• Reklama

Jak wyczyścić silniczek krokowy??

Postprzez asek22 » 13 Sty 2006 16:01

wydaje mi sie ze to jest ten siniczek krokowy w 1.6
Image
asek22
 
 
 
Posty: 278
Dołączenie: 20 Sty 2005 17:11
Miejscowość: Pl
Moje BMW: E30, E36, E46, E90, ???

Postprzez dUSk » 13 Sty 2006 16:53

A w m50b20 gdzie jest ta cholera? Juz dwa razy sie przymierzalem, ale nie znalazlem i zajalem sie czym innym, malo cierpliwy jestem. ;)
były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
dUSk
 
 
 
Posty: 797
Dołączenie: 29 Wrz 2004 19:39
Miejscowość: Warszawa / Koszalin
Moje BMW: E24 635CSi 1984/4

Postprzez artur80 » 13 Sty 2006 17:00

Asek to co zaznaczyłeś na zdjęciu to napewno nie jest silniczek krowowy on ma wyglądać jak u pionow tylko jest w innym miejscu się znajduje.Ja u siebie wsadziłem go z tyłu za kolektorem.
Pozdrawiam
artur80
 
 
 
Posty: 181
Dołączenie: 14 Wrz 2005 09:16
Miejscowość: Warszawa

Postprzez Lego » 13 Sty 2006 17:09

dUSk napisał(a):A w m50b20 gdzie jest ta cholera? Juz dwa razy sie przymierzalem, ale nie znalazlem i zajalem sie czym innym, malo cierpliwy jestem. ;)

raz tez sie do tego przymiezałem ale nie wiedziałem co i jak nawet jak wygląda :oops: nie chce wykrecic czegos innego :lol:
Lego
 
 
 
Posty: 653
Dołączenie: 12 Gru 2004 10:16
Miejscowość: Kęty-Małopolska

Postprzez Grzegula » 13 Sty 2006 17:10

słuchajcie a czy jak silnik bardzo nie r owno chodzi na benzynce i na gazie na wolnych obrotach to też bedzie silniczek krokowy zapchany czycóś? tak jakby chcial kurde zgasnąć. silnik m50
MAGIA BMW
Grzegula
 
 
 
Posty: 26
Dołączenie: 15 Sty 2005 16:53
Miejscowość: Rawicz

Postprzez kóń » 17 Sty 2006 13:30

Podłączam sie do pytania Grzegula tylko ze ja mam silnik M 40 jak jest zimny to ok trzyma obroty a jak sie rozgrzeje to czasem mu "odbija"i skacze od 300 do 1100.Czy to może być ten silniczek?Hym a może sonda lambda sam już nie wiem :think:
kóń
 
 
 
Posty: 33
Dołączenie: 23 Paź 2005 22:02
Miejscowość: wielkopolska

Postprzez <Cobi> » 02 Mar 2006 21:50

Witam!
Czy dysponuje ktoś takim zdjęciem z zaznaczonym silniczkiem krokowym do silnika M50 2.5, bo nie mogę odszukać tego ustrojstwa, dziś wyjąłem tą gumową rure idącą od filtra pow. do kolektorów i nic tam nie widze, sugerowałem się tym oto rysunkiem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 ale nie jestem mechanikiem i nic podobnego nie znalazłem, więc jeśli nie zdjęcie to może ktoś opisze dokładnie jak się dostać do tego silniczka, co wykręcić musze najpierw, jak on jest zamocowany, co musze odpiąć aby go wyjąć.
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i 2001r. - Obecnie jest: e65 745i + e39 M5
<Cobi>
 
 
 
Posty: 399
Dołączenie: 10 Sty 2005 15:36
Miejscowość: Kraków
Moje BMW: e65 745i + e39 M5

Postprzez el-viz » 02 Mar 2006 21:56

<Cobi> napisał(a):Witam!
Czy dysponuje ktoś takim zdjęciem z zaznaczonym silniczkiem krokowym do silnika M50 2.5, bo nie mogę odszukać tego ustrojstwa, dziś wyjąłem tą gumową rure idącą od filtra pow. do kolektorów i nic tam nie widze, sugerowałem się tym oto rysunkiem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 ale nie jestem mechanikiem i nic podobnego nie znalazłem, więc jeśli nie zdjęcie to może ktoś opisze dokładnie jak się dostać do tego silniczka, co wykręcić musze najpierw, jak on jest zamocowany, co musze odpiąć aby go wyjąć.


pozycja nr.6 na rysunku, to właśnie ten silnik krokowy.
el-viz
 
 
 
Posty: 262
Dołączenie: 23 Sty 2006 22:02
Miejscowość: Żary

Postprzez <Cobi> » 02 Mar 2006 21:59

el-viz napisał(a):pozycja nr.6 na rysunku, to właśnie ten silnik krokowy.


