Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie wiem o jakich uszkodzeniach felg mówimy, natomiast 500zł to chyba dużo... raz w życiu prostowałem felgi i były to moje 19" BBS to za 2szt. zapłaciłem 30zł. Jedną jak się na bęben wrzuciło to było widać od razu a druga to kosmetyka. Typ uszkodzenia to zjechałem całą prawą stroną na pobocze i uderzyłem w kamień przy około 50km/h. W skutek czego 2 opony pękły na boku i wygięły się felgi. Wiec takie uszkodzenie miałem zrobione za 30zł i nie uważam ze mój wulkanizator to taki "se" specjalista, Sam ma E61 i E46 a w dodatku wulkanizacją zajmuje się na co dzień. Prostowaniem felg troszeczkę mniej ale jak trzeba to zrobi. Może też cena po znajomości trochę ale zostawiłem u niego 30zł. A od tamtej pory nie jeżdżę na 19" bo strasznie słaby komfort jest i łatwo u nas uszkodzić oponę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Uszkodzenia nie są jakieś ogromne. Gdy zmieniałem ostatnio opony z letnich na zimowe, to wulkanizator zauważył, że dwie felgi mają lekkie bicie, było to widać "gołym okiem". Pomyślałem, że zimę przejeżdżę, a na lato naprawię. No i właśnie teraz chcę założyć letnie kapcie i przy okazji poprostować te dwie, sprawdzić pozostałe, czy po zimie są ok. Stąd moje pytanie. Dziś mam luźniejszy dzień, zwiedzę wszystkich wulkanizatorów w okolicy..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze zapomniałem dodać że 1 felga byłą spawana.

Suma sumarum naprawiane był wszystkie felgi w tym jedna poważnie uszkodzona.

Pamiętajcie że to ceny brutto.

Wiele warsztatów ma z tym problem i mówi ceny netto bo nie każdy bierze fakturę.

Tutaj duży plus dla warsztatu ACS w Raszynie który nie kombinuję i nie dolicza VATU klientowi który chcę fakturkę.

Cena zawsze jest brutto nieważna czy firma czy osoba prywatna.

Ale to taki off top od tych felg.

Dodam że renowacjafelg.pl to bardzo duże hale i mają ręce pełne roboty.

Zobaczcie zresztą opinie na ich profilu na FB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Już nieważne, objechałem i obdzwoniłem wszystkie warsztaty w okolicy i albo zapraszają za miesiąc, albo nikt nie robi.

Najlepsze, dzwonię do warsztatu, mówię jaki rozmiar, a gościu mnie pyta do jakiego to samochodu, ja mu mówię nazwę firmy/producenta, mówię, że to nie jest oryginał, a koleś znowu: do jakiego to samochodu? Pytam po co mu to, co to ma za znaczenie, czy jak powiem, że do passata to będzie taniej niż do mercedesa, koleś się zapultał i przytaknął. To mówię, że do VW BORA, to on, że 100-150 za sztukę. Chwilkę pogadaliśmy i mu mówię, że żartowałem, że to do BMW, a to już 150-200. Powiedziałem, że jest pier.....y i się rozłączyłem. No szok..

Podjechałem do nowo otwartego warsztatu, wiedziałem, że mają nowy sprzęt. Słyną, że robią wszystko bardzo wolno (potwierdzam). Gość wrzucił wszystkie koła na wyważarkę i zdziwko. Wszystkie felgi równe, żadnego bicia nie widać, przypomnę, że w innym warsztacie, gdzie zawsze zmieniałem, było widać jak felga ma bicie. Założyliśmy letnie opony, odważniki jakie chłopak dokładał to od 10 do 20 gram, jeden był 35, ale to chyba nie tragedia.

Zapominam o sprawie, dzięki za podpowiedzi, może komuś się to wszystko przyda.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No nie prostowałem bo nie było co.

