Skocz do zawartości

mrc92

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i '98

Osiągnięcia mrc92

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Muszę coś na niemieckich tablicach mieć i trochę ekonomiczne. Na trasie do domu 1100km jak jadę e39 to dobre 100l w jedną stronę spalam. Błąd zrobiłem że gazu nie włożyłam a juz nią w rok 30tys zrobiłem. Porzebuje jakiegoś diesla (loteria) lub lpg Ale wada jest 3 tankowania po drodze. A że chce auto mieć na niemieckich blachach w sumie dla spokoju bo policja różnie patrzy na obce blachy. Jeżeli się uda jeszcze raz tzw kfz-steuer zapłacić to zostanie e39 i będę dłużej oszczedzal. Jeśli nie to muszę coś mieć na niemieckich. Niektórzy mają szczęście i brak problemów ale słyszałem wiele przypadków o nałożeniu kary kilka tys € i natychmiastowy wywóz samochodu z Niemiec na zawsze .Ale nie o tym temat . O 318i dużo można też na niemieckich forach wyczytać o typowych problemach. Dlatego myślę szukać ładnej 325 kombi Ale ciezko temat . Chciałbym BMW jeździć Ale zobaczymy może będzie trzeba zrobić sobie przerwę . Swoją drogą kupił bym sobie jakieś mocne e36 żeby stało w Polsce typowo jako funcar
  2. 325i touring to jeszcze ciężej Ale może coś znajdę tutaj w Niemczech z przebiegiem poniżej 200tys
  3. Witajcie ponownie. Ciągle szukam dobrego samochodu i zastanawiam się nad 325iA lub zwykłą 325i. Jak taki silnik się sprawuje na trasach ? Dobra instalacja lpg się sprawdzi ? Wiem że diesel na trasy lepszy Ale nie chce tego co zaoszczedze na paliwie wydać na naprawy . Ostatnio nawet jedna e60 520i oglądałem
  4. Dzięki. W takim razie dorzucam e46 320d do poszukiwań. Będę szukał aut pod lpg ( superb lub A4 1.8t) Diesel (320d, A4 b7 1.9tdi lub a3 8p 1.9 oraz ewentualnie honda 2.2 i-ctdi
  5. Wtrysk cena za sztukę czy za kpl? Jak się kształtuje spalanie na autostradzie przy prędkościach >170kmh? Pytam bo zrazilem się bmw a nie chce kupować octavi 1.9 ;-) Ceny zawieszenia hamulców jak wychodzą w e46? Interesuje mnie tylko średnia lepsza półka. W e39 koszt kpl tarcz z klockami ate wyszedł mnie jakieś 900zl, wahacze dolne TRW 520zl a jak jest w e46? Najchętniej bym kupił e90 ale tam diesel jest chyba bardziej ryzykowny a kupić 318i 129ps na trasy to chyba średni pomysł
  6. Powiedzmy że kupię taka 320d i jakie są koszty naprawy turbiny, wtryskow, dwumas ze sprzęgłem itp? Chciałbym dalej jeździć bmw ale nie wiem ile takie 320d jest droższe w utrzymaniu niż 520i e39
  7. A czy wszystkie e46 320d po 2003 roku spełniają euro4?
  8. Witam. Zastanawiam się nad zakupem e90 318i. Co powiecie o egzemplarzach z linków? Ogólnie samochód jest mi potrzebny do jazdy po Niemczech gdzie będzie zarejestrowany. Obecnie mam e39 520i. Jakie są koszty utrzymania e90 w stosunku do e39? Ile takie 318i pali w trasie jadąc 160-170kmh? Trasy które jeżdżę to 1100km w jedną stronę z Bawarii do Polski do domu. http://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-318i-limousine-schwarz-8-fach-bereift-/370444868-216-5836 http://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-318i/369449840-216-6713
  9. No też do audi nie chce się ograniczać bo ciężko też ładna sztukę wyrwać. Najlepiej to z quattro ale mniej ich jest. Za vagiem przemawia też to że sam sobie mogę diagnostykę zrobić przy ogledzinach a do bmw nie mam sprzętu. Zobaczymy co się trafi. Mojej e39 nie opłaca mi się rejestrować na niemieckie blachy. Najgorsze są koszta ubezpieczenia bo bmw to auto dla młodych i jest dużo droższe ubezpieczenie. A czy jest sens przepłacać tylko za to żeby raz w miesiącu przechechac bmw przez wieś? :-) Najgorsze jest to że za parę lat BMW będzie miało z tylnym napędem pewnie serię 5,6,7 a reszta przedni napęd i 3cylindrowego diesla
