Skocz do zawartości

scooby117

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2007
  • Lokalizacja
    Łukęcin

Osiągnięcia scooby117

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To mnie nie pocieszyłeś kolego :) No nic, muszę wejść pod auto i zobaczyć z czego mi cieknie, bo mam plamy oleju na dolnej osłonie. Jak wyciągałem bagnet na odpalonym silniku, to psika lekko olejem. Do tego czuję, że na wężu dolotu (11617802753) od spodu jest rosa. Także nie wiem o co chodzi i w czym problem, liczyłem, że wyczyszczę odmę, to może pomoże.
  2. Dzięki za odpowiedź. Samodzielnie jestem to w stanie zrobić, czy lepiej się za to nie brać? Mamy może jakiś DIY na forum?:)
  3. Panowie, bardzo proszę o pomoc w lokalizacji odmy w N47, D2.0 177KM. Czytałem różne wpisy, niestety nigdzie nie ma aktualnych, wyświetlających się zdjęć, w związku z tym proszę o pomoc. Domyślam się tylko, że znajduje się ona tuż za wlewem oleju, ale chciałbym mieć pewność zanim zacznę grzebać. Dodatkowo jakby ktoś był na tyle uprzejmy i napisał jak ją wymontować w celu wyczyszczenia, to będę bardzo wdzięczny. BTW Czy zatkana odma może być powodem wycieku oleju - głowica silnika sucha, skrzynia sucha, a cieknie mi skąsik olej, ale jeszcze nie zlokalizowałem dokładnie wycieku.
  4. Oczywiście COM1, latency 1. Zapłon w INPA wykrywany prawidłowo. Poratuje ktoś?:)
  5. malysz, dzieki za podpowiedź, jest progress, teraz mam błąd IFH-0009, nie ważne czy win10, czy winXP i z którym sterownikiem się łączę. Stosowałem się do FAQa odnośnie tego błędu: Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:ADS. However, you have connected an OBD connector. Solution 1: Modify the interface setting. Reason 2: The ignition is switched off. Solution 2: Switch the ignition on. Reason 3: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1. Solution 3: In the device manager (Windows XP: Enter “Start” à “Control Panel” à “System” à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and select COM1 from the ports and under the “Port Settings” tab, select “Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and the highest possible setting must be selected for the receive buffer. i tak: Ad. 1 Jak przełączę na STD:ADS, to mam bład IFH-0027 jak tylko uruchomie INPE Ad. 2 Zapłon załączony: kluczyk włożony do stacyjki i wciśnięty START bez sprzęgła, świeci czujnik pasów i check Ad. 3 FIFO ustawione z poziomu REGEDIT (Tx, Ty) EDIABAS 7.3.0 INPA 5.0.6
  6. Cześć wszystkim, Zakupiłem sobie kabelek na aukcji nr 5685348197, ma działać od 1996 do 2014... Piny 7 i 8 są rozwarte, więc chyba dobrze, bo mam E90 z końca 2007 roku. Próbowałem różnych sposobów, tj. instalacja na Win 10 oraz na emulatorze z WinXP, różnych instalek i instrukcji, w tym od młodzik1, niestety nic nie działa. Początkowo miałem błąd ifh-0009, ale wykrywało mi zapłon, aktualnie tak coś zgrzebałem, że zapłonu mi nie wykrywa, obie pozycje świecą na ON (nawet jak kabelek jest odpięty), a przy próbie połączenia z samochodem otrzymuję błąd IFH-0003. Byłby ktoś w stanie mi pomóc, bo próbuję to już uruchomić od tygodnia :(
  7. Dzięki, a mógłbym prosić ew. jakieś szczegóły odnośnie demontażu? Zajrzałem dzisiaj pod maskę i uważam, że to co mi pokazałeś, to układ dolotowy z przepustnicą, a ja potrzebuję wyczyścić EGR. Jeżeli się nie mylę, to muszę wymontować to: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PX31-EUR-10-2009-E61N-BMW-520d&diagId=11_4090? Ew. pytanie o ten podzespół, bo z tym mam 1 raz styczność : http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PX31-EUR-10-2009-E61N-BMW-520d&diagId=11_4094?
  8. Witam wszystkich. Mógłby ktoś pomóc w lokalizacji EGRa i udzielić ew. rad w jego demontażu? Samochód, to E90 320d 177KM. Pozdrawiam
  9. Super, dzięki za odpowiedź. Szkoda, że wcześniej sobie nie poczytałem o MCarsie, miejmy nadzieję, że to dobrze zrobią... A filterek oleju wchodzi tylko jeden, czy są różne typy do tego silnika, żeby się nie okazało, że zły zamówiłem :)
  10. Panowie, jestem umówiony lada dzień w M-Cars Kraków. Powiedzcie proszę, czy do tego silnika przychodzi tylko 1 filtr oleju, czy są różne typy, bo nie wiem jaki kupić? I ile litrów oleju wejdzie, polecacie jakiś? Oprócz tych dwóch rzeczy coś jeszcze obowiązkowo się wymienia? Ponadto mi powiedzieli, że na usługę wymiany rozrządu nie udzielają gwarancji, że to jest tylko dobra wola producenta.
  11. Przy okazji wypadałoby upewnić się, że jakiekolwiek inne piloty, które kiedyś dołączone były do tego samochodu, zostały wykasowane z pamięci i nie będą w stanie go już otworzyć. dokładnie :cool2: , podjedz od ASO zamów pilota na zapas i niech ci z cas-a wykasują pozostałe A orientujesz się może ile biorą w ASO za taką imprezę? Aktualnie mnie zastanawia dlaczego nie działają mi diody przy skrzyni biegów :)
  12. Witam wszystkich, jestem nowym posiadaczem E90 i mam kilka problemów do rozwiązania, które chciałbym naprawić, ponieważ u mnie w samochodzie musi być wszystko na tip top :) 1. Posiadam tylko jeden kluczyk (przykładowe foto poniżej - czy kupując używany jestem w stanie go zakodować samodzielnie? http://obrazki.elektroda.pl/6409405000_1342599230.jpg 2. Nie działa mi otwieranie klapy bagażnika z pilota. Po włożeniu kluczyka nie daje się go przekręcić. Poza tym ręczne otwarcie bagażnika jest możliwe. 3. Posiadam skrzynię automatyczną, ale nie świecą mi diody wskazujące wybrany bieg. Świeci się tylko dioda przy wybraniu biegu DS. Jakby ktoś był w stanie mi pomóc, to byłbym wdzięczny :)
  13. Gościu umawia się z kilkoma klientami na raz, podaje sprzeczne informacje. Przez telefon mówił, że zderzaki lekko uszkodzone, ale nie wspomniał, że prawie cały bok od pasażera jest porysowany. Samochód miał być czysty, a lakieru nie było widać spod warstwy brudu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.