Skocz do zawartości

myqel

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 120d automat 2006r

Osiągnięcia myqel

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dorzucę swoje 3 grosze do tematu na własnym przypadku w e87 2006r: Jeśli masz problemy: - dziwne działanie "automatycznej wycieraczki" np zawieszanie się całkowite po chwili działania - "odbijanie" wycieraczek po powrocie na ok 5cm od dołu tak że zasłaniają lekko widok przez szybę Winowajcą jest właśnie w/w omawiany przekaźnik - jest on 2 obwodowy i ze starości się zawiesza powodując spadki napięcia, można chwilowo podmienić z przekaźnikiem tylnej wycieraczki ale najlepiej kupić nowy - koszt ok 12zł nie musi być z asso :D pozdrawiam.
  2. Hej, na pierwszym i trzecim zdjęciu masz w dolnym lewym rogu oprawkę ale halogen a w niej żarówke 10w. Całość obracasz i wyciągasz. Dla ułatwienia lokalizacji żarówka jest poza całym zespołem pozostałych żarówek a więc nie trzeba otwierać pokrywy - ale tak jest lepsze dojście :)
  3. Witam kolegów, borykałem się także z problemem zapachu oleju przekładniowego po wymianie w automacie. Po rozgrzaniu skrzyni po zatrzymaniu było czuć wszechobecną słodkawą woń ATFa aż mnie mdliło. Żadnych wycieków wszystko suche. ROZWIĄZANIE: - za dużo oleju, należy trochę upuścić do stanu delikatnego przelewania jak silnik chodzi na P i tyle. w teori jest tak że wew skrzyni jest bufor powietrzny na gromadzienie się oparów i jeśli tej przestrzeni jest za mało to po nagrzaniu zaczyna wypychac opary przez odpowietrznik i ot cała filozofia :) U mnie mechanik troszkę przelał o ok 2 setki przy wymianie i upuszczając do poziomu prawidłowego problem zapachu zniknął natychmiast bo odpowietrznik nie ma już potrzeby sie otwierać. pozdrawiam
  4. Witam, takie falowanie obrotów (z filmiku) daje problem z podgrzewaczem płynu chłodzącego, zwłaszcza że wskazuje na to zapisany błąd. Najprawdopodobniej jest do wymiany. pozdr.
  5. Witam, nie chce zakładać nowego tematu więc dopisuje tutaj.tak w skrócie: Auto to E46 2000r sedan 330d Mam problem z uzbrajaniem/zamykaniem z pilota ale tylko po opadach deszczu więc tak: - jak jest ciepło działa wszystko idealnie, pilot działa z 30m za każdym razem nawet po kilkodniowej przerwie (więc słabą baterie wykluczam) - jak popada deszcz nie da się z pilota ani uzbroić alarmu ani zamknąć auta , nie da otworzyć i zamknąć szyb z pilota - po zamknięciu przez klucz w drzwiach guzik na pilocie zamykani zapala światło wew kabiny. - czujniki drzwi na desce rozdzielczej sygnalizują prawidłowo otwarcie. - zamykanie i otwieranie z wew. guzika na konsoli przy lewarku działa za każdym razem( czyli przekaźniki w module komfortu są ok?) na moją logikę to coś zalewa i robi zwarcie. kiedy wszystko działa to zauważyłem, że tylko drzwi kierowcy muszą być zamknięte aby uzbroić alarm, reszta drzwi może być otwarta lecz ryglują sie z centralnego, dopiero po domknięciu alarm się uzbraja sam więc to może zwarcie powstaje właśnie w drzwiach kierowcy? rozbierałem drzwi kierowcy ale wszystkie wiązki wydają się być ok, nie wyczuwam na nich wody. gdzie jeszcze szukać przyczyny? proszę o podpowiedź.
  6. wzakzówka ekonomozera nie działa.
  7. Witam, pompa zakupiona i wymieniona, powiem tak nie to auto :) Na jałowym pompa daje 3,6 mbar na pełnym ciągu 3,5 mbar. I tu własnie nie wiem czy ten motor ma tak mieć czy powinno być ok 4.0 mbar i szukać przyczyny na zaworku regulującym ciśnienie? Gdzie on jest? pozdr.
  8. Hej, szukaj kolego jeszcze przyczyny po elementach które przenoszą większe obciążenie przy ruszaniu/jeździe. Zostaje Ci jeszcze rozrząd, dwumasa, pompa vakku itp. pozdr.
  9. Dzieki kolego a czy taka pompa bedzie ok, wiem ze zamienników nie warto ale to ponoc to nie jest zamiennik: http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-318d-320d-330d-opel-omega-2-5dti-i6196711008.html pozdr.
  10. Witajcie, e46 330d 2000r wrzucam filmik z livedata, czy pompa progowa umiera? odpala normalnie ale kreci tak ze 2-3 sec, opóźniona reakcja na gaz oraz słabsze osiągi. 3.6 mbar na wolnych obrotach 3.05 na pełnym bucie
  11. Witajcie, potrzebuje pomocy w przestawieniu licznika z MIL oraz galonów/km na KM i litry/km w E46. Mam interfejs OBD USB. Może jest ktoś z okolicy krakowa, chętnie podjadę i poniosę wszelkie koszta. z góry dzieki Michał
  12. Z tego co wiem nie w każdym, ja mam z 2000r przedlift, kumpel ma 2003r polift i obaj nie mieliśmy klapek seryjnie. Jesli nie wiesz czy masz klapki łatwo to sprawdzisz, wsadzasz ręke pod kolektor ssacy i musisz organoleptycznie wymacać mechanizm sterujący oraz gruszke. Jeśli masz tam pusto to masz spokój. pozdr.
  13. Witaj, sprawdź wiatrak Visko, czasem jeśli sprzęgło viskotyczne pada to spina za wcześnie i wiatrak dostaje za duże obroty zmieniając swoją geometrię od siły odśrodkowej i zaczynają uderzać po kompresorze klimatyzacji.
  14. Witajcie, w 330d jest tak, że na głównym przewodzie podciśnienia są 4 krućce - w kolejności podpięte do: 1 turbo, 2 EGR, 3 poduszki, 4 zaślepiony. Kazdy z nich ma trochę inną średnice a co za tym idzie inne wartości zasysania więc na pewno na cienkich przewodach nie ma już -0.9 lub -1.0 bara. Mało tego same zaworki pełnią rolę regulatorów podciśnienia i są półprzepuszczalne (słynne filterki) i tutaj znów mamy spadek podciśnienia. U mnie przy samym turbo i EGR wartości wynoszą ok -0,65 bara.
  15. hej, na pewno spust jest w zbiorniczku wyrównawczym na jego dnie, przypinasz wężyk i odkręcasz plastikowy koreczek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.