Skocz do zawartości

DarkDevil

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Osiągnięcia DarkDevil

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zostały wymienione dwa wahacze lewy i prawy "górny tylny łamany" ze wzgledu na to iż stworznie takze byly skonczone ... reszta wahaczy jest w stanie b. dobrym.. poliuretan został załozony na belki lewa i prawa.. 4 szt. i to wszystko reszta w lemforderze ;] z reszta nie ważne w kazdym badz razie to nie w zawieszeniu ... jest problem.. ewentualnie amortyzator ... lub cholera wie co;]
  2. z wyrazami szacunku ale takie komentarze to na google prosze wystawiac... nic nie bylo "drutowane" bo wahacze sa zdrowe w doskonalej formie lecz tuleja jako czesc pracujaca zluzywajaca sie zostaly wymienione ... po co wymieniac caly wahacz?? skoro tuleje siadaja a nie odlew danego wahacza;] po drugie... poliuretany skrzypia jak sa stare i zle nasmarowane , po trzecie montuje sie je z racji takiej iż ich wytrzymalosc jest wielokrotnie zwiekszona on zwyklych "gumowych" elementów zawieszenia ..poza tym jakosc i sposób prowadzenia auta jest nieporównywalny jak na zwyklych tulejach ..to furm jest stworzone do pomocy a nie umoralniania czy wymądrzania sie.. prawda? dziekuje...
  3. DarkDevil

    zawieszenie bmw e39 tył

    witam, byłem na diagnostyce tzw,(trzepaczce) pare dni temu która wykazała zużycie tulei belki lewej i prawej a także tuleje wahaczy pływajacych obu oraz tuleje wahaczy górnych tylnych łamanych .. po czym w aucie zostały zamontowane tuleje poliuretanowe a wahacz górny łamany kompletnie wymieniony firmy lemforder.. problem pojawia sie taki iż w ciąż dalszym odczuwam tzw słyszę stuki metaliczne tępe wydobywające sie z tyłu auta... naturalnie zostalo wszystko sprawdzone , czy wydech luzów niema czy inne elementy podwozia nie są poluzowane itd itp.. specjalista po stwierdzeniu "ma pan zawieszenie w idealnym atomowym stanie" nie znalazł usterki która oczywiscie w trakcie diagnostyki się nie ujawniła ... pytanie brzmi .. co może mi stukac ? prosze nie pisac "moze coś w bagazniku ;p' bo wszystko zostalo sprawdzone.. moze być tak ze amortyzator sie poluzował ? i obija?
  4. no tak racja... a nowe servo nie za tanie...
  5. jeszcze jedno. w chwili gdy woda bedzie w servo .. co dalejj? pompa do wymiany?
  6. ok tak zrobie... dzieki panowie.. lece na garaz i próbuje :)
  7. tak naprawde problem pojawił sie z dnia na dzien po myjce cisnieniowej ... nigdy problemów nie miałem z autkiem a tym bardziej z hamulcami...
  8. witam, zmagam sie z dziwnym problemem lub przewrazliwieniem mianowicie na postoju przy wciskaniu hamulca hydraulicznego wydaje dziwny dzwiek w kabinie.. dzwiek przypomina "zgniatajac karton po soku" jak by delikatne zgrzyty , pompowanie powietrza ... Tarcze hamulcowe posiadam sportowe ATF nacinane nawiercane do tego klocki hamulcowe bosha i sportowy płyn hamulcowy.. płyn hamulcowy jest w normie tarcze maja jeszcze duzy obaszar naciec także sa dobre.. ma ktoś z fanów BMW jakis pomysł ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.