Cuda tak jak mówisz, na starej maszynie były krzywe, a na nowej proste i bez problemu się wywarzyły :shock:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Szukam warsztatu który wymieniłby w mojej e87 kpl sprzęgło z kołem dwumasowym . Mam czesci w domu , tylko z powodu przebudowy garażu nie mam gdzie tego zrobic sam . Jestem z okolic Warszawy . Dobrze , jak by mogli tez sprawdzic autko czy wszystko jest Ok , a przedewszystkim zrobic diagnostykę komputerowa , bo ostatnio mam sporo przeboi z samochodem i doprowadza mnie to do szału :( BMW e87 120d m47

 

 

Zainteresowałem sie serwisem Hypertech z Warszawy . Miał ktoś z nimi do czynienia ? Jak cenowo wyglada to ?

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z doświadczenia polecam ACS w Raszynie . Moim zdaniem cenowo jest korzystnie i póki co się nie zawiodłem i cenie fachowość Pana Adama.

Otrzymali jakieś 2 negatywne opinie ale przy tylu autach ile tam serwisują to jak dla mnie błąd statystyczny i nie zapominajmy że pracują tam tylko ludzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam negatywną historię zawiązaną z ACS, której nie chce już poruszać.

 

Co do warsztatu pompa:

Najlepszy pierwszy temat jaki google znajduję :D :mrgreen:

 

Ja też ;) Przeczytałem temat i stwierdziłem, że jakieś te zarzuty dziwne. Pojechałem, porobiłem pierwsze rzeczy, które miałem zrobić. Dostałem w trakcie naprawy full info ze zdjęciami, potem kosztorys na maila a przy odbieraniu czekały na mnie wymienione części do wglądu. Na razie wszystko git i nie ma się do czego przyczepić.

 

Byłem tam przed swoim komentarzem :wink: , zostawiłem auto na wymianę odmy i uszczelki przy filtrze olejowym i jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jakies 15 negatywnych... i to tylko na tym forum

Z ciekawości przejrzałem ten dział szukając tych 15 negatywnych opinii ale znalazłem chyba 15 Twoich postów negatywnych w stosunku do ACS.

Ja póki co jestem zadowolony co potwierdza wielu forumowiczów tutaj.

Tak ma marginesie myślę że nawet ASO ma negatywne opinie nie biorąc pod uwagę ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj takie gadanie... MY Polacy tak mamy... każdy chwali kogoś dopóki robi dobrze a wystarczy jeden błąd i nagle negatywne opinie są. Na chłopski rozum jak Panowie (w tym przypadku Pan :) ) piszą że polecają ACS to trzeba o nim poszperać i obczaić co i jak, skoro ludzie z forum korzystają to znaczy że robi konkretnie i większość jest zadowolona. Ja osobiście nie byłem w ACS ale mogę polecić BMW Serwis Mag-Pol byłem i dobrze podchodzą do klienta, robią BMW i Mini. Co do cen to nie są najtańsi ale też nie mega drodzy. Po za Tym jest taki temat jak polecane warsztaty do BMW więc tam można śmiało poczytać i poszukać w swojej okolicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam . Szukam warsztatu który wymieniłby w mojej e87 kpl sprzęgło z kołem dwumasowym . Mam czesci w domu , tylko z powodu przebudowy garażu nie mam gdzie tego zrobic sam . Jestem z okolic Warszawy . Dobrze , jak by mogli tez sprawdzic autko czy wszystko jest Ok , a przedewszystkim zrobic diagnostykę komputerowa , bo ostatnio mam sporo przeboi z samochodem i doprowadza mnie to do szału :( BMW e87 120d m47

 

 

Zainteresowałem sie serwisem Hypertech z Warszawy . Miał ktoś z nimi do czynienia ? Jak cenowo wyglada to ?

 

Z czystym sumieniem polecam: https://www.facebook.com/Motopracownia-208784335825218/

Kilka tygodni temu wymieniali sprzęgło w mojej e60.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Szukam warsztatu który wymieniłby w mojej e87 kpl sprzęgło z kołem dwumasowym . Mam czesci w domu , tylko z powodu przebudowy garażu nie mam gdzie tego zrobic sam . Jestem z okolic Warszawy . Dobrze , jak by mogli tez sprawdzic autko czy wszystko jest Ok , a przedewszystkim zrobic diagnostykę komputerowa , bo ostatnio mam sporo przeboi z samochodem i doprowadza mnie to do szału :( BMW e87 120d m47

 

 

Zainteresowałem sie serwisem Hypertech z Warszawy . Miał ktoś z nimi do czynienia ? Jak cenowo wyglada to ?

