Witam :) a więc autko mamy już przeszło 2 lata ale przysporzyło nam już tylu problemów :( wymiana silnika to chyba najdroższe co wymienialiśmy , wymiana wszystkich amortyzatorów gazowych , a teraz kolejny problem i tu mam pytanie , mianowicie w samochodzie rozładowuje się akumulator i to za jedną noc , dodam że zakupiliśmy nowy w kwietniu tego roku firmy bosch , jeśli jeździ się dłuższe trasy nie ma problemu ale jeśli pozostawi się auto jeden dzień nie jeżdżone to niestety już nie odpali . w warsztacie gdzie kupiliśmy akumulator sprawdzali pobór prądu i okazało się że jet on ponad 1 mA a szukanie przyczyny kosztuje 50 zł za roboczo godzinę więc odpuściliśmy bo w lecie nie było zbyt wielu problemów bo dużo się jeździło , jakieś 2 dni temu temperatura spadła do -3 stopni i autko znów nie odpaliło więc zdecydowałam się oddać do elektromechanika i prawie się załamałam :( , okazało się że sterownik który jest zamontowany w bagażniku zawilgną z powodu przypuszczam nieszczelnej klapy która też jest częstym problemem w tych samochodach zapieka śruba i trochę podnosi klapę bagażnika do góry i tam musiało się rozszczelnić i gdy padał deszcz to lało się do środka , dzwoniłam na serwis serownik taki kosztuje na jednym powiedzieli mi 6 tysięcy a na drugim 11 tysięcy nie wiem skąd takie ceny ??? Elektro mechanik powiedział że poszuka coś tańszego i znalazł taki za 900 zł używany , pytanie moje czy spotkał się Pan z podobnym problemem ? mam też pytanie czy klocki ATE są godne polecenia i ile kosztuje wymiana klocków z tył i przodu i czy czujniki zużycia klocków są montowane fabrycznie w klockach czy montuje się je jako oddzielny element ? dużo pytań jak na pierwszy raz i trochę chaotycznie ale interesują mnie takie rzeczy pomimo tego że jestem kobietą :D