Skocz do zawartości

Pront

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Pront

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. hmm ale dziwne jest też to ,że jedna osoba napisała w m47n leciał dymek z alternatora...kupiła drugi...sprawdziła przed montażem u elektryka 100% sprawny po 2 dniach dymek... okazało się,że podgrzewacz pali alternator... pamiętam...ze jak włączyłem xenony...plus ogrzewanie przedniej i tylnej szyby.. i obroty falowały... to napięcie na postoju leciało z 14.4 na 13.2 a nawet 12.5v i znów 14.4 dopiero po jakieś minucie sie unormowało i spadało do 13.8v i znów 14 i 13.8..po wyłączeniu ogrzewania 14.4(tzn podgrzewacza)
  2. jak podgrzewacz podłącze i wtedy uruchomię odmrażanie szyby przedniej i tylne... i obroty falują non stop to alternator robi sie bardzo gorący.. a jak podgrzewacz odpięty alternator zimny...
  3. ok sprawdzę jutro... dylko dodam.. jak włącze odmrażanie szyby przedniej+tylnej i zostawie tak na 8minut to lekki dymek z alternatora leci...jak normalnie włączony jest nadmuch np na 22stp to nic cisza..
  4. Witam....podgrzewacz powienem mieć jutro albo maks w czwartek tutaj kolega Puzonn ma trochę racji.. bo co zauważyłem... na dworze -1stp i jadę do miasta 25km... trasa non stop prosta bez hamowania itp po jakiś 15-17km miałem 88stp dopiero :mad2: - a jak podgrzewacz był podłączony...falowały obroty...niby nie grzał bo się ciepły nie robił po 3 minutach tylko wraz z silnikiem robił się ciepły.. to pamiętam 5,6km 88/89stp dziwne to.... termostaty 8mc temu nowe behr założone
  5. podłącze się pod temat... coś jest nie halo...jak nie pada cisza spokój.... zero parowania...wystarczy tylko spryskiwacze reflektorów uruchomic i za chwilę zachodzą parą :mad2: odpiąłem kierunkowskaz... i tak od picu dociskam klosz a tutaj z uszczelki na boku woda wychodzi :mad2: jakim cudem skoro...uszczelka w 110% dobrze założona...a klosz to druga osoba musiała pomagać by zapiąc go...więc dociskać musi bardzo... do tego są nowe uszczelki lamp+sylikon bezbarwny... tylko co dziwne...klosz nie zakrywa całej uszczelki...tak jest w każdej lampie... wystarczy popatrzyć to klosz dociska połowę uszczelki...a mniejsza połowa jest widoczona... i do niej dochodzi woda...przesiąka...i paruje...ale jakim cudem... jutro to ostatni raz będę rozbierał i robił
  6. u mnie są świece bosch... lecz w tamtą zime jedna padła to kupiłem beru :cool2:
  7. w środę jak przyjdzie to go rozbiorę i rzuce okiem na płytkę porównam z moją obecną
  8. najgrosze jest to,że dużo osób na allegro piszę 100%sprawny dzwonię mówie jak on był sprawdzany... itp mówię,że co drugi ma wypalną płytkę a ten zawsze jeden tekst...pod kompem nie było błędów...auto normalnie sie zachowywało :norty: zobaczymy...najgorsze to te wysyłki...
  9. 1. w inpie sprawdzałem błędów brak... w disie 6mc temu sprawdzałem błędów brak.. co do mocy grzania nie sprawdziłem tego,ale ponoć tylko w starszej wersji inpy sie da to zrobić... chociaż zerknę to w inpie w enginie w activate co tam jest 2.na to pytanie juz mogę odpowiedzieć... jak faluja obroty to podgrzewacz jest zimny..minie z około4,5 minut dalej zimny... jak wąż górny ten od zbiorniczka płynu chłodniczego robi sie letni to i podgrzewacz robi sie letni..jak wąż gorący to i podgrzewacz...ale nigdy podgrzewacz sam wcześniej nie jest gorący
  10. zbierałem się do tego od zeszłej zimy... i postanowiłem zaryzykowac i kupić podgrzewacz na alledrogo :norty: 4 dni temu był na allegro podgrzewacz za 80zł z 2004r... sprawdzany przed demontażem... 100%sprawny...koleś 850samych pozytywów 0 negatywów itp i baran że nie wziąłęm wtedy :mad2: sprawdziłem całe allegro 5stron,każdą aukcję dokłądnie i 4 wybrałem z czego jeden był z 2004r ponoć 100%sprawny... z przesyłką łącznie 155zł w środę bedzie :norty: Objawy uszkodzone podgrzewacza: -przy 16stp na klimatronicu nic... -przy 16.5 falowanie ciągłe aż silnik sie nie nagrzeje...a falowanie oznacza,że podgrzewacz ciąglę przez cały cykl nagrzewania auta włącza sie i wyłącza non stop...przez co jak się wyłącza na sekundę napięcie wraca 14.4v a jak się włącza to spadnie i do 13/12.5v i za raz podskoczy do 14.0 i tak w kółko...jest to spowodowane tym,że non stop włącza się i wyłącza... -w ekstremalnych wypadkach jak u mnie po włączeniu ogrzewania tylnej i przedniej szyby+pozostawienie tak na 5minut auta...leci dymek z alternatora a alternator jak ogień... jak nie włączy sie ogrzewania szyb cisza i spokój... DIAGNOZA->PODGRZEWACZ PALI ALTERNATOR był już taki przypadek na forum...koleś kupil nowy alternator i po 2 dniach dymek okazało się,że podgrzewacz go palił -sprawny podgrzewacz zachowuje sie tak..że po włączeniu ogrzewania wskazówka idzie prawie pod jedynkę... i tak utrzymuje się bez falowania a jak wyłączy się podgrzewacz to automatycznie opada.... ALE NIE MOŻE FALOWAĆ -sprawny podgrzewacz po uruchomieniu klimatronica po 2,3 minutach powinien byc gorący.... -jak jest popsuty to zrobi sie gorący wtedy jak sie silnik nagrzeje Cudów nie ma co sie spodziewać...ponieważ sam mam auto z 2004r i płytka podgrzewacza SALON... błędów brak a i tak nie działa myśłe,że jak kupywać to tylko z końcówki rocznika... bo skoro z 2004jest spalony to ten z 2002... nie trzeba kończyć
  11. Pront

