Skocz do zawartości

KaroliK

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E53 4.4i 320KM 03'LIFT

Osiągnięcia KaroliK

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem może polegac na tym iż mogą nie trzymać już wtryskiwacze gazu i po zgaszeniu auta na gazie w kolektorze dolotowym masz jeszcze gaz i silnik dostaje od razu mieszankę paliwową i dlatego ma za dużo...bo dostaje już paliwo a ma jeszcze resztki gazu...dlatego na gazie pali dobrze
  2. Witam...moja niunia ma butelke 75L w kole...sterownik V-Tech 328, wtryski Baraccuda, reduktor KME Twin do 400KM...wszystko założone i zestrojone u Pana Pawła w firmie V-GAZ we Wrocławiu...gorąco polecam...autko lata aż miło...wcześniej miałem reduktory IG1 - 2 sztuki, sterownik Landi Renzo, który wysypał się po 4 latach i wtryski MEDy na których auto chodziło jak diesel - dlatego fachowcy nazywają je "bocianami" :D ...po wymianie wszystkiego...auto nie do poznania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.