Skocz do zawartości

panmaszyna

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E36 316i compact 1994r
    Jest: E46 323i sedan 1998r

Osiągnięcia panmaszyna

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak wszystko wróciło do normy. Chciałem trochę pojeździć żeby zobaczyć. Temat do zamknięcia.
  2. Sprawdzałem i było wszystko ok. Okazało się, że dolałem jeszcze 1,5 l płynu i odpowietrzyłem układ. Teraz wszystko wygląda ok. Zobaczę jutro rano.
  3. Witam, Od pewnego czasu występuje u mnie dość dziwny problem z samochodem. Normalnie gdy rano odpalałem auto, potrzebował około 3 km do tego by leciało ciepłe powietrze z nawiewu oraz żeby przełączył się na gaz (instalacja nowa od 02.2016), temperatura wychodziła z niebieskiego pola. Teraz po przejechaniu około 8 km temperatura na wskaźniku w pionie, z nawiewu leci zimne powietrze a gaz nie chce się włączyć. Gdy przejadę dalej około 0,5 km zaczyna lecieć gorące powietrze z nawiewu i gaz automatycznie się włącza. Nigdy wcześniej takiego czegoś nie było. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Ja podejrzewam zapowietrzony układ, choć nigdy nie było z tym problemu, lub uszkodzony termostat. Proszę o opinie. Pozdrawiam, Michał
  4. Witam mam problem z bmw. Gdy silnik jest całkowicie zimny to chodzi na 3 cylindry oraz kręci się do około 2 tys obr/min. Wszystko ustaje gdy silnik lekko się zagrzeje. Wcześniej nie idzie nim jecha, szarpie, przerywa,dlawi się. Dodam również, że mam instalacje gazowa pierwszej generacji. Spalanie benzyny strasznie wzrosło, ponieważ na okoł. 300 km tylko do odpalania i gaszenia silnika zużywa mi jakieś 6 litrów. Spalanie gazu w normie. Przypuszczam, że jest problem z jednym z wtryskowe i zalewa cylinder. Jeśli ktoś ma jakieś inne propozycje to proszę pisać. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  5. Jednak okazało się, że do wymiany uszczelka pod głowicą lub sama głowica, ponieważ puszcza spaliny dopiero jak się bardzo mocno zagrzeje. Na biegu jałowym nawet jak wskazówka w pionie była test nic nie wykazywał lecz jak się ją bardzo mocno zagrzało i od razu założyło test to ewidentnie zmieniał kolor więc puszcza co2. Temat do zamknięcia.
  6. Ok dziękuję za odpowiedź. Postaram się zrobić tak jak mi napisałeś i opiszę czy coś będzie się działo :)
  7. A jeszcze pytanie. Dmuchać w zbiorniczek na zimnym silniku czy juz jak będzie na dużym obiegu? Jak wtedy ma się zachowywać ciecz?
  8. Byłem u gazownika, zrobił przegląd i powiedział ze gaz jest ok. Spróbuję jeszcze tak jak mówisz, bo już nie mam siły do tego.
  9. Podczas zalewania był odkrecony odpowietrznik. Dzisiaj jeszcze odpowietrzalem na odpalonym silniku odkrecalem odpowietrznik i dolalem ok 1 litra ale jeszcze pompuje węże lecz myślę ż. Juz przy końcu jestem
  10. Nowy korek kupiony i zamontowany jednak problem nie zniknął. Węże dalej twarde. Z odpowietrznika podczas odkrecania najpierw dużo powietrza a później woda z bomblami powietrza. Ktoś miał taką sytuacje?
  11. nie nie nic nie wlewałem. Tez myślałem o korku właśnie ale nie jestem pewien bo korek od spodu można wcisnąć czyli powinien upuszczać ciśnienie.
  12. Witam, Chciałbym przedstawić mój problem, bo już naprawdę nie wiem co mam zrobić. Wiem, że tematów o zapowietrzonym układzie chłodzenia było wiele, lecz nie znalazłem nic co by przypominało mój. Wszystko zaczęło się od wymiany termostatu, ponieważ bym wadliwy i jeździłem cały czas na dużym obiegu. Zbliża się zima, więc lepiej mieć szybko ogrzewanie :) Przed wymianą wszystko było cacy, nic nie zaglądałem, nic się nie działo. Po wymianie termostatu i rzekomym odpowietrzeniu układu przez mechanika ciśnienie w układzie było tak duże, że rozszczelniło zbiorniczek wyrównawczy, więc wymieniłem chłodnicę. Po tej wymianie dalej węże twarde jak cholera po przejechaniu paru kilometrów. Dałem do innego mechanika, wymienił mi pompę wody bo w starej ukręcił się wirnik, lecz dalej ta sama sytuacja. Węże twarde, chłodnica u góry letnia na dole gorąca, zaczyna przerywać na gazie bo parownik zaczyna być letni i później zimny. Odpowietrzałem nawet sam stosując się do wszystkich metod z forum, lecz dalej nic. Robiłem 5 razy test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i za każdym razem wszystko dobrze, czyli uszczelka nie puszcza. Nie wiem co mam robić, bo nie uśmiecha mi się zatrzymywać co 5-10 km żeby upuszczać ciśnienie z układu. Dalej odpowietrzać? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.