Skocz do zawartości

Pakster

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318i

Osiągnięcia Pakster

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. problem rozwiązany przyczyną był zawór odmy spod którego wydostawało sie lewe powietrze
  2. m43 mam zastanawiam sie czy pod odmą przychodzi uszczelka czy oring jakis bo ani tego ani tego wczesniej nie bylo sory za sposób w jaki piszę ale coś nie ogarniam :)
  3. mam m43 zawor odmy chyba dosyc drogi i bez pewnosci raczej sie nie opyla wymieniac pod odmą ma byc uszczelka czy nie bo syczy dosyc mocno pod nią
  4. z ciekawosci zajrzalem tez do odmy byla troszke zabrudzona delikatnie przeczyscilem teraz silnik prawie przygasa i wkreca sie na wyzsze obroty jakies 2 tys raczej nic nie uszkodzilem i syczy dosc mocno weze i odma przykrecona dobrze
  5. Silniczek krokowy czyscilem szczelnosc dokladnie sprawdzona silnik na benzynie bez gazu po odpieciu przeplywki tak jakby lepiej chodzila troszke. Klapka od przeplywki jakos dziwnie sie otwiera na 2 razy a czasem skacze na wolnych obrotach moze to byc wina wlasnie tego
  6. Witam. W BMW e36 318i na zimnym silniku falują obroty nawet przygasa , wraz ze wzrostem temperatury praca silnika poprawia się i ładnie chodzi . Komputer wykazał sondę , po wymianie nic się nie zmieniło na ciepłym silniku ładnie pracuje na zimnym skacze nie wiem co jest tego przyczyną do czego najpierw się dobierać liczę na pomoc mimo że pewnie taki temat się powtarza to każdy przypadek jest trochę inny :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.