Skocz do zawartości

Golian

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 525i
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Golian

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam , posiadam BMW E61, rok. 2005 , zwykłe lampy z funkcja auto, chciałbym zmienić na światła do jazdy dziennej, jestem z Lublina, czy ktoś może mi pomoc. Pozdrawiam !
  2. tak było wczoraj po zgaszeniu kazał sobie dolać 1 litr.... a w ten piątek wymieniałem....
  3. Dodam że dzisiaj rano odpaliłem auto i olej pokazał 5 kresek / kwadratów, ale potem jeżdżąc po mieście sprawdziłem i miałem już tylko dwa.... wieczorem pojadę na komputer to może on cos powie
  4. cykanie... jak oleju jest minimum i zanim dotrze na górę to potrafi cykać.... zawory nie wiem jak to nazwać.... dotrze olej przestaje.. to jest kwestia kilku sekund,
  5. Witam! W piątek wymieniłem olej w silniku 5W30 , silnik 2.5 N52, dodatkowo zrzuciłem uszczelki w tej małej chłodnicy oleju, bo ciekł olej, dzisiaj jadąc samochodem po zgaszeniu silnika zaświeciła mi się żółta kontrolka oleju żeby dolać litr.... , i nie wiem co to może być ? dodam że zanim wymieniłem te uszczelki w tej chłodnicy małej jak ciekł olej to ten czujnik pokazywał chyba dobrze bo nawet na zimnym silniku przy odpaleniu było słychać przez 2-3 sekundy charakterystyczny dzwiek jak jest mało oleju, i w tym tygodniu dwa dni przed wymianą na zimnym silniku był dźwięk jak mało oleju tez taki sam czas , ale już czujnik pokazał 3-4 kreski po rozgrzaniu a wcześniej od razu po rozgrzaniu pokazywał komputer ze mało oleju. Nie wiem co teraz robić ? można jakoś zdiagnozować czujnik czy to może coś innego ? jutro pojade na komputer. Bardzo proszę o pomoc i przepraszam jeśli napisałem w sposób nie zrozumiały....
  6. Tak niebieski... ale ja miałem zalany różowy G12.... i to koncentrat zmieszany na -34 stopnie. a oni lali niebieski i to koncentrat... no mniejsza w to. wydaje mi się że pompa się już kończyła a gazownicy zrobili swoje.
  7. Jutro się wybiorę tam do gazowników, mam ten płyn w butelce zlany i pogadam z szefem... bo to nie moje pierwsze auto w gazie, ale już na początku on długo się przełączał na gas i leciało zimne powietrze...., on już wtedy dawał znaki że jest cos nie tak... ale oni tłumaczyli że tak ma być.. już sam nie wiem czy odpuścić i tylko pojechać tam i opier.... szefa i pracowników i olać to.... A i druga sprawa co sądzicie na temat używek ? bo mam dwie jak już wspomniałem wcześniej... jedna to która leży na półce i czeka... i mam zwrot w razie czego... druga która będzie w poniedziałek która będzie zdjęta z auta też z możliwością oddania kasy.... a trzecia to nowa firmy piersburg... jakieś rady ?
  8. Witam ponownie ! Dziękuje Serdecznie za odzew na mój post. Mechanik wyciągał pompę i sprawdzał, i odpowietrzaliśmy tak jak instrukcja mówi.... Ale po wyciagnięciu i ostudzeniu jej i założeniu jej znowu nie działała i co najlepsze po nagrzaniu sinika już tez przestała... Powiem Panowie że te cyrki zaczęły się od kiedy w samochodzie założyliśmy gas... jak śię okazało panowie od gazu nie odpowietrzali go tak jak instrukcja mówi tylko jak większość samochodów, po drugie płyn który był miał kolor różowy a panowie od gazu lali niebieski i to koncentrat co pokazało badanie na zamarzanie płynu i wyszło że płyn miał - 60 stopni... ogólnie zamówiłem pompę i czekam i zastanawiam się czy może używkę bo zapronowali mi używkę która nie leży na półce a jest na aucie i powiedzieli że jak nie będzie chodzi tak jak trzeba zwrot kasy.... zastanawiam się nad tym wyjściem ,że mam wyrozumiałego mechanika to mogę taka próbę podjąć.... Jakieś sugestie ? aha i nie mam tej dodatkowej pompy :) ale zastanawia mnie fakt ze posiadam guzik " REST " i dodatkowo w ustawieniach nawiewu jest jakąs opcja z dwoma zegarami jest ikonka auta z taki podgrzaniem cos takiego... postaram się zrobić zdjęcie i wstawić. mechanik powiedział że on tu nigdzie webasto nie widzi... i zastanawiam się do czego to służy...
  9. Witam ponownie ! Panowie jeszcze mam pytanie gdzie znajdę ta drugą pomocnicza pompkę ?
  10. Witam Szanownych Panów ! Na wstępie chciałbym się przywitać i przeprosić że robię to teraz. Pisze w nawiązaniu do tematu elektrycznej pompy wody, u mnie objaw jest następujący : silnik zimny auto stoi cała noc, odpalam auto silnik chodzi itd... kiedy już po pewnym czasie załączam nawiew to leci zimne powietrze i tak nawet gdy silnik się nagrzeje.... ale gdy wyłączę silnik i po 2 min. włączę ponownie silnik leci ciepłe powietrze idt... i to samo jest gdy na zimnym silniku chce zrobić odpowietrzanie to pompa nie startuje nic się nie dzieje... ale gdy odpalę i zagrzeje to zasuwa... pompa była zdjęta i rozebrana w środku wygląda jak nowa.... i nie wiem Panowie co o tym myśleć, były błędy jeden z nich to brak komunikacji i cos z dodatkowa lub pomocniczą pompą wody a ostatniego nie pamiętam jutro napisze bo jutro będę znowu u mechanika, Panowie proszę o jakieś rady, propozycje ? Z góry dziękuje!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.