Witam wszystkich, Potrzebowałbym pomocy w diagnozie sondy lambda w e39 M54B22, ja już się poddałem ;-) Pokazuje mi błąd sondy lambda na banku 2 – cylindry 4-6 , została wymieniona na używany oryginał, błąd dalej się zapalał, stwierdziłem że pewnie kupiłem już zużytą, wymieniłem na nową uniwersalną po numerze oryginału, błąd i adaptacje wykasowane… po chwili błąd dalej się pojawia. Zanim kupię oryginał stwierdziłem że poeksperymentuje i zamieniłem sondy miejscami, efekt- INPA dalej pokazuje błąd na banku 2, moje podejrzenie pada w takim wypadku chyba na przewód od ECU do sondy ?? Poniżej 2 odczyty: pierwszy – sonda nowa wkręcona w bank 2, bank 1 oryginał sprawny
Drugi: zamiana sond, na banku 2 sonda oryginalna / bank 1 nowa uniwersalna
Chyba wszystko wskazuje na przewód, czy ktoś może wie jak się do niego dobrać ? czy jest konieczna wymiana kompletnego od ECU do lambdy czy przewód łączy się jeszcze na wtyczkach pod osłoną listwy wtryskowej ?