Skocz do zawartości

kam_wis

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318d m47n2

Osiągnięcia kam_wis

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak już kupujesz przedliftową benzynę to 129ps albo 150ps. Po co się pakować w awaryny i niedopracowany silnik? Przyzwoitą 2.0 150ps rok lub dwa lata starszą znajdziesz 10tys taniej. Ale dobrze, że szukasz auta bezwypadkowego :cool2:
  2. Po zdjęciach można powiedzieć tyle, że auto nie ma dużego przebiegu (laminat na tych kierownicach szybko się wyciera). Zrób tak: zadzwoń i się spytaj czy bezwypadkowe, jak tak to spytaj czy ma oryginalny lakier, przebieg, i nie było topione. Jeśli ok to spytaj czy wpisujecie to do umowy. Jak zacznie kręcić to odpuść, jak się zgodzi bez problemu to można oglądać.
  3. Fałszowanie książek serwisowych też jest karalne - do 8 lat pozbawienia wolności za podstepne nakłonienie do niekorzystnego rozporządzania mieniem. Można zgłaszać na policje lub do prokuratury. Moje e90 kombi w dizlu zrobiło w ciągu pierwszych dwóch lat istnienia 160tys :duh: Później emerytura w PL i 10tys rocznie aż dostało się w moje ręce :evil:
  4. Zgadzam się całkowicie, sam nie boję się "robionych" samochodów, ale sęk w tym, że i dobrze zrobiony samochód ciężko znaleźć :lol: . Koło się zamyka, gdy masz trafić na tyfusa to i tak trafisz, choć będziesz stawał na głowie. Ja miałem akurat fart; kupiłem samochód bezwypadkowy, ale tak perfidnie niedoinwestowany, a lakier po 5 latach naprawdę zmęczony. Troszkę mi to rozjaśniło jak wygląda samochód eksploatowany, a nie odpicowany. Jedno jest pewnie - następnego samochodu szukam białego :mrgreen: . Ja się nastawiłem, ze kupuje bezwypadek i jak będzie trzeba to obejrzę i 20 sztuk. Zobaczyłem kilka gniotów ze wstawionymi ćwiartkami. Kupiłem chyba najtańsze auto w zestawieniu. Zaniedbane jak cholera, świciły się poduchy bo taśma walnięta, hamulce zjechane do zera, chińskie felgi, biedne wyposażenie i oryginalny lakier :P
  5. Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie :D Ludzie kupuja auto za 3-40 tys. i sprawdzają jakieś pierdoły typu zawieszenie, układ kierowniczy. Tymczasem większość drogich aut sprowadzanych do PL przyjeżdża po dużych dzwonach, ma podłużnicę z innego auta itp. Auto powypadkowe nie naraża na koszta? Zakładając że ktoś Igłą od handlarza wpadnie na drzewo, nie strzela poduchy i napinacze a samochód nie zachowa sztywności nadwozia to fakt kierujący może nie ponieść kosztów, generalnie może już nie podjąć żadnych czynności życiwoych
  6. DPFa już raczej nie ma. Pytanie co jest w ECU namieszane.
  7. Jak masz skąd podmienić to może jeszcze spróbuj z potencjometrem gazu
  8. Posiada i dwumas i z bardzo dużym prawdopodobieństwem DPF. Jeżeli to dla Ciebie problem to odpuść sobie BMW, serio. Więszkość golfów IV za 8tys ma dwumas, którego wymiana kosztuje 1,5tys. Auto za 30tys musi toto mieć i tyle.
  9. Sprawa wygląda tak: kupiłem auto w październiku. Wygląda na to, że ma wywalonego DPFa, bo rura czarna w środku, a przez 10tys użytkowania nie było procedury wypalania. Poprzednim użytkownikiem był jakiś wieśniak, więc nie wiem gdzie i jak usunął filtr. Po zakupie samochód łapał temperaturę max. 75C więc wymieniłem termostat główny i egr (oryginały BMW). Po wymianie sprawdziłem jak się nagrzewa w ukrytym menu - po wyjechaniu za miasto złapał 87C więc ok, dałem mu spokój i tak jeździłem przez zimę. Po pół roku i ok 10tys. km stwierdziłem, że trzeba sprawdzić co się dzieje z temperaturą. Po pierwsze 3 testy rano, kiedy auto było wystudzone po nocy - bez względu na temperaturę zewnętrzną temperatura cieczy jest 4-5C większa, niż temperatura zewnętrzna z komputera pokładowego. Co więcej temperatura z pokładowego pokrywa się z temp. powietrza wskazywaną przez pogodynkę z androida. Zrobiłem ostatnio przejazd autostradą. Temp zewnętrzna ok 1C. Temp. cieczy 84-84C. Dzisiaj przy temperaturze zewnętrznej 18C pojeździłem trochę po mieście - korki. 85C złapał po ok 4 kilometrach ale jak parkowałem auto to temperatura doszła to 97C, ale wiatraki się nie załączyły (nie wiem przy jakiej temperaturze powinny zacząć dmuchać ani czy mają osobny czujnik temp.) Nie wiem czy tak ma być, wymienić czujnik temp czy może jakiś geniusz wmontował opornik w czujnik temp - o takich też słyszałem. Co sądzicie? Trochę się boję jak temp powietrza będzie 30C
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.