Skocz do zawartości

pyotr99

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pyotr99

  • Urodziny 25.11.1968

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 touring 2000r
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia pyotr99

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Najprościej sprawdzić ładowanie miernikiem bo jeździmy na światłach i elektronika bierze sporo prądu dlatego podczas jazdy może brakować ładowania
  2. pyotr99

    test przelewowy 530d

    Więc wtrysk naprawiony koszt 300pln do tego zawór na pompie wysokiego ciśnienia i jeszcze termostat główny wymieniony bo stary trzymał temp ok. 85*C a powinien 90* i dziwne wibracje ustały a spalanie mniejsze
  3. Ja miałem dziwne drgania a winowajcą był wtrysk i zawór na pompie wysokiego ciśnienia paliwa bez INPY się nie obejdzie
  4. Zobacz sobie czujnik ciśnienia paliwa na szynie wysokiego ciśnienia a może same kabelki przy tym czujniku
  5. pyotr99

    test przelewowy 530d

    No tak tylko ciekaw jestem ja się wyjmą te wtryski bo sam koszt sprawdzenia niewielki zobaczę czy znajdzie sie warszatat czy sam się pobawię
  6. pyotr99

    test przelewowy 530d

    zapomniałem napisać klapek juz nie mam turbina po naprawie zmienione uszczelnienia bo puszczały i geometria się blokowała bywało ze następowało przeładowanie i zmniejszenie dawki paliwa EGR zaślepiałem na próbę ale wtedy silnik łapał błąd więc wyczyściłem i podłączyłem zdaje się ze działa ok Korekcję INPA pokazuje tylko na wolnych obrotach i przy niewielkim dodaniu gazu wtedy trochę rosną a to doładowanie to jest chwilowe 2,4 potem troszkę mniej
  7. pyotr99

    test przelewowy 530d

    Przepływomierz nowy pokazuje nawet 1200 przy pełnym bucie turbina ładuje 2,4 bara podciśnienia silikonowe grucha przy turbinie działa, pompa progowa daje 4,07 bara na wolnych obrotach, wymieniłem też ogranicznik ciśnienie paliwa na nowy katalizatory wycięte to chyba wszystko co do tej pory zrobiłem
  8. Żeby skasować błąd wystarzy przekręcić kluczyk aż zapalą się wszystkie kontrolki i nie odpalać ok 30 sek lub minutę nie pamiętam dobrze potem odpalasz i powinno być ok miałem to samo
  9. Ja zauważyłem ze ciśnienie na listwie wtryskowej miałeś malutkie wtryski leją ale nie zawadzi sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa na listwie znajmemu własnie przez ten czujnik auto potrafiło zgasnąć a winny był naderwany kabelek przy wtyczce czujnika
  10. pyotr99

    test przelewowy 530d

    Test robiłem bo autku brakuje mocy przynajmniej takie mam wrażenie do tego dziwne odgłosy tak jakby falowały obroty na postoju sam już nie wiem początkowo podejrzewałem konwerter ASB ale majster od skrzyń twierdzi że wtedy byłby błąd w sterowniku a takowego brak Jeśli chodzi o wtryski to w INPIe skaczą mi korekcje tzn nie ustalają się na konkretnej wartości tylko zmieniają dość szybko na tych felernych cylindrach od -0,3 do -0,8
  11. pyotr99

    test przelewowy 530d

    Zrobiłem dziś test przelewowy wtryskiwaczy i mam podejrzane dwa wtryski 3 przelał 30% więcej niż pozostałe a 6- 30% mniej Mam pytanie czy oba są do regeneracji niestety nie mogę dodać zdjęć
  12. Z tego co pamietam złącza są przy lewym zawiasie
  13. Jak chcesz poprawnie wyregulować nivo to musisz podnosząc jedną strone jednocześnie obniżać drugą bo jak tak nie zrobisz to się podniesie.... trochę zabawy jest ale można to zrobic najlepiej w dwie osoby jedna siedzi z laptopem a druga mierzy
  14. Zadnego piszczenia nie słyszałem olej wymieniany w zeszłym roku ..opiłków nie było... ubytków oleju nie widać .
  15. Objawy jakie zauważyłem to słaba reakcja samochodu na gaz silnik pracuje dobrze a samochód nie jedzie jest mułowaty choć czasem wystarcza lekkie muśnięcie gazu i pedzi jak szalony . Na D do tyłu się nie stacza ale jak coś leży pod kołem nawet maleńki kamyczek to bez dodania gazu nie ruszy szczególnie przy wjeżdżaniu go garażu cięzko przejechać próg ,czasem przy zjeżdżaniu z górki muszę dodawać gazu bo samochód zwalnia to samo dzieje się przy spokojnej jeździe po równej drodze trzeba utrzymywać obroty na 1900-2000 bo inaczej zwalnia nawet jak jadę 90km/h Dodam ze sprawdzałem inpą i błędów w silniku i skrzyni brak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.