    320D m47n 116km el.podgrzewacz

    Witaj Puzonn chciałem tylko dowiedzieć sie czy kabel minus od podgrzewacza do->pompy wspomagania odgrywa jakąś rolę jeszcze prócz tylko uziemienia/zasilania podgrzewaczA??? czy można go odpiąc? bo jak go odpiąłem wyskoczył błąd..ale juz nie wrócił..a jak minus podepnę to wyskoczy..skasuje i znów wyskoczy
  12. Witam mam uszkodzony elektryczny podgrzewacz ponieważ obroty falują a po wyłączeniu nie.Odpiąłem od podgrzewacza kabel (+) to wyskoczyły błędy dwa odnośnie podgrzewacza tylko,że jak odepnę (-) od podgrzewacza to błędy też wyskoczą,lecz po skasowaniu nie powróciły(a z podpiętym minusem powracają) Pytanie generalnie mam takie...minus od podgrzewacza jest przykręcony do pompy wspomagania...czy on ma jeszcze jakieś zadanie? np uziemnienie auta alternatora itp? czy on tylko i wyłącznie służy do podgrzewacza ??
  13. Panowie podłączyłem auto po kompa..bo przy -2stp auto już trochę kręciło :mad2: i wchodze w silnik a tam Glow plug zylinder 1,2,3,4 co lepsze... w ubiegłym roku w pażdzierniku został wymieniony nowy sterownik świec BERU+ 1 świeca żarowa Beru... a już w lutym pamiętam jak podłączyłem auto pod kumputer jak w nocy chciałem odpalić..wyskoczył błąd 4 świec żarowych... a sterownik ile miał 3,4mc tylko... i teraz nie wiem co jest grane... jak nowy sterownik się nagle popsuł..przecież autem mało co było jeżdzone...a w zime prawie wogule...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.