Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

szukam dobrego warsztatu blacharsko-lakierniczego w Warszawie, w okolicach Żoliborza/Targówka/Woli/Białołęki.

 

Niestety dziś podczas zmiany kół na zimowe, parkując tyłem "oparłem" sie o drzewo. Niestety na tyle nieszczęśliwie, że wgniotłem nawet dość poważnie klapę bagażnika na wysokości oznaczenia wersji silnikowej, zamka i również górnej krawędzi klapy. Lakier nawet nie ruszony ale raczej bez klepania i lakierowania się nie obędzie. Zły jestem na maksa bo będę chyba sprzedawać auto w styczniu / lutym przyszłego roku.

Ponadto muszę polakierować przedni zderzak bo łuszczy mi się lakier bezbarwny w wyniku jakiegoś uszkodzenia od uderzenia kamieniem i w wyniku mycia auta myjką ciśnieniową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Chciałbym podzielić się z wami doświadczeniem, które zdobyłem odwiedzając warsztat na ul. Ojcowskiej 6 w Warszawie. Nazwa Carsserwis Michał Maciaszek. NIP 726-234-14-38.

Przygoda zaczęła się na początku września. Kupiłem w Berlinie 120i. Wróciłem, opłaciłem, zarejestrowałem i postanowiłem zmienić olej, filtry itp.

Najbliżej mojego domu był ten „serwis”. Podjechałem, umówiłem się na wizytę.

Po zostawieniu pojazdu – telefon – proszę przyjechać. Poinformowano mnie, że do wymiany mam uszczelkę pokrywy zaworów, olej, filtry paliwa i oleju, smok oleju, uszczelkę miski olejowej i mycie jej jakąś specjalną mixturą firmy Boll.

Nie znam się, skoro specjalista tak mówi, tam widocznie musi być. Nie miałem możliwości weryfikacji, bo auto miało odkręconą miskę olejową i było unieruchomione na podnośniku.

Wszystko zostało (ponoć zrobione) i się zaczęło….

Po odpaleniu auta pokazała się kontrolka „engine”. Powiedzieli mi, że to pewnie valvetronic przekazuje fałszywe info i zaraz to wykasują i będzie OK. Wykasowali, pomogło na jakieś 30 minut.

Zapaliła się też kontrolka oleju. Dziwne przecież nalali nowego oleju (ponoć). Szef p.Michał powiedział, żebym pojeździł z 1000km i wymienimy olej na nowy, bo ten musi dokładnie wypłukać silnik. No ok. pomyślałem. Zrobiłem 350km i podjechałem znowu. Olej ponownie znowu wymieniony i ta sama gadka – zrób 1000km, wymienimy bo się ładnie wypłukuje syf z silnika i będzie OK. Podjechałem (3 wizyta) i wymiana na nowy i kolejny koszt. Po wymianie pali się czujnik oleju. Komputer pokazuje +1L. Diagnoza Carsserwisu – do wymiany czujnik oleju.

Czujnik zamówiony w BMW Bawaria przez Carsserwis. Czekam na termin. Termin ustalony podjeżdżam. Czujnik nowy, olej nowy. Usterka dalej widnieje. Pan Michał mówi, że chyba czujnik jest uszkodzony i trzeba go reklamować. Proponuje spotkanie w BMW na Czerniakowskiej. Ustawiliśmy się tam. Podjechałem tam dzień wcześniej i zamawiałem sobie ten znaczek na pilota, bo mi gdzieś odpadł. Dałem dowód w serwisie i zaraz potem otrzymałem znaczek. Z ciekawości poprosiłem o sprawdzenie historii serwisowej i czy info czy jakieś części były zamawiane na mój VIN. Facet mówi, że nic nie było. Trochę mi się wydało to dziwne, przecież czujnik był zamawiany specjalnie dla mnie… Człowiek z obsługi serwisowej zapytał się mnie, kto mi to zamawiał, powiedziałem, że p.Maciaszek. Na twarzy pojawił się tajemniczy uśmiech…

No ale, OK, pomyślałem, spotkam się jutro w BMW z Maciaszkiem i skoro on to zamówił i to niech to sprawdzą. Dzień spotkania – ustawka pod BMW, rozmowa pana M. z doradcą serwisowym. Podchodzi do mnie i mówi, że nie można reklamować czujnika, bo auto nie ma wgranego nowego softu. Po wgraniu całego nowego softu komputer wyczuje czujnik i będzie ok. Wgranie softu w bmw 1200zł + 516 zł za diagnozę czy czujnik jest uszkodzony. Po wykonaniu tajemniczych telefonów p. Michał mówi, że ma tutaj kolegę, który za pół ceny (okazyjne 500zł) wgra nowy soft i wtedy będziemy mogli reklamować czujnik. Niech będzie i tak.

