Skocz do zawartości

pmk_kmp

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is 1993 coupe

Osiągnięcia pmk_kmp

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych- strzały = przepływka. Teraz tylko muszę ogarnąć benzynę na zimnym bo max 2 tys obrotów dopóki nie wejdzie do połowy niebieskiego pola.
  2. No na gazie też czasem cięzko odpalić, na razie jeżdżę na benzynie by zobaczyć czy też coś podobnego się stanie. Ostatnio max 3tyś obrotów i dalej nie szedł(benzyna). Potem podusiłem go troche i tak jakby się odetkał i jeździ normalnie póki co. Na gazie przy 140km/h się dusił ale to regulacja. tylko żeby wyregulować musze wiedzieć że benzyna w 100 % sprawna. Dzisiaj -3 stopnie. Zapalił od strzała.
  3. Dzisiaj -5,5 stopnia, po robocie odpalam i pyr pyr pyr i zgasł. działo się tak z 8-9 razy. W końcu odpalił, ciekawe co będzie jutro. Świece są NGK BKR6E, a powinny być BKR6EQUP. Jest możliwośc że to przez to czy może pompa? W weekend miałem ogarnąć szczelności i resztę ale żona potrzebowała auta więc nie bardzo mi to wyszło. Po dzisiejszym zdarzeniu podpiąłem do kompa i wyszło: 61 Lambda grzałka -Bank 2 za kat 216 sonda Lambda Bank 2 lub sygnał pozycji EGS 228 Odchylenie mieszanki Bank 2 8 Przepływomierz powietrza (HFM) (odpinałem wczoraj i pewnie dlatego wyłapało) 223 Sonda lambda przełączanie Bank 1 Czujnik 2 238 przerwy w zapłonie Cyl 1 241 przerwy w zapłonie Cyl 4 242 przerwy w zapłonie Cyl 5 243 przerwy w zapłonie Cyl 6 239 przerwy w zapłonie Cyl 2 Skasowałem na ciepłym silniku i po odpaleniu póki co się nic nie pojawiło. Może mnie ktoś nakierować co może być nie tak? Bład nr 8 to przepływomierz, po odpięciu na zimnym powinien normalnie odpalic? Nie wiem czy czasem nie pompa paliwa lub pomieszana mapa PB przez LPG. Może jakieś screeny lub film przy rozruchu na zimnym? EDIT Dobra znalazłem, głowne powody to nieszczelność i odma. dam znać po wymianie.
  4. No gaz jest na bank do ustawienia, ale to w sumie po wymianie reduktora bo tak to co tydzień musiałbym ustawiać. a pare dni przeboleje. chociaż benzyny chlało coś koło 14 w miescie. EDIT: Dzisiaj po odpaleniu było częściej i głośniej, muszę to szybko zdiagozować aby nic gorszego się nie stało. Jadąc do pracy zwracałem na ciągnięcie od dołu i wydaje mi się, że w całym zakresie łapie tak samo.
  5. auto w posiadaniu od 2 tyg. gazu pali około 18l - krótkie odcinki, nie dogrzany. (dziwna mapa- też do ustawienia w weekend). więc cięzko mi stwierdzić czy pali więcej niż zwykle. jak nim wracałem na trasie 280km spalił 13L/100km przy jeździe do 3tys obrotów. a czy auto jest słabsze... nie zwróciłem na to uwagi, jutro jak będę jechał do roboty to postaram się to wychwycić. a jak będzie słabsze na dolnych obrotach to mam się martwić czy bardzo martwić?
  6. na gazie się przełącza 20 czy 25 stopni, a kuleć przestaje jak delikatnie się przesunie kreska temperatury. do przełączenia na gaz dobre 3 min od momentu odpalenia trzeba czekać. Co do skoków to tylko tak jak słychać na filmiku, w pewnym momencie skacze do 1300 chwile się tak utrzymuje i potem się normuje i bez problemu jakiegokolwiek. Ciężko stwierdzić. bardziej po prawej stronie mniej wiecej po środku.