  10. Sprawdziłem ile by kosztowało utrzymanie 330d. Jedyne 480€ podatek i od 1450€ ubezpieczenie :-) Narazie póki nie mam zniżek w Niemczech takie silniki odpadają. Czyli ogólnie 318i też.średni wybór pod moje wymagania?
  11. BMW całkiem inaczej się jeździ ale też nie chve całej kasy w auto ładować a z nowoczesnymi bmw bywa różnie, Zależnie jak ktoś dbał. Więc skupiam się na różnych markach. Ale warunek jest jeden - musi być wygodne
  12. Jakoś nie mam zaufania do przedlifta. To jest właśnie problem ze co drugi silnik bierze sporo oleju. E46 mi się podoba jeszcze polift na wypasie ale brak interesujących i pewnych silników. 330d odpada ze względu nie spełniania norm euro4. Kumpel kupił właśnie rok temu taka 318 i mówił że musi często olej dolewac gdyż nie wie czy ten typ.tak ma czy tylko jego model. Wiadomo na autostradzie trochę mocy się przydaje. Chyba będę musiał narazie odpuścić niestety BMW i kupić cóż z 1.8t. W oko wpadł mi superb pierwszej generacji rozmiarowo jak e39, technologia sprawdzona tylko brak "prestiżu".
  13. Witam. Posiadam obecnie bmw e39 520i jednak myślę nad zmianą na e46 polifta model 318i. Mieszkam w Niemczech i od stycznia muszę mieć auto tutaj.zameldowanie a jak wiadomo benzyna tańsze ma opłaty. Moje pytanie brzmi czy ten silnik nadaje się na trasy? Chciałbym raz w miesiącu wyskoczyć do domu co daje 2300km plus dojazdy do pracy = 3000km/miesięcznie. Szczerze im więcej czytam o tym silniku to bardziej się obawiam. Podobno problemy z łańcuchem rozrządu itd. LPG też podobno średnio współpracuje z tym.silnikiem. Chciałbym poszukać zadbanego egzemplarza od prywatnego właściciela tylko czy to dobry wybór? Wolę benzyniaka z LPG niż diesla (wiadomo diesel generuje większe koszta) Trochę droższy jest mój inny pewniejszy typ audi A4 b6 1.8t - silnik sprawdzony i Bez większych udziwnien typu valvetronic. Proszę o opinie użytkowników bo mam niezły metlik w głowie.
  14. Z tym radiem to chodzi mi o to że było wyłączone nic się nie świeciło ale w opcjach ma taką fukcje jak oszczędność energii i pobiera ciut więcej prądu mimo że jest wyłączone. ALe napisałem ten temat ponieważ przeczytałem różne opinie na forum i zaciekawiło mnie to że na bezpieczniku 9 mimo tego że auto było zamknięte a radio wyjęte było ok 0.3mA poboru prądu
  15. Panowie zrobiłem tak jak mówicie. We czwartek zamknąłem się w samochodzie bo pomiar robiłem po pracy i tylko na obwodzie bezpiecznika 9. Wczoraj tj sobota podpiąłem amperomierz pod minus w akumulatorzre zamek w klapie i drzwiach sobie zatrzasłem i obserwowałem co się dzieje. Pojemność akumulatora idzie raczej rodzajem silnika. O ile benzyniak potrzebuje mniej prądu o tyle diesel potrzebuje przy rozruchu zwłaszcza zimą większego kopa. W mojej poprzedniej audi 80 po naklejce z kodami wyposażenia mogłem odczytać jaki seryjnie aku siedział. No zobaczymy jak znów się rozładuje przerzucę aku z audika bo tam mam roczny. Możliwe też że mi radio rozładowało bo jest niefabrycznie (kostka iso na kostkach elektrycznych - wpadnie za miesiąc oryginał) i nie była włączona opcja oszczędzania enegrii a jest zrobione że działa cały czas nie po stacyjce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.