Skocz do zawartości

czoperko

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46

Osiągnięcia czoperko

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie ;) Posiadam BMW E46 320D 137KM Moje pytanie brzmi,jak mogę zprawdzić stan silnika? Czy na przykład pierscienie,cylindry albo tłoki są wporządku,mogę to zrobić naprzykłąd sprawdzająć kompresje w cylindrach? Drugie moje pytanie to,czy zuzyte uszczelniacze zaworow mogą wpłynąć na moc silnika? i czy mogą one jakoś zaszkodzić silnikowi? I czym mogło to zostać spowodowane,ze sie "rozszczelnily"? ;) Pozdrawiam Patryk ;)
  2. Nie znam się ale wydaje mi się,że miał komppletnie inny problem ponieważ mi silnik nie bierze oleju nie kopci w momencie wchodzenia na obroty co za tym idzie stan oleju jest taki jaki był i mogę go bez problemu zgasić a chyba jakby mi zaczął brać olej do silnika to chyba bym nie mial takiej mozliwosci prawda?
  3. Witam wszystkich formuowiczów ;) Jestem tu nowy,swoją przygodę z BMW 320D 137KM zaczełem niedawno. Miałem dziś bardzo niepokający problem a mianowicie podczas jazdy dwupasem przy predkosci okolo 120km/h strzelilo mi coś pod maską rownocześnie wtedy silnik sam wszedł na maksymalne obroty od razu przekrecilem kluczyl i zgasilem silnik,dojechalem do konca skrzyzowania tocząc sie i sprobowalem odpalić,okazało się,że akumulator padniety pokrecil z trzy razy i nic... Auto scholowałem do domu pod maska wyciekl plyn z chlodnicy nabilem go podlączyłem akumulator i po jakis 3 dluzszej probie silnik odpalil chodzi rowno mocy nie stracil,gdy pojezdzilem troche silnik poraz kolejny wpadl mi na FULL obroty(gdy mu troche dalem po cylindrach) zmienilem bieg z 2 na bieg 3 wtedy obroty momentalnie spadly co dziwniejsze poziom wody nagle wskoczyl na poziom czerwony wiec w momecie wylaczylem silnik przeturlalem sie z 200m i znow wlaczylem zaplon,zeby sprawdzic temperature byla dalej na MAX po czym sprobowalem kolejny raz i temperatura w kilka sekund spadla do normalnej oczywiscie dzialo sie to wszystko podczas kolowania samochodu potem wystarczylo wrzucic drugi bieg i auto normalnie w chodzie zapalilo i dzialalo na normalnej temperaturze. Dojechalem do domku bez problemu,teraz moje pytanie brzmi czym jest spowodownae wchodzenie silnika na tak wysokie obroty? I dlazego wskaznik temperatury zaczal "krecic" bo raczej temperatura z maksymalnej nie moze spasc w 10 sekund do normalnej prawda? Jestem kompletnie zielony,auto idzie do mechanika w poniedzialek,ale tak z ciekawosci chcialbym spytac i dowiedziec sie czegoś wiecej ;) Pozdrawiam Patryk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.