Mam pytanie dotyczące tego zapiekającego się bolca. U mnie objawy wyglądają w ten sposób, że gdy przytrzymam rozkładające się lusterko to zatrzyma się ono w tym miejscu i później będę w tym miejscu czuł opór gdy spróbuje je ręcznie złożyć i rozłożyć. Czyli jakiś mechanizm ustalający pozycję działa. Natomiast przy każdym uruchomieniu silnika ten punkt przesuwa się o kilka mm w stronę rozwarcia lusterka. Lusterka bez ręcznego zatrzymania otwierają się o 180stopni. Czy mieliście takie objawy w przypadku zapieczonego bolca czy jest to kwestia błędu elektroniki? Czytałem gdzieś że podobne objawy są gdy zasniedziale złącza wprowadzają odporność do obwodu. Mam też podobny problem co Jaca_Jajcarz też słyszę trzaski tylko że w dwie strony, raz jest w jedną stronę raz w drugą (tak jakby zależało to od tego w którym miejscu znajduje się ta pływająca blokada)