 

https://www.facebook.com/mautoczesci/ - polecam zdecydowanie, ale termony dość odległe (Legionowo)

https://www.facebook.com/Rkmoto-592315200832893/ - również polecam, szybsze terminy (Raszyn)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj takie gadanie... MY Polacy tak mamy... każdy chwali kogoś dopóki robi dobrze a wystarczy jeden błąd i nagle negatywne opinie są. Na chłopski rozum jak Panowie (w tym przypadku Pan :) ) piszą że polecają ACS to trzeba o nim poszperać i obczaić co i jak, skoro ludzie z forum korzystają to znaczy że robi konkretnie i większość jest zadowolona. Ja osobiście nie byłem w ACS ale mogę polecić BMW Serwis Mag-Pol byłem i dobrze podchodzą do klienta, robią BMW i Mini. Co do cen to nie są najtańsi ale też nie mega drodzy. Po za Tym jest taki temat jak polecane warsztaty do BMW więc tam można śmiało poczytać i poszukać w swojej okolicy.

 

+1

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jakies 15 negatywnych... i to tylko na tym forum

Z ciekawości przejrzałem ten dział szukając tych 15 negatywnych opinii ale znalazłem chyba 15 Twoich postów negatywnych w stosunku do ACS.

Ja póki co jestem zadowolony co potwierdza wielu forumowiczów tutaj.

Tak ma marginesie myślę że nawet ASO ma negatywne opinie nie biorąc pod uwagę ceny.

 

Nie tylko jego oceny są negatywne. Mnie rok temu tak wku*****, że to była moja ostatnia wizyta. Trochę oko wcześniej przymykałem, ale po ostatnim razie powiedziałem basta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz może więcej..Po to jest to forum aby dzielić się tym z innymi użytkownikami.

Nieważne czy to pozytywna czy negatywna opinia.

Sam pracuje w handlu i wiem że czasem są wpadki i na 99% zadowolonych klientów 1 % będzie niezadowolony nawet jak czasem nie mam na to wpływu.

Tak naprawdę jesteśmy zazwyczaj zadowoleni do pierwszej większej wpadki.

Ale tak jak napisał sam Pan Adam po to jest gwarancja,rękojmia itd .

ASO też na pewno czasem spieprzy robotę przy o wiele wyższych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negatywnych komentarzy dotyczących ACS jest sporo.

Osobom polecającym niefrasobliwie ACS jako świetny serwis proponuję zweryfikować jak wygląda polisa ubezpieczeniowa i odpowiedzialność warsztatu w przypadku problemów z samochodem podczas lub po naprawie.

Ja po doświadczeniach z ACS wyleczyłem się z kontaktów z małymi/nieprofesjonalnymi warsztatami. Rozmowę zaczynam od sprawdzenia polisy zakładu.

Przy kontaktach z ACS polecam spisywać zakres prac i potwierdzenie przejęcia odpowiedzialności za pojazd przez warsztat aby uniknąć niespodzianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz może więcej..Po to jest to forum aby dzielić się tym z innymi użytkownikami.

[...]

Proszę bardzo.

 

Rzecz miała miejsce w lutym 2016.

 

Oddałem auto na wymianę oleju oraz sprawdzenie świec i ich sterownika. Olej został wymieniony, po diagnostyce okazało się że sterownik do wymiany - też zostało zrobione. Należność zapłaciłem, auto odebrałem . Tu pierwszy zonk - zaślepka od komputera walała się po podłodze. Dzień później, po zrobieniu około 70km komputer wywalił komunikat, że za mało płynu chłodzącego. Dojechałem powoli do domu, biorę maskę do góry i oczom nie wierzę - odkręcony korek od płynu chłodzącego (tzn. zakręcony na jakiś jeden max dwa obroty), silnik upieprzony w tymże płynie. Wkur**** się, ale nic nie mogłem zrobić bo była sobota i ACS nieczynny. Od razu nie wyłapałem, żę wywala płyn bo padał deszcz i jak wjechałem do garażu to pod autem i tak było mokro.

 

Poniedziałek: dzwonię do ACS, odbiera żona właściciela i mówię co i jak. Info przekazane p. Adamowi, ten oddzwania i mówi, tu cytat, "Czarek (imienia chyba nie pomyliłem), mówi że on tego nie zrobił" (a co miał innego powiedzieć jak taką lipę odstawił...). Zaraz pada diagnoza że trzeba sprawdzić szczelność układu i sam korek bo może jest wadliwy, podziękowałem. Nigdy wcześniej, ani później (po dziś dzień) korek mi się sam nie odkręcił. Myślę, że pomyliły im się samochody bo jak go odbierałem to klima była włączona i ustawione ogrzewanie na max - przy oddawaniu nawiew był tylko włączony i to w niskim stopniu (mam generalnie jedno ustawienie na którym jeżdżę większość czasu). Dostałem także radę żebym dolał sobie petrygo i jeździł! Nie skorzystałem z tej cennej informacji i uzupełniłem ori koncentratem z wodą. Silnik poszedł do mycia bo nie mogłem na niego patrzeć - całość kosztowała mnie około 100pln i od cholery nerwów.

 

Ale myli się ten kto myśli, że to koniec historii :) W kwietniu odpalam auto i komunikat, że olej do wymiany. Nawet nie dzwoniłem, sam skasowałem inspekcję.

 

A na co przymknąłem oko. Ano podczas jeszcze wcześniejszej wizyty zostało mi wlane 0,5 litra (na f-rze udokumentowane) oleju za dużo i miałem ponad stan. Inne rzeczy były ok, więc nie robiłem szumu. Nadwyżkę oleju upuścił mi znajomy mechanik i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym korkiem dziwna sprawa do wymiany świec i sterownika nie trzeba było chyba odkręcać go ?

Co do nadwyżki oleju i nie skasowania inspekcji to widać że troszkę niedbalstwo.

Młody mechanik popełnił błąd pewnie ale to firma bierze za to odpowiedzialność i nie ma tu wątpliwości.

Ja wymieniałem u nich olej 2 krotnie i zawsze inspekcja z następną wymianą była przestawiona jako że olej wymieniam co 10 tys

Co do ilości oleju to zawsze mam swój jakoś nie ufam w to co wlewają warsztaty bardzo często z jakiś zbiorczych beczek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym korkiem dziwna sprawa do wymiany świec i sterownika nie trzeba było chyba odkręcać go ?

[...]

Tak jak pisałem, wg mnie pomyliły im się auta. Być może mieli wtedy też do naprawy e90 z np. przegrzewającym się silnikiem itp itd.

 

Ogólnie nikt nie poczuł się do winy. Kasa wzięta i się goń.

 

Przeczytaj tą opinie, konkretna historia (post użytkownika be..mw):

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=5734&start=2010

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem te wszystkie opinie.

Nie mam zamiaru nikogo bronić czy oczerniać.

Jak widać ich naprawy nie zadowalają wszystkich i po to jest to forum aby o tym rozmawiać.

Moje doświadczenia póki co są dobre.

Komunikat o możliwej awarii silnika ze względu na zbyt niskie ciśnienie oleju - Pan Adam spojrzał tylko - do wymiany czujnik ciśnienia oleju po sprawie.

Wyciek płynu chłodzącego - Chwilka i diagnoza iż do wymiany jakaś tam rurka.

Kolejny wyciek - Tym razem leciało przez czujnik.

Każda z diagnoz zajęła 2 min i po tym wiem że Pan Adam zna się na BMW.

Sądzę że w wielu warsztatach bym za naprawę tych pierdół wzięli dużo więcej a tak każda z napraw zamknęła się w 100-250 zł brutto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.