Skocz do zawartości

Kamil1685050059

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46
    320D
    2000r
    M47 D20

Osiągnięcia Kamil1685050059

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Noo to powiem Ci ze mam podobny problem, na pocztek odpowietrzylem uklad ale nadal ubywa. Co 3 tys km sprawdzam i z 200ml trzeba dolac. Brak wyciekow, olej ok, nie dymi!
  2. Taaak, mam te wszystkie plastiki i oslony, wszystko seria, od zalozenia filterka pojeździlem troche do pracy i ani razu nie stracil mocy jeszcze, mysle ze poprawilem fabryke, czytalem troche o tym vaccum tank i podobno kumuluje on podcisnienie dodatkowo wiec za zaworkiem zwrotnym dam jeszcze vaccum tank, zamiast filterkow na elektrozaworow dam wezyki zakonczone filterkami prowadzace do miejsca gdzie jest webasto, jest tam sucho. Musze jeszcze tylko zaopatrzyc sie w kilka metrow takiego wezyka. Vaccum tank podlaczone. Nie chce spamowac ale przejechalem kolejne dwa tysiace km od poprzedniego posta, jest zimno i mokro a autko smiga bez utraty mocy w pelnym zakresie obrotow. Polecam wszystkim taka modyfikacje.
  3. Dziekuje wszystkim za pomoc, narazie dodalem zaworek zwrotny zamiast vaccum tank, tak jak jest to rozwiazane np w vw, turbo pracuje troche inaczej, moze troche lepiej. Jak cos jeszcze wymysle to sobie tu napisze.
  4. Panowie jezeli nie ma nikt pomyslu to moze jakis inny patent zeby te zaworki nie zaciagaly brudu. Widzialem w jakims samochodzie ze zamiast filterkow jest wezyk wpuszczony do filtra powietrza, czy to cos da? Czy moze filtry nie zaciagaja brudu z gruszki turbiny lub egr? Moze to tez trzeba wymienic?
  5. Polecam jak wymienisz element. Z ta zwykla sruba tez bys pewnie dal rade, poźniej i tak ja szczelnie zakrecasz i spokoj dopoki sie nie zapowietrzy, pewnie niepredko jesli z ukladem wszystko ok.
  6. Jak piszesz z tableta to sprawa radia rozwiazana. Tablet moim zdaniem swietnie sie nadaje jako centrum multimedialne w samochodzie. Szukajac wypasionego radia natrafilem na radio 2din z androidem. Alternatywa jest tablet z modemem i najlepiej karta lte w srodku. Youtuby itp, swietna sprawa, pozostalo mi jeszcze dorzeźbic jakas pozadna ramke, narazie jade na uchwycie na srodku konsoli na wysokosci kratek. Wyszlo o wiele taniej niz takie radio 2din, nie mowiac juz o oryginalnych niefunkcjonalnych przestarzalych navi bmw.
  7. Panowie e46 320d 136km to mój drugi turbodiesel z tą samą niestety techniką sterowania turbiny elektrozaworami... Patent działa u mnie tylko latem, po wymianie elektrozaworków od turbo, egr oraz żaluzji bo są połączone system działał do pierwszej zimy(wilgoci). NIe chcąc tracić kolejnych pieniędzy na wymienianie nowych zaworków przeczyściłem je starannie i system znowu działał przez jakiś czas, czuć 136km :) bez turbodziury ;) Kilka tysięcy kilometrów i autko coraz gorzej się zbiera. Ewidentynym problemem są elektrozaworki które łapią wilgoć i przestają pracować, po przeczyszczeniu ok. Odrazu zaznacze że czytałem wszystkie tematy dotyczące utraty mocy ale do rzeczy: Szukałem szukałem i nie znalazłem patentu, osoby która zmieniłaby elektrozawór turbiny na elektryczny nastawnik turbiny taki jaki zaszczycił M47 D20TU 150km. Czy ktoś widział lub słyszał taką modyfikacje?
  8. Witam kolegów. Jestem nowy na forum i zabieram się do pisania drugiego postu. Bawarka e46 320d 136km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.