Skocz do zawartości

qbart_

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330D

Osiągnięcia qbart_

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Innej możliwości w tym momencie nie mam bo czas mnie goni, kupie LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 i zobaczymy co się stanie. Na chwile obecną dziękuje za pomoc, jeśli cokolwiek się zmieni będę dopisywał. Pozdrawiam Edit: Tak jak wcześniej odma, filtry, olej, odma, świece żarowe, sterownik świec zmienione poprawa może delikatna jak patrze teraz na filmiki. Tak jak pisałem tak zrobiłem i wlałem 0,5l moly liqui 2666 na niecałą połowę zbiornika i prawie całość przepaliłem dużo przyspieszając. Następnie zatankowałem zbiornik vervy na orlenie, następny w Niemczech ale tam nie było wyboru jakości paliwa i tak zrobiłem do UK 1600km. Oto efekt, szału nie ma bo coś zakopci ale jest jak dla mnie duuuuużo lepiej. Dla zainteresowanych filmy do porównania na pierwszej stronie tematu. Kupie jeszcze raz jakiś uzdatniacz, prawdopodobnie "Forte Advanced Formula Diesel Treatment" bo ma dobre opinie w sieci i wleje na połowę zbiornika może będzie jeszcze lepiej. Tak na marginesie nie wiem co wpłynęło na poprawę, może po wymianie odmy olej zalegający gdzieś w rurach musiał/musi się wypalić do końca albo trasa ponad 3000 km + płyn do czyszczenia wtrysków i lepsze paliwo dało radę... Tak czy inaczej będę obserwował dalej i zdawał relacje. Pozdrawiam
  2. Zapomniałem, co do wtrysków i uszczelniaczy na razie się wstrzymam, auto musi zaraz jechać do UK i boję się za to zabierać.
  3. Cześć Jeśli będziesz miał czas i mógłbyś pomóc to może uda nam się zorganizować spotkanie w przyszłym tygodniu. Chłopaki podłączali już 3 razy i nikt nie podał mi logów/korekt z wtryskiwaczy, komp teraz nie pokazuje błędów(tak mi powiedzieli). Planowałem jutro podjechać do serwisu "Góra" z Częstochowy(http://www.gora.bosch-service.pl/) bo podobno dobre diagnozy stawia i ma doświadczenie. BTW nie napisałeś przyczyny/rozwiązania problemu z kopceniem Twojego samochodu : D.
  4. Cześć, Kopcenia na czarno jako tako nie ma w dużej ilości, problem to niebieski dym który widać na filmach. Czarne spaliny mogą pojawić się po odpaleniu w czasie dodania gwałtownie gazu, a przy tym pojawia się więcej niebieskiego dymu i jest on cały czas do osiągnięcia temp około 90 stopni i jak temp spadnie np do 70 to kopcenie pojawia się na nowo. Jak wciskam gaz przy temp 90 to jedynie czarny bączek może leci i tyle.
  5. KOZIOLEKKAMIL może mieć rację, czy jest ktoś z okolic Zawiercia, Myszkowa, Częstochowy kto może mi zainstalować INPA albo podłączyć i sprawdzić korekty wtrysków ?
  6. Cześć, Świece, sterownik, oleje, filtry, odma wymienione i jutro nagram film jak to wygląda ale wydaje mi się, że nie ma zmian :). Auto mogło dostać program bo nie odnaleziono w nim katalizatora, osobiście nic takiego nie robiłem... Przebieg 206000km anglik więc potwierdzone, do wglądu wszystkie przeglądy itd. Ja też obstawiam uszczelniacze ale mechanicy zaprzeczają co jeden to inna opinia ale nikt rozebrania nie chce się podjąć. Turbo niby sprawdzał i nic nie powiedział za to kazał zmienić koło pasowe bo się zaczęło "rozchodzić"...
  7. Witam serdecznie! Temat z forum bmw-uk http://bmwuk.pl/viewtopic.php?p=11207#11207 Z braku odpowiedzi podpinam się tutaj i może uda się wyciągnąć więcej wniosków. Opis problemu z bmw-uk: Kupiłem autko i jeśli gdzieś jadę to wieczorem. Ostatnio odpaliłem w sobotę, było jeszcze widno i zobaczyłem, że dymi na szaro... Postanowiłem się przejechać i zobaczyć czy na ciepłym też kopci i zacząłem kombinować, po czym wysnułem wnioski: -Odpala raczej bez kręcenia, czyli powiedzmy normalnie(mój pierwszy diesel, nie jestem w stanie nic powiedzieć sam na 100%). -Zaczyna kopcić zaraz po odpaleniu na niebiesko i tak sobie dymi chyba aż się zagrzeje, wtedy na wolnych obrotach jak i przy gazowaniu nic się nie dzieje specialnego. -W lusterku nocą widać po starcie ze swiateł, że zadyma ładna. Sprawdze jeszcze w ciągu dnia jak to wygląda i dopiszę. -Ostatnia rzecz to mokra gumowa rura dochodząca do turbiny... to chyba zły znak. Zaraz za turbo jest rura która chyba doprowadza powietrze i jest delikatnie mokra czyli olej, a to nie wróży chyba dobrze. Moje autko to e46, 330d, 2004 rok z automatyczna skrzynią biegów. Przed wymianą sterownika świec żarowych(spalony), świec, oleju, odmy, filtrów i koła pasowego: https://www.youtube.com/watch?v=GQYthiRVMPI Jutro nagram jak to wygląda po wymianie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.