  7. Witam Potrzebuję pomocy (nakierowaniu mnie przed rozbiórką czego szukać) co może być przyczyną takiego zachowania silnika jak na filmiku? Samochód odpalany na zimnym ma jakieś stuki czy strzały ciężko to zdefiniować czy coś puka czy strzela. Samochód odpalany na benzynie po całkowitym wychłodzeniu silnika, jeżeli pochodzi minutę wszystko jest ok. Na początku silnikiem telepie, potem wkręca się na obroty ok. 1300 samoistnie, nastepnie wszystko się normuje. Świece nie dawno wymieniane, olej na wymianę w weekend (jest ponad maxa - auto nie dawno kupione) 10W40 półsyntetyk. Do wymiany mam też reduktor, który może puszczać gaz, ponieważ po jeździe na gazie gdy wyłączę silnik, i od razu w przeciągu minuty odpale to jest ok, jednak gdy odpalam po 10-15 min. już muszę długo kręcić. Na benzynie tego nie ma więc ewidentna wina gazu. Jest jeszcze syczenie, które także słychać na silniku- to normalna praca na zimnym czy też do sprawdzenia szczelność? Mam kabel do komputera gazowego (Diego G3 ; /) i po włączeniu silnika na zimnym odczyty wtrysków benzyny nie są równomierne, jedne bliskie zeru inne w połowie. Na ciepłym benzyna i gaz hula aż miło. Kabla do obd jeszcze nie mam ale będzie trzeba się zaopatrzyć. Do sprawdzenia -Czujnik położenia wału -Czujnik położenia wałka -Czujnik temperatury -Przepustnica -Szczelność Coś jeszcze przydałoby się obejrzeć? https://www.youtube.com/watch?v=l-eeQgtjUOw
  8. http://allegro.pl/bmw-e39-520i-2-2-170km-01-alu-klima-1reka-rejestr-i4708889115.html To samo auto, świeży link, był może ktoś oglądac? Ostatnie posty z 2012 a auto dalej stoi tylko że już na polskich blachach.
  9. Dzięki za odpowiedzi, chyba szkoda czasu i chęci na to auto jednak. Szkoda, że ja jeszcze nie mam takiego doświadczenia i oka to bym nie zawracał Wam gitary :) jednak wszystko przyjdzie z czasem, Może do tematu nie pasuje bo e46 ale: http://olx.pl/oferta/bmw-e46-328i-lpg-CID5-ID7k26P.html#abc36a04a7 Warto kupować z gazem(3-4 letnim) czy szukać tylko benzyne i założyć nową(takie bylo moje pierwotne założenie)? Trochę kilometrów do niej mam, dlatego mile widziane kolejne opinie. Zastanawiam się tylko czy uznawać za podejrzane to, że auto jest około 100km od miejsca zarejestrowania. Może być w sumie wiele przyczyn zmiana miejsca zamieszkania itd. ale może też ktoś kupił i coś się psuje i chce szybko pogonić. Mając takie wątpliwości to chyba długo nie kupie kolejnej bawarki :D
  10. Witam Aktualnie przymierzam się do zamiany bawarki z e36 318is coupe na coś wygodniejszego. Zastanawiałem się nad e46 sedan lub właśnie e39. Dużo czytałem jednak trudno powiedzieć z teorii, które auto jest droższe w utrzymaniu. E39 jest tańsze w zakupie jednak nie wiem czy podobnie jest w czasie eksploatacji. Poniżej linki do czego się przymierzam. W przebieg nie wierzę jednak samochód na zdjęciach wygląda na zadbany, w ogłoszeniu jest napisane,że był garażowany. Po zakupie chciałbym go zagazować, jednak nie bardzo mogę znaleźć informacje/opinie na temat gazowników w okolicach Piły, jeżeli ma ktoś jakieś informacje to również mile wskazane przy opinii o samochodzie. http://olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-e-39-CID5-ID7deL5.html#0f5cba0006 http://otomoto.pl/bmw-523-e39-C34807316.html Edit: W ogłoszeniu jest klima po rozkodowaniu VIN nie widzę tego. Czy to coś znaczy? Wyposażenie Składanie Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBADM31030GR02507 Kod typu DM31 Typ 523I (EUR) Typoszereg E E39 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M52/TU Pojemność skokowa 2.50 Moc 125 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor TITANSILBER METALLIC (354) Tapicerka STANDARDLEDER/STEINGRUEN (N6GN) Data prod. 1998-10-26 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S283A LM RAEDER/BMW STYLING II Obr. BMW, st. le. BMW Styling II S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów Składanie Information Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S464A SKISACK Worek na narty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.