Zabrał auto na cały dzień, wgrywali ponoć nowy soft. Odbieram auto i dalej się pali kontrolka oleju.

Stwierdzenie, że po nowym sofcie wszystko ustanie ma się nijak do rzeczywistości. P.Michał twierdzi, że skoro soft jest nowy, to „czujnik musi być jebnięty” (nowy czujnik z BMW). Mówi, że zamówi drugi i zamontuje drugi, a ten sobie zareklamuje. Najpierw utrzymywał że BMW samo musi go wykręcić. Teraz utrzymuje, że wystarczy, że on to zawiezie z „printscrenami z wydruku na kompie”. Pokaże wtedy w BMW, że auto ma nowy soft, a czujnika dalej nie widzi.

Przestałem mu wierzyć w cokolwiek. Zapłaciłem 2200 za pierwsze spotkanie. Wystawił mi FV. Na koleje wymiany jeszcze FV nie dostałem. Chcąc pokazać swoje dobre intencje pokazał mi nawet FV z BMW na zakup czujnika. Udało mi się zrobić foto tej FV. Raz, że była z 2013 roku, dwa że ma adnotację jak WÓŁ, że części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi oraz montowanie poza ASO nie podlegają gwarancji. Sam tym samym strzelił sobie w kolano.

Kolejna wizyta, wymiana czujnika przy mnie. Jak zlewali olej to kazałem wlać do karnistra po płynie do szyb. Chciałem zobaczyć jaki będzie miał kolor. Kolor był OK, ale było bo 2 litry. Pytam się gdzie kolejne 2? P. Maciaszek odpowiedział, że widocznie silnik przepalił. Od ostatniej wymiany zrobiłem 460km. Mało możliwe żeby silnik tyle przepalił chodząc normalnie i nie kopcąc… No ale czujnik wymienili, nalali nowego oleju, ale błąd powraca. Na kompie non-stop pokazuje się „uszkodzony czujnik oleju”. Czyli wgranie nowego softu i włożenie nowego czujnika nic nie dało…

Dzisiaj (14.11.2014) ma siąść jeszcze specjalista i raz jeszcze dokładnie prześledzić co może być nie tak. Diagnoza z wczoraj to, że jakaś złączka lub styk nie styka. Byłem już rano na Ojcowskiej, ale niestety nie było obiecanego auta zastępczego. Miało być za pół godziny, najdalej za godzinę. Kolejny dzień rozwalony przez nieterminowość p.Maciaszka. Na sztywno nie ustawi się ze mną na poniedziałek, bo przecież co będzie, cyt.: ”jak wojska ukraińskie do Polski wejdą”. W niedzielę wyśle sms czy spotkanie aktualne.

Straciłem kasę i nadzieję na zrobienie auta.

NIE POLECAM NIKOMU, CHYBA ŻE LUBISZ ZABAWY W KOTKA I MYSZKĘ! Dziecinada i przedszkole na brudnym podwórku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze ze sygnalizujesz problem ale w pewnym sensie jak bys poczytal ten dzial zanim pojechales do mechanika to masz kilka polecanych warsztatow wyspecjalizowanych w BMW ktore moze nie sa perfekcyjne bo tylko ten co nic nie robi bledu nie popelnia ale raczej sa uczciwe i takie zajscia nie widzialem.

 

A poza tym jezeli brakuje 2 litry oleju fizycznie w 460 km... ti moze komputer uwarza ze jest blad czujnika a de facto spala ci olej w komorze. I jezeli to sa pierscienie to moze to robic z malymi lub nawet niewidocznymi objawami, mi palil pierwszy silnik 1L/700 km i nic bylo zadnych dyow ani zadnych objawow ewidentnego zuzycia, jezeli nie ma oleju a byl zalany prawidlowo to albo jest w katach bo sie spalil albo jest w plynie chlodzacym lub paliwie, nie znikl., albo masz meta wyciek ale bys zauwazyl chyba...

 

Czy przy powrocie z berlina zaswiecila ci sie kontrolka oleju ? jak nie to bym jednak szukal winy w zle zalozonej uszczelce pokrywy zaworow lub miski olejowej, moze cos tam popierniczyli lub jakiegos glupiego bledu podczas tej wymiany bo to dziwne tak wymieniac same uszczelki, byly obie zuzyte na raz ? a nie pomyslales ze moze robisz za nauke? Bo ok jedna zuzyta ale obie na raz ? ile ma przejechane samochod ?

 

i zmien mechanika na wyspecjalizowanego w BMw.

 

a i jeszcze... ja bym sprawdzil u Partenra BMW ds programowania w warszawie czy Bwgrali faktycznie nowy soft

a jak chodzi o reklamacje w samym BMw to jest to jednak droga przez meke i wersje potrafia zmienic kilka razy to nie musi byc akurat mechanik u ktorego byles.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas powrotu nic się nie paliło. Pokazywało mi jedynie niski poziom oleju. Tak 3mm od kreski na wyświetlaczu MIN. Stwierdziłem, że nie będe dolewał oleju tylko i tak go mam w planie wymienić. No i się zaczeło.

Auto ma przejechane 129tyś km.

Muszę podjechać do innego zakładu, żeby faktycznie sprawdzili wersję softu, ale mam info od forumowicza "dziqsek", że soft nie ma tu nic do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pozwolę sobie na odświeżenie pytania dot dobrego i w rozsadnej cenie bieżącego serwisu dla x3 2.0d e83 w warszawie (najchetniej zachodniej). Pytam się ponieważ ostatnie komentarze są z przed ok roku, a to dla warsztatów jest długo i się mogło wiele zmienić. Z góry będę wdzięczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Poszukuję mechanika znającego się na BMW na linii Otwocka (Wawer --> Józefów)

moglibyście kogoś zarekomendować?

podłączę się do pytania, poleci ktoś coś w tej okolicy?

jak do Wołomina zajedziesz to tam http://www.zientara.com.pl

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam formuowiczów;

 

Ponieważ jestem po wymianie oleju w skrzyni (automat) chciałbym polecić warsztat, który podjął się zadania.

 

Polecam więc Auto Classic Service w Raszynie przy Słowikowskiego 23a.

 

Po wymianie nie ma wycieków a skrzynia nie sprawia problemów.

Cena 1300,00 zł (miska z filtrem + olej + robocizna).

 

Jedyna słabość wartsztatu to, że terminy są odległa i trzeba czekać (ale to dla tego, że jest wielu chętnych jak widać do uczciwego i solidnego serwisu).

 

Pomimo przygody w trakcie pracy oraz czasu oczekiwania warsztat zrobił na mnie pozytywne wrażenie (po założeniu miski okazało się, że olej leci ze skrzyni jak z zarzynanego prosiaka - ale to była wina części; po założeniu drugiej misy nie było problemów).

 

Gorąco polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, tak jak kolega powyżej polecam Adama z Legionowa.

 

nick na forum: gorik79

adres: 05-120 Legionowo ul. Warszawska 121a

strona: http://www.mautoczesci.pl/

 

Ja jestem pod wrażeniem pełnego profesjonalizmu.

 

PS. Szukam kogoś w Warszawie/okolicy kto się zna na elektryce, po wymianie foteli + boczków potrzebuję podłączyć pompowanie w fotelach i lampki w boczkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Poszukuję warsztatu w okolicy warszawy białołęka/ targówek

Auto muszę odebrać sprawne do 20 stycznia (E46 320i+LPG)

doskwiera mu:

-świecący check (komputer pokazywał przepływomierz ale wymiana nic nie dała)

-brak mocy na zimnym na rozgrzanym czasem też (na benzynie - gaz sekw.)

- czasem wahające obroty

- największa bolączka to tarcie z tyłu w napędzie czasem tak jakby przeskakiwanie

 

Możecie polecić któryś bardziej lub zaproponować inny w tej okolicy:

http://www.mautoczesci.pl/

http://automako.republika.pl/kontakt.htm

http://www.zumi.pl/80167,Auto_Sew_Krzysztof_Seweryn,Warszawa,firma.html#mapPage

http://www.asko.net.pl/index.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej okolicy bez watpienia Mautoczesci Legionowo - http://www.mautoczesci.pl/

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Proszę o polecenie warsztatu w W-wie i okolicach w celu rzetelnego sprawdzenia samochodu przed zakupem tak aby uniknąć ewentualnych późniejszych niespodzianek. Chodzi modele 535i, 550i z x-drive. Interesuje mnie kompleksowy przeglad z pomiarem na hamowni, potwierdzenie orginalności stanu technicznego, przebiegu itp.........

 

Co do wizyty w ASO to inn sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.