Skocz do zawartości

MedicuS

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 034
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MedicuS w dniu 23 Marca

Użytkownicy przyznają MedicuS punkty reputacji!

O MedicuS

  • Urodziny 05.08.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Audi A4 2.0Tq
    BMW G21 Msport
    było: BMW F20
  • Lokalizacja
    KR

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MedicuS

  1. 90 tys minęło jak jeden dzień.. Bez żadnych usterek. Opony letnie skończyły się po poprzednim sezonie, klocki z tyłu po 70 tys, klocki z przodu nadal w użyciu 😉 Przy 90 tys wymieniony został olej w ZF. W sumie to tyle, w miniony weekend osiołek odwiedził Pragę, piękne miasto, idealne na nieco dłuższy weekend. Trasa powrotna, od drzwi do drzwi, tempomat 160. Dodatkowo kilka co ciekawszych egzemplarzy 😉
  2. Do tego wszystkiego 6gt jest wg mnie ładnym samochodem i również nie mogę zrozumieć dlaczego większość myśli inaczej. Mój znajomy kupił początkiem roku X5 na 22" kołach, w czerwonym kolorze, auto wygląda obłędnie, ale ponieważ nigdy nie miałem okazji dłużej pojeździć SUVem to mam wrażenie, że 6gt pasowałby mi bardziej. Póki co również głoszę herezje, że SUV dopiero na emeryturze, bo za wysoki itd itd.. Podejrzewam, że odpowiednie dobranie elementów zmieniłoby mój tok myślenia. Czas pokaże, chyba, że BMW pójdzie całkiem w design rodem z 7er, wtedy będę musiał zdradzić markę 🙂
  3. Póki co nikt nie odblokował sterownika w PL, jak kolega pisze pozostaje wysyłka do Femto, ale osobiście, aż taki zdesperowany nie jestem. Prędzej właśnie sprzedam i kupię mocniejsze;)
  4. Bardziej znany to jednak kurak, bo bażant to jednak bardziej szlachetny drób, bardziej prawdziwym jest jednak Apacz. Skoda jest ok, to bardzo poprawny samochód, natomiast 3er od samego początku była stosunkowo ciasna i nikt nigdy nie kupował tej marki dla przestronności. Przestronne były 3gt i 5gt potem jako 6er. Niestety w ofercie już ich nie ma.
  5. Przejedź się, jeśli nie miałeś okazji i porównaj przede wszystkim frajdę z jazdy. Jeśli bardziej istotne są dodatki to dopłata nie ma sensu. Jakie ma znaczenie co pomyśli Znajomy, Twój wybór i kropka, ale gwarantuje, że jeśli poinformujesz, że pod maską siedzi prawie 380KM zmieni temat na ten o pogodzie 😉 Moim zdaniem dodatki to coś co najbardziej traci na wartości. Może się mylę, no bo jednak 2.0t jest na pęczki, to ciężko się będzie potem przebić nawet wyposażeniem. No, albo rozważ 30d rwd. Jeśli chodzi o osiągi to jest przyjemny kompromis, cenowo chyba też.
  6. Dołożyłem co się dało, jeśli się nie pomyliłem to tak to wygląda, jakby ktoś chciał wiedzieć. Zwykle większość z nas zastanawia się z czego zrezygnować, a tutaj mamy opór 😉 318i - 362.100 318d - 387.900 320ix - 395.500 320xd - 413.200 330ix - 415.500 330xd - 440.500 340ix - 456.800 340xd - 456.800
  7. JacekLZ, dokładnie po 5 tys to faktycznie jest chytre zagranie z ich strony 😉 Forum to jest fajna sprawa, ale tu każdy wyrazi swoją indywidualną opinię, dlatego finalnie trzeba to przerzucić przez swoje osobiste sito 😉 Ja np gdybym w momencie zamawiania 318d znał swoją sytuację finansową z dzisiaj, wybrałbym 330d, ale postawiłem na bezpieczeństwo i może i dobrze. Pomijając jazdę autostradą, bo wtedy mnie krew zalewa 🙂 Dołożyłbym elementy, których mi obecnie brakuje z wyposażenia i skorzystał z niższych cen samochodu, wyposażenia i przede wszystkim z rabatu 23% 😉 Gdybym mniej jeździł wybrałbym benzynę. Z tym, że pomiędzy 2.0t i 3.0t jest solidna przepaść i tam właśnie to 3.0d mi idealnie pasuje.
  8. "Będzie Pan zadowolony" 😉 Wydaje mi się, że jest to najlepszy wybór jeśli chodzi o trzy litrową doładowaną benzynę 😎
  9. Rwd jest szybsze od awd z rolki, praktycznie w każdym przypadku. Np 318d rwd przyspiesza dokładnie tak samo jak 320xd, sprawdzone empirycznie. Czyli nie przyspiesza. Niemniej jednak x daje spokój w wielu przypadkach. Jeżdżąc quattro nie zastanawiam się tak często w zimie jak przy BMW.
  10. Nie alternatywa, tylko chodzi mi o to, że 30d nie będzie palił w mieście 8 litrów, skoro tyle pali mój muł bagienny 😉 no i nie 118d, a 318d 😉 Może i lepszy Prius, jak ktoś lub charakterystykę bezstopniowej skrzyni. Mam doładowaną benzynę, ale nie jest kombi co powoduje, że na weekend wolę 3er.
  11. W mieście 30d spali 10-12 zależnie od miasta oczywiście, 40i raczej od 12 w zwyż. 18d mojej żony w mieście jakim jest Kraków pali ok 8-8.5. Średnia z 90 tys to 7.00 😉
  12. No i niżej stoi rwd, przez co ładniej wygląda 😉
  13. Ja nadal twierdzę że 30d i 40i to dwa różne bieguny. Natomiast w przypadku 30d zdecydowanie wybrałbym rwd.
  14. To też, ale trzeba też przyznać, że g26 jest zwyczajnie o wiele ładniejsze od g20. Ja osobiście żałuję, że nie pociągnęli jakoś 3gt, bo to był świetny samochód na trasy z mega ergonomicznym bagażnikiem. Z tym, że nieco w poprzednim wydaniu mało zgrabny.
  15. Do 100, aż takiego wrażenia nie będzie natomiast powyżej 100 to jednak 330i stoi w miejscu względem 340i 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.