Skocz do zawartości

dr O.

Zarejestrowani
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E82 135i+

Osiągnięcia dr O.

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Robert z tune-up taką obracał u siebie na rolkach.
  2. Na północy to i ja się piszę na spota
  3. Jakby ktoś szukał E90 to mam do sprzedania swoje 330d (salon Polska)
  4. Dawno mnie nie było. W między czasie udało się poskładać parę rzeczy: - Wagner Competition EVO II - down pipe - profilaktycznie kilka rzeczy serwisowych związanych z bolączkami N55 Aktualnie szukam jakiś sensowny charge pipe żeby móc spokojnie jechać na strojenie.
  5. 135i ma skuteczniejsze hamulce niż 335i. Przód 6-cio tłoczkowe (tarcza 338mm), a tył 2 tłoczki (tarcza 324mm). Do trójek często zakładają od 135i dlatego mnie to zaciekawiło u Ciebie.
  6. Dobra robota - fajnie wygląda i szybko jeździ ;) . Czemu hamulce od 335i, a nie od 135i?
  7. Nawet nie ma do czego się przyczepić ;) super auto i jeszcze lepsze podejście. Przydałoby się na forum zebrać wiedzę na temat n55 w jednym miejscu od posiadaczy takich jak "piotres" bo warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy, a ciężko znaleźć rzetelne informacje.
  8. No to teraz mam dylemat. W kraju nie spotkałem nic polecanego, a po za krajem obawiam się właśnie takich niespodzianek jak u Ciebie.
  9. Elegancko, mechanicznie identyko jak moja (n55, manual). Nawet plany podobne jak u mnie ;) Myślałeś coś o wymianie charge pipe, bo nie mogę namierzyć nic sensownego i szukam podpowiedzi.
  10. Emulator do sondy zda egzamin?
  11. Z katalizatora znaczy się ;) no to niedługo zakupy i będę działał. Od czegoś trzeba zacząć. Nie mogę znaleźć info jaki CP zakupić. Ma ktoś sprawdzony jakiś komplet?
  12. Jak ma się sprawa z błędami na desce po zamontowaniu DP? Trzeba kombinować coś przez kompa?
  13. Po długich poszukiwaniach, sprawdzeniu autek krajowych i zagranicznych udało mi się znaleźć coś małego ze sporym zapasem na przyszłe mody. Z racji tego że ostatnio poruszam się BMW (E90 330d) tym razem też padło na tą markę ;) Autko bez jakiegoś rewelacyjnego wyposażenia, bo chodziło głównie o mechanikę. Na wstępie "jedynka" dostała nowe filtry, olej, czyszczenie elektrozaworów vanos, czyszczenie zaworów, zimówki, drugi komplet felg z oponami na lato. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione telefonem na szybko. Na dzień dzisiejszy pełna seria, ale piszę tu po to żeby zasięgnąć rady i konkretnych informacji co do poszczególnych "gratów", bo nie jestem szczególnie zorientowany jeśli chodzi o ten silnik, więc do sedna: - jaki i skąd zasięgnąć downpipe i charge pipe (też jest plastikowy jak w n54 ??? ), - jakim zestawem (czy rzeźbić jakiś???) zastąpić seryjny filtr powietrza wraz z dolotem, - IC tylko wagner???, - coś jeszcze jest konieczne przy silniku n55 żeby spokojnie go później stroić ???, - jak się ma sprawa ze sprzęgłem ---> skrzynia manualna ;) Proszę o wszelkie porady co do tego silnika, całej mechaniki i ogólnie modelu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.