Niestety w acs mają bardzo długie terminy (w innych zakładach polecanych na forum to samo) więc byłem w warsztacie Wiltronic (Zielonka pod Warszawą, polecany na mazowieckim forum BMW ) który tez specjalizuje się BMW i mam mieszane odczucia. Mechanik podpiął samochód pod komputer, zajrzał pod maskę, po czym stwierdził że ten brak mocy to na pewno wina DPF'a i że trzeba go usunąć. Mówi, że miał już podobne przypadki, jako przykład podał 530, która przed usunięciem DPF'a miała o 50 Km mniej względem serii. Mówił, że ponoć już 2-3 letnie auta z DPF'em nie trzymają serii. Jednak w moim przypadku nie ma żadnych błędów związanych z DPF'em, a samochód użytkuję głównie na trasie, po pod podpięciu do komputera sprawdzałem, że procedura wypalania się załącza i że się wykonuje. Z kolei gdy pytałem się o te elementy o których pisaliście we wcześniejszych postach, to stwierdził, że na pewno wyskoczyłyby jakieś błędy w komputerze, a w takiej sytuacji, gdy ich nie ma, to jedyną przyczyną według niego jest DPF. Jak będę miał więcej czas to postaram się sam dokładnie obejrzeć i sprawdzić te elementy o których pisaliście w postach wcześniej. Panowie, ale czy DPF może mieć wpływ na późniejsze wstawanie turbiny i na jej niższe ciśnienie?