To to ja już wiem :) Problem w tym że nie mogę tego znaleźć u siebie pod maską.
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i 2001r. - Obecnie jest: e65 745i + e39 M5
<Cobi>
 
 
 
Posty: 399
Dołączenie: 10 Sty 2005 15:36
Miejscowość: Kraków
Moje BMW: e65 745i + e39 M5

Postprzez hayoto » 02 Mar 2006 22:34

a ja mam taki problem ze w silniku u siebie niedam rady dojsc do tego silniczka mam silnik M43 i jest pod kolektorem ssacym i w zaden spsob nimozna sie dostac do niego ;/ nawet rak niedam rady wsadzic a co mowic o srubokrecie i zdjeciu jeszcze rurek i zdjac z zaczepow ktore to trzymaja.

Jak sie dostac zdjac pokrywe kolektora czy jak ;/ przerabial juz to ktos w silniku M43
hayoto
 
 
 
Posty: 140
Dołączenie: 02 Sty 2006 01:44
Miejscowość: z tamtad :D

Postprzez Piotrek21 » 02 Mar 2006 22:58

w m50 ten silnik jest pod kolektorem ssącym a wtyczka od niego jest skierowana do chłodnicy (jeżeli stoisz przy lewym kole
Piotrek21
 
 
 
Posty: 71
Dołączenie: 31 Sty 2006 17:20
Miejscowość: Wałbrzych-Skierniewice

Postprzez hayoto » 02 Mar 2006 23:02

jak stoje przy lewym kole to wtyczka od siliczka jest w strone szyby pod ukosem i tez jest pod kolektorem i za cho...re niewsadze tam reki ani niodkrece :( wiec pozstaje mi ?? co zrobic
hayoto
 
 
 
Posty: 140
Dołączenie: 02 Sty 2006 01:44
Miejscowość: z tamtad :D

Postprzez <Cobi> » 02 Mar 2006 23:10

Piotrek21 napisał(a):w m50 ten silnik jest pod kolektorem ssącym a wtyczka od niego jest skierowana do chłodnicy (jeżeli stoisz przy lewym kole


A jak z dojściem, dam rade wykręcić to sam dysponując narzędziami i skromnym doświadczeniam? Co musze wykręcić aby się tam dostać?
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i 2001r. - Obecnie jest: e65 745i + e39 M5
<Cobi>
 
 
 
Posty: 399
Dołączenie: 10 Sty 2005 15:36
Miejscowość: Kraków
Moje BMW: e65 745i + e39 M5

Postprzez Kowal e-36 » 03 Mar 2006 02:17

asek22 to co zaznaczyles na zdjeciu to JEST regulator wolnych obrotow zwany tez silnikczkiem krokowym.
artur80 regulator wolnych obr. W M43 znajduje sie wlasnie w tym miejscu, aczkolwiek spotkalem sie z silnikami m43 w ktorych byl starszy typ regulatora w ksztalcie litery T i byl on wpiety na wezach (auto bodajze z 95r) wszystkie jakie widzialem z 96 i 97r mialy wlasnie taki reulator jak zaznaczony na zdjeciu.
a tak wogle to juz bylo o tym niedawno:
http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/ ... dcd#161089
lub
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... ht=#166145

pozdrawiam
Kowal e-36
 
 
 
Posty: 406
Dołączenie: 06 Cze 2005 18:39
Miejscowość: Kielce
Moje BMW: E61 530dA M57N2

Postprzez Armantaro » 03 Mar 2006 13:57

hayoto napisał(a):a ja mam taki problem ze w silniku u siebie niedam rady dojsc do tego silniczka mam silnik M43 i jest pod kolektorem ssacym i w zaden spsob nimozna sie dostac do niego ;/ nawet rak niedam rady wsadzic a co mowic o srubokrecie i zdjeciu jeszcze rurek i zdjac z zaczepow ktore to trzymaja.

Jak sie dostac zdjac pokrywe kolektora czy jak ;/ przerabial juz to ktos w silniku M43

Przyłączam się do pytania kolegi. Jak ktoś przerabiał temat w silniku M43 to proszę o instrukcje... Z góry dzięki. Pozdrawiam
Armantaro
 
 
 
Posty: 37
Dołączenie: 15 Maj 2005 00:00
Miejscowość: Świętokrzyskie

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólnie o BMW serii 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość