Skocz do zawartości

Kriss33

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 183
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana Kriss33 w dniu 7 Maja

Użytkownicy przyznają Kriss33 punkty reputacji!

3 obserwujących

O Kriss33

  • Urodziny 08.08.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M2, TMY, V6 , było F10 528 '12, E60 530dA '04r, E39 520i, E30 318i
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kriss33

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

29

Reputacja

  1. Najlepsi mają średnią poniżej 15, ale oni 200 nie jeżdżą...
  2. Nie badałem średniej prędkości. 130 to dopuszczalna prędkość i tyle mi wyszło na utostradzie. Oczywiście trochę remontów jest i się wolniej jedzie. Fakt jest taki, że średnio mi wyszło 15 kWh.
  3. Pojeździłem ostatnio po Czechach. Tam jest kultura jazdy, nikt prędkości nie przekracza, bo pokuta jest duża. Zużycie na autostradzie przy 130 km/h wyszło mi 15 kWh. Dla mnie rewelacja. 350 km dam radę zrobić na trasie oczywiście z dopuszczalnymi prędkościami. Realnie co 300 km ładowanie. Jak jechaliśmy do Pragi mieliśmy po drodze 5 postojów. Tylko 1 z nich to było ładowanie 10 min. W drodze powrotnej 6 min. Najmniejsza bateria Tesli.
  4. Sprawdziłem wczoraj średnią po 10 tys km, 17,5 kWh. To są grosze w stosunku do auta spalinowego. Styl jazdy zachowałem z BMW. Z ładowarki pobrane 2100 kWh
  5. Przelicz sobie ile kosztuje np 50% większe zużycie energii vs zużycie paliwa i wtedy zrozumiesz na czym polega tą bezkarność. Elektryk tankowany w domu wychodzi ok 15 zł na 100 km. Spalinowy podobnej mocy 12 l x7 ok 80 zł na 100 km 50% stanowi 7,5 zł vs 40 zł na 100 km.
  6. O cos takiego chodzi, wiadomo, że nie odzyskasz tego co zużyjesz, ale zawsze coś. Oczywiście nie jeżdżę dynamicznie po to, żeby odzyskiwać energię, tylko dlatego, że lubię 🙂
  7. Ja Ci nie proponowałem przyspieszania, ja napisałem, że jedną z zalet elektryka jest to, że dynamiczna jazda prawie nic więcej nie kosztuje. A co Ty z tym zrobisz czy ktoś inny to nie moja sprawa.
  8. BMFun nie bierz wszystkiego na poważnie. Co do porównywania to jest wszystko możliwe. Dzisiaj koleś zapytał jakie miałem zużycie na trasie. Potem wziął kalkulator i obliczył, że jego kilkunastoletni VW golf na gaz kosztuje tyle samo w trasie, więc nie widzi sensu kupowania elektryka.
  9. W elektryku piękne jest to, że im bardziej przyspieszasz tym bardziej odzyskujesz energię. Dynamiczna jazda jest praktycznie bezkarna
  10. https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/9500350,40-000-zl-doplaty-dla-kierowcow-nowy-program-rusza-w-2024-roku.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.