu zmieniam kolektor dolotowy na wersje bez klapek. Następnie program w głowie, żeby przekroczyć 200 koni... więcej nie potrzebuję. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc powróciła! :8)

Wymieniony został kolektor z kompletem uszczelek, oringów (kolektora, egr, przepustnicy)... do tego doszła uszczelka chłodniczki.

 

Zaobserwowane zmiany:

- inny dzwięk podczas jazdy

- zdecydowanie inna reakcja na pedał gazu na 1 oraz 2 biegu

- płynne łapanie obrotów, bez żadnych zacięć (szczególnie widoczne na 1 i 2 biegu)

- nareszcie nie zostawiam za sobą czarnej chmury...

 

Kolektor zamontowałem od 118d, czyli bez klapek. Stary kolektor miał wyrobione cięgno + jedna klapka wisiała praktycznie na włosku... a środek kolektora cały zasyfiony...

 

Także w końcu auto jedzie jak należy i jestem mega zadowolony! :D

Edytowane przez mikiE87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Git !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Długo mnie tutaj nie było. Przy aucie w zasadzie nic nowego się nie dzieję, poza tym że zgubiłem końcówki wydechu. :lol: Glinkowanie, wosk i cotygodniowe mycie... standard :x

Jeśli się uda to jeszcze w te wakacje chciałbym zamienić sprężyny na zawieszenie gwintowane i posadzić auto kolejne 2cm niżej... byłbym spełniony, bo ciągle czuję niedosyt. :(

No i czas pospawać w końcu jakąś fajną dwurukę 76mm z kwasówki.

Aaa no i krótki bat anteny... zapominam o tym od 2 lat! :lol:

 

Wybiera się ktoś z Was na wolin 28 lipca? :8)

 

Kilka strzałów od maciekE81 (całkiem fajne te fotoszopowe końcówki :twisted: ):

http://i.imgur.com/UWze9r7.jpg

http://i.imgur.com/pY4OPzx.jpg

http://i.imgur.com/pND2oMA.jpg

http://i.imgur.com/4Q5soJ7.jpg

http://i.imgur.com/aEsgSQN.jpg

http://i.imgur.com/GNGaQ2v.jpg

http://i.imgur.com/QGIPPoT.jpg

http://i.imgur.com/XYaJc7M.jpg

http://i.imgur.com/owRAny9.jpg

http://i.imgur.com/T8nPGgP.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mały update:

- wymiana tarcz i klocków w tyle

- odświeżenie zacisków

- montaż rejestracji na magnesy neodymowe

- montaż zawieszenia gwintowanego

 

W planie:

- zakup 17" alu + nowych opon na zimę

- zakup rozpórki

- pospawanie wydechu końcowego

 

 

euLnVLf.jpg

A5kGWF6.jpg

1Xo2GWI.jpg

yqzU82K.jpg

r3DLS45.jpg

bdOfVQ0.jpg

xGpI9fU.png

 

Przymiarka poszerzanej insigni :twisted:

PdvydNf.jpg

Edytowane przez mikiE87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z przodu z tymi felami to już przesada:) idealny zestaw na krawężniki:) Ładne autko. Ja polecam na hamulce klocki ATE ceramic albo Textar pro, aby były ceramic. Hamuje jak hamowało, ale za to zapomniałem co to brudne felgi. Teraz wycztszcze kurzu i tyle. Wcześniej mycie raz w tygodniu i cały czas brudne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
nie chce cię martwić ale jest pewna przypadłość bloków z 2007 o końcówce A :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Hej, pytanko, przymierzam się do identycznych felg do mojego E82, już na gwincie. Czy w tej specyfikacji jaką posiadasz nie musiałeś rolować nadkola ? nic nie przyciera przy większy obciążeniu na tył ?

 

Będę wdzięczny za info.

 

Pozdrawiam.

 

Cześć!

Tył obciera o ten wewnętrzny rant błotników. Niczego nie rolowałem. Kwestia dotarcia albo lekkiego podgięcia. Na finalnej wysokości trze nawet jak jadę sam i mocniej bujnie. Nie wiem jak u Ciebie, bo raczej e82 ma inne błotniki. U mnie brakuje no z 2mm myślę, żeby wgl nie tarło...

Edytowane przez mikiE87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E87 ma to samo co E82, według moich wyliczeń ET45 przy 9,5 będzie idealna. Szkoda bo AXE ma ET40 :/

Za to jest idealna replika felg 1m, chyba na nie się zdecyduje, też mają przód 8,5 z ET35, powiedz jeszcze proszę jak przód , nie wystaje nic tam nie obciera ?

 

Dziękuję bardzo za informację .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E87 ma to samo co E82, według moich wyliczeń ET45 przy 9,5 będzie idealna. Szkoda bo AXE ma ET40 :/

Za to jest idealna replika felg 1m, chyba na nie się zdecyduje, też mają przód 8,5 z ET35, powiedz jeszcze proszę jak przód , nie wystaje nic tam nie obciera ?

 

Dziękuję bardzo za informację .

 

Przód wchodzi bez najmniejszych obcierek z 215/40 na et35 8.5j. Zakładaj tył jak ja mam i podegnij ten rant wewnętrzny, to jest kwestia paru mm. Szkoda wsadzać 8.5 na dupe, bo felga traci na wyglądzie. No et 45 przy 9.5j byłoby idealne z 235/40... chyba że dasz 225/40 pod et40 to będzie super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem przód 18x 7,5J z Et49 z oponą 215 40, do tego dystans 20mm wydawało mi się ż że to już max :)

 

Mam bardzo fajne felgi do kupienia w podobnym stylu jak Axe CS z tym że bardziej pod 1m - Veeman m359 hyper black - looknij sobie. One wlasnie maja 8,5 et35 i 9,5 et45

Przednie opony mi zostały po starych felgach 215 40 nexen muszę tylko dokupić tył, wiec pewnie 235 40 i powinno być idealnie :)

 

Samochodu i tak nie mogę meeega nisko bo mam zderzak replikę 1m więc nie bedzie rant wchodzil az tak na oponę jest symetrycznie.

 

Chyba zaryzykuję skoro mówisz ze przód w ogole zero przyciery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.