Skocz do zawartości

DejvvE46Coupe

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 Coupe 323Ci

Osiągnięcia DejvvE46Coupe

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Ostatnio pojawiły się dziwne dźwięki w moim E46. Otóż od 1,5tyś/obr do około 2,2tyś /obr są jest jak auto spada i wchodzi na obroty jest taki dźwięk blachy... Wyczaiłem na kanale że dzwięk dobiega z rury wydechowej a dokladnie z przedniej części wydechu jeszcze przed środkowym katalizatorem. Pytanie czy w tym aucie (2 sondy lambda, 323Ci) są dwa katalizatory czy jeden ? jeżeli wybebesze katalizator, pojawi się błąd na licznikach ? Co w tym przypadku radzicie zrobić ? Z góry dzięki :)
  2. Teraz już mi też działa pod win7, tyle że mam dostęp tylko do ENGINE, inne zakładki odpadają bo wywala błąd i np w airbag nie wejde, nie wie ktoś co może być tego przyczyna ?
  3. Witam. Mam następujący problem z inpą. Sprawdzałem już dużo wersji i z każdą jest tak samo. Inpa się łączy z autem, wchodze w ENGINE wszystko działa, pokazuje paramtery itp. Jednak inne opcje te poniżej Engine czyli Body itd nie działają, chce wejść w airbag i niestety wywala błąd i poza ENGINE nie działa nic. Chciałem sobie skasować błąd poduszki i nie ma jak :( Po wciśnięciu airbag wyskakuje info brak odpowiedzi z centrali, program zostanie anulowany. Wie ktoś co zrobić ? Z góry dzięki :)
  4. Jak to zdiagnozować ? Przez Inpe ? Jeśli kompresor niby działa poprzez podpięcie Inpy, to może jest jakiś sterownik/czujnik który odpowiada za wysokość tylnego zawieszenia ?
  5. Witam. Ostatnio pojawił się problem z kompresorem w E61, który dopompowuje tylne zawieszenie np. kiedy coś załadujemy aby auto nie było siadnięte na tzw "glebie" Zawsze działal rano przy odpaleniu auta dopompował to co stracił lub przy załadowaniu bagażu. Teraz niestety nic a nic, z dnia na dzień brakuje powietrza a auto coraz bardziej siada. Najlepsze jest to że po podpięciu pod Inpe i ustawianiu wysokości tyłu, kompresor się włącza i normalnie pompuje tyle ile sobie ustawimy. Ma ktoś pomysł na tę usterkę ? z góry dzięki :)
  6. ok, będe jutro pisał co i jak, jakbym nie mógł go rozebrać :) Idzie tą mate jakoś naprawić ?
  7. Mało tych modułów po 50PLN i trzeba jeszcze dobrać numery żeby pasowały. Tyle że w moim przypadku rozbierałem moduł komfortu i czyścilem przekaźniki od centralnego zamka (chociaż nie było co czyścić). A najważniejsze jest to że ja nie mogę zakodować kluczyka jak kolega z postu który mi podesłałeś. To nadal moduł komfortu ? Jak wygląda sprawa gdyby była to wina kluczyka ? Da się przełożyć płytki i zaprogramować ? Auto będzie odpalało ?
  8. Nareszcie znalazłem przyczyne dlaczego mój fotel nie grzeje, otóż poruszałem się troche po fotelu i kiedy siedzę lekko w innej pozycji (naciskam fotel gdzie indziej), to cały czas grzeje i wszystko śmiga. W takim razie przyczyny trzeba szukać w macie czy czujniku temp ? Mogę uzyskać teraz dokładniejsze info jak się za to zabrać ? Z góry dzięki :)
  9. A jak wygląda sprawa gdyby uszkodzony był kluczyk ? Bo chyba tylko tyle pozostało. Można kupić inny i przełożyć środek i zaprogramować ? Imobilajzer będzie wtedy działał ? auto odpali ?
  10. Witam raz jeszcze. Tak jak pisałem, wymieniłem wzmacniacz antenowy i bez efektu... dalej nie działa nic z pilota... jestem załamany. Wziąłem się zatem za moduł komfortu, okazuje się że przekaźniki są czyste bez żadnej śniedzi jak nówki, ale i tak ich przeczyściłem. Podlączyłem na chwile pod auto żeby zobaczyć jak pracują i z przycisku w środku auta wszystko działa, styczniki chodzą ładnie auto sie otwiera i zamyka a z kluczyka nawet nic nie tyka w przekaźnikach, zero reakcji... Co więc teraz mi doradzicie ? zezłomować auto ? :mad2:
  11. Rozumiem że mam pobrać te 2 pliki "gotowce" ? bo kolejne sa pod XP Fotele sportowe, pełna elektryka.
  12. ok, dorwałem na miejscu taki wzmacniacz, dzisiaj wieczorem jade to sprawdzić i dam znać.
  13. Witam. Wiem że tych tematów jest tu moc, ale chciałem zapytać czy ma ktoś i wie skąd pobrać na 100% działającą INPE pod Windows 7 64-bit ? Najlepiej jakby była po angielsku, na polski już nie licze. Moja Inpa po podłaćzeniu pod samochód wyłącza mi komputer... :| Z góry dzięki i pozdrawiam
  14. ok, sprawdze jeszcze INPĄ, tylko że nigdzie nie mogę dorwać dzialającej pod Windows 7... , może macie jakieś żródło ? Co do zamiany przycisków to robiłem to i podłączając pod przycisk pasażera, fotel kierowcy dzieje się to samo. Na panelu nie ma przepalonych ścieżek.
  15. Napisałem że wymieniałem baterie w kluczyku i sprawdzałem, ma napięcie ponad 3,7V Co do kodowania to kodowałem x razy ale bez skutku. A co do modułu komfortu, dzięki za info widzę że jest sposób na przeczyszczenie a nie tylko wymiane przekaźników, jednak tak jak opisałem wszystko w pierwszym poście, moduł komfortu jest padnięty wtedy kiedy nie działa otwieranie/zamykanie przyciskiem na konsoli a mi to działa zawsze. Nawet dzwoniłem do człowieka który zajmuje się naprawą modułów i powiedział że jeśli przycisk działa to wstępnie można by wykluczyć ten moduł. Najbardziej jestem ciekaw tego wzmacniacza antenowego, czy ma ktoś informacje że jest też odpowiedzialny za centralny zamek ? Looknijcie na link, niby jest ale nie wiem jak w przypadku coupe, bo jest inny jak w Touringu. viewtopic.php?f=15&t=145398
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.