Skocz do zawartości

Barto.X3

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 touring at 2001 m54b22
  • Lokalizacja
    Ogrodzieniec

Osiągnięcia Barto.X3

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Barto.X3

    Bicie kierownicy

    Do wymiany przednie amortyzatory?
  2. Psikaj plakiem to sie okaze czy nie ciągnie lewego powietrza:)
  3. Wymieniłem całego vanosa. Teraz czuję, że fajnie jedzie to 2.2.Przed wymianą jeżdżąc na trasach po 1000km do niemiec przy pelnym bagażniku, torbach na kanapie i w dwie osoby to różniw wychodziło ze spalaniem. Między 11 a 15litrów lpg na 100km przy prędkościach 130 150. Teraz na zregenerowanym vanosie i ustawionych wałkach brał 12 13litrów przy tak samo załadowanym aucie.
  4. Wybierak chyba nie ma fizycznego połączenia ze skrzynią. Może elementy wybieraka puchną i stąd problemy ze zmianą jego położenia?
  5. Też mam b22 z automatem i lpg. Podłącz inpe i sprawdź vanosy podczas jazdy. Na wolnych obrotach mogą sie zgrywać ale podczas jazdy mogą sie rozjeżdżać. U mnie podczas jazdy różnice dochodzą do 40stopni na wałku ssącym. Czujesz dużą różnicę między jazdą na benzynie i lpg?
  6. Tez miałem problem z PDC tyle, ze wymieniłem wiązkę i jeden czujnik. Oczywiscie używane oryginaly. Zaplacilem 40 zł. Znajomy z intercarsu mówił, ze biorą zamienniki pdc a potem zwracają bo nie działają.
  7. Po drugim sprawdzeniu sam zakładałem alternator takze montaz jest poprawny. Bedzie kolejny raz wyciagany i oddany do innego zakładu. Winny był regulator napięcia. Założony oryginał Bosch. Teraz ladowanie ponad 14. Poki co zniknęły problemy z chwilowym sporadycznymi wahaniami obrotów podczas jazdy (automat). Spalanie na trasie zeszło do 10 litrów lpg Wolne obroty trzyma w okolicy 650, wcześniej 550. Co dziwne przy odbiorze alternatora była instrukcja jak go podłączyć. Ponic to ma duże znaczenie. Instrukcji niestety nie widzialem. A prosiłem za pierwszym razem zregenerować raz a dobrze... Taki to byl sprawny regulator napięcia według panów z Sosnowca. Dali ciała fes...
  8. Uszczelka miski, delkla, uszczelniacze zaworowe, pierścienie... dużo miejsc gdzie olej może "uciekac" Spalenizna to może olej wypalajacy się na blasze nad kolektorami? U mini po wymianie uszczelki pokrywy tam uciekał i też czułem spalenizne. Kilka razy sprawdzałem śruby i po pół obrotu dociagalem aż zrobiło zrobiło sucho.
  9. U siostry w e46 2.0d kontrolka akumulatora świeci pol sekundy po przekręceniu na pozycje 2 a potem gaśnie. Problemu z ładowaniem nie ma. Sprawdzałem multimetrem przejścia między silnikiem a karoseria i jest dobrze. Jestem za granicą także nic sam już nie sprawdze. Czekam na elektryka. Moze coś wyczaruje. Elektryk wydał werdykt: Alternator nie puszcza prądu na instalację, nie ląduje. Sama instalacja w aucie sprawna bez zwarc itd Regenerowany i po tygodniu sprawdzany... Nie polecam pseudofachowcow z Sosnowca ul.braci miroszewskich.... zakład duży, pracownicy wygadani ale cos nie dają rady...
  10. W inpa 11.1 - 11.2 Ide sprawdzić do bagażnika. Zauważyłem, że przed odpaleniem silnika z kluczykiem w pozycji dwa nie świeci się kontrolka ladowania. Wcześniej zawsze przed odpaleniem świeciła się i gasła w momencie odpalenia silnika. Przy silniku stale 11.52 Bagażnik 11.50 - 11.54 Po włączeniu xenon, klimy ,przeciwmgłowe przód, tył, grzanie obu foteli na maksa pokazuje +-11.20
  11. M54b22, automat, LPG. Naszło mnie by sprawdzić ladowanie alternatora. Na głównych srubach koło silnika miernik pokazywał 12.2 bez obciążenia. Po włączeniu wszystkiego co się dało spadło do 11.8 po czym auto do mechanika ( z braku czasu ) by wyciągnął alternator a ja już miałem nagrany warsztat który go zregeneruje. Wymieniono łożyska, szczotki, coś tam przetoczono. Regulator został, sprawdzano na maszynie z komputerem - sztywne 14.4. Miałem trasę do Niemiec 1100km. Wracając, na granicy 400km od domu przepalilo bezpiecznik od LPG. Zaczęło migać ladowanie. Skończyło się na lawecie z ubezpieczalni. Osobiście pojechałem z alternatorem by go sprawdzono. Znowu na maszynie sztywne 14.4 z obciążeniem. Poprawiono jakieś luty. Zakładając go do auta dałem też nowy napinacz paska i rolkę prowadzaca. Paski wymieniałem jeszcze w tym roku. Aku naladowalem i zrobiłem przejażdżkę parę km. Ladowanie migało co jakiś czas. Pojezdzilem na benzynie i gazie. Bez różnicy, wciąż czasem migało. Wróciłem pod dom, sprawdzam ladowanie a tam 11.9 Przed regeneracja nie bylo problemów z prądem i kontrolka ładowania. Nigdy też wcześniej nie sprawdzałem jak alternator ładuje. Po pierwszym teście poleciał na regeneracje. Czasem gasły wyświetlacze w zegarach. Moze z 5 6 razy od momentu zakupu auta. Jeżdżę jakieś 2,5roku. Akumulator ma 2lata Czego się złapać? Aaa właśnie. Sprawdzałem czy prąd "ucieka" ale po 15minutach poziom napięcia nawet podskoczył o jakieś 0.10
  12. Zamów olej u Maćka z czescidobmw ;))
  13. 360zl zregenerowany nastawnik z oddaniem swojego, do tego tego robocizna 160zl i uszczelki pokrywy jeśli nie były wymieniane. Ewentualnie czujniki, najlepiej oryginały.
  14. Wizualnie musi byc "wylizany" to każdy Ci powie. Jak jest czysto i pachnąco to dobrze swiadczy o wlascicielu. Jak sprzedawalem e83 z 3.0d i automatem to tez bujalem się dwa miesiace by sprzedac. W opisach wszystkie wymiany i naprawy byly opisane. No po przexzytaniu opisu miałeś odpowiedź na kazde pytanie jakie bys mógł zadać. Na jakims forum znalazlem krótki post by pisac tylko o zaletach, pominąć naprawy, wymiany i ile kasy poszło w auto. Za kilka dni auto sprzedałem. Fakt, miałem zajebiste wyposażenie i wizualnie było malina ale dopiero po zmianie opisu zaczeli dzwonic i pytac. Kupil pierwszy oglądający.
  15. Rozkoduj Vin. ABS, ręczny, trakcja to jakby czujnik ABSu nawalił. Kilka dni temu spadłem tyłem z krawężnika i wywaliło to co u Ciebie. Wymiana czujnika i po problemie w moim przypadku. Brak mocy i trzęsienie to może czujnik wału? Jeśli będziesz wymieniać to tylko na oryginal. Mi zamiennik meyle padł